ویژگی های صندلی آزمایشگاهی

شما باید قبل از خرید صندلی آزمایشگاهی از ویژگی های صندلی آزمایشگاهی مطلع شوید تا بتوانید بهترین خرید خود را داشته باشید. در واقع، صندلی آزمایشگاهی از پرکاربردترین لوازم آزمایشگاه بوده و افراد داخل آزمایشگاه به صورت طولانی مدت و ساعت ها بر روی این صندلی مینشینند. پس باید طبق آناتومی بدن انسان طراحی شود و ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند از ایجاد فشار بر نواحی مختلف بدن جلوگیری کند و راحتی را به افراد هدیه دهد. در این محتوا از آرسیت نیز می خواهم در مورد صندلی آزمایشگاهی و مشخصات آن، اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم. همراه ما باشید.

ویژگی های صندلی آزمایشگاهی استاندارد چیست؟

صندلی آزمایشگاهی باید دارای ویژگی و مشخصات استانداردی باشد تا هم کار کردن را برای افراد و کارکنان آزمایشگاه، آسان سازد و هم اینکه به کمر، گردن و بازوی افراد فشار وارد نکند. بنابراین حتما باید صندلی آزمایشگاهی را انتخاب کنید که ویژگی های خوبی داشته باشد. برخی از مهمترین ویژگی های صندلی آزمایشگاهی استاندارد را در ادامه خواهید خواند.

  • ارتفاع صندلی آزمایشگاهی باید متناسب و استاندارد باشد. در واقع، مهمترین معیار برای انتخاب صندلی آزمایشگاهی، تناسب ارتفاع آن با میز آزمایشگاه است. ارتفاع استاندارد صندلی آزمایشگاهی با توجه به ارتفاع میز از 65 الی 80 سانتی متر، متغیر می باشد.
  • پایه این صندلی باید چرخدار باشد تا به شما امکان حرکت به تمامی قسمت های آزمایشگاه و دیگر میز ها را بدهد بدون اینکه نیاز به بلند شدن داشته باشید. این مورد موجب راحتی بیشتر و افزایش سرعت عمل شما خواهد شد.
  • روکش کفی یا نشیمنگاه صندلی آزمایشگاهی باید از جنس وینیل باشد. این جنس در برابر انواع مایعات و محلول ها، نفوذ ناپذیر بوده و قابلیت شست و شوی مداوم را نیز دارد.

_ این صندلی باید حتما طبق اصول ارگونومیک به تولید برسد. یعنی این صندلی باید مطابق با آناتومی بدن انسان تولید شود و در صورت نشستن طولانی مدت، موجب وارد شدن فشار و بروز درد های عجیب در نواحی کمر، گردن و بازو نخواهد شود.

 ویژگی های صندلی آزمایشگاهی استاندارد

کاربرد صندلی آزمایشگاهی

مهمترین کاربرد صندلی آزمایشگاهی، انجام راحت تر و سریع تر کار ها بوده و راحتی افرادی که در آزمایشگاه مشغول به کار هستند را تامین می کند. هر چه قابلیت و آپشن های صندلی آزمایشگاهی بیشتر باشد، کارایی و کاربرد آن نیز در آزمایشگاه، بیشتر خواهد بود. برای مثال؛ چرخشی بودن پایه صندلی آزمایشگاهی موجب می شود تا افراد بتوانند بدون بلند شدن از جای خود به راحتی به تمامی میز ها سر بزنند و کار خود را با سرعت عمل بیشتری انجام دهند. همچنین، جنس نشیمنگاه صندلی نیز اگر خوب باشد، موجب راحتی بیشتر افراد شده و در برابر پارگی، کثیف شدن، شست و شوی مداوم و غیره، مقاومت بالایی خواهد داشت.

 

قیمت صندلی آزمایشگاهی استاندارد چقدر است؟

صندلی آزمایشگاهی در انواع مختلفی از لحاظ ارتفاع، چرخشی یا ثابت بودن پایه، جنس نشیمنگاه، دستگیره و پایه و غیره به تولید می رسد و طبیعی است که هر کدام از این انواع با قیمت متفاوتی هم به فروش برسند. از این رو، باید بگوییم که قیمت صندلی آزمایشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد. در وهله اول، مهمترین عامل تعیین کننده قیمت صندلی آزمایشگاه، کیفیت آن است. برند های متنوعی اقدام به تولید صندلی آزمایشگاهی کرده اند و کیفیت هر کدام که بالاتر باشد با قیمت گرانتری هم به فروش خواهد رسید. همچنین، نوع جنس این صندلی نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت می باشد. ارگونومیک بودن و قابلیت های صندلی، تاثیر فراوانی در تعیین قیمت صندلی آزمایشگاه دارد.

قیمت صندلی آزمایشگاهی استاندارد

خرید صندلی آزمایشگاهی از بهترین تولیدکننده

اکنون که دانستید ویژگی های صندلی آزمایشگاهی استاندارد چیست و می خواهید تا از بهترین تولید کننده، خرید صندلی آزمایشگاهی را انجام دهید، باید به مراکز معتبر مراجعه کنید که  محصولات با کیفیتی را به تولید می رسانند. مجموعه آرسیت، برترین تولیدکننده انواع صندلی آزمایشگاهی و اداری بوده و تمامی تولیدات خود را به صورت عمده توزیع می کند. از این رو، شما می توانید این محصول را در بالاترین کیفیت با قیمتی ارزان از مرکز ما خریداری نمایید. اگر به مشاوره و راهنمایی بیشتری در این زمینه نیاز دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت، تماس بگیرید تا مشاورین ما، شما را به بهترین نحو، راهنمایی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *