بهترین صندلی مدیریتی طبی

انتخاب و خرید بهترین صندلی مدیریتی طبی، علاوه بر افزایش ابهت و زیبایی دفتر کار شما، موجب می شود تا بتوانید به راحتی، ساعت های طولانی را بر آن نشسته و به فعالیت خود برسید بدون اینکه دچار هر گونه درد در ناحیه کمر و گردن خود شوید. اما خرید همچین صندلی، نیاز به دقت و بررسی های فراوانی داشته و باید اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید. پس اگر می خواهید که بهترین صندلی برای نشستن طولانی مدت را خریداری کنید، حتما این محتوا از آرسیت را مطالعه نمایید.

 

بهترین صندلی برای نشستن طولانی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین صندلی برای نشستن طولانی

بهترین صندلی برای نشستن طولانی باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشد تا بتواند افراد کمک کند تا به راحتی و بدون حس فشار، ساعت های طولانی را روی صندلی نشسته و مشغول فعالیت خود شوند. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های بهترین صندلی طبی را خواهید خواند.

  • این صندلی باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد تا افراد بتوانند ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کنند. این گونه، هیچ فشاری بر روی نواحی مختلف بدن فرد، وارد نمی شود و کار به صورت مداوم را آسانتر می سازد.
  • بهترین صندلی مدیریتی باید قابلیت چرخش را داشته باشد تا فرد بتواند به راحتی به هر سمت که می خواهد، صندلی خود را بچرخاند و دسترسی آسان تری به پیرامون خود داشته باشد .
  • این صندلی باید ارگونومیک بوده و طبق فیزیک و آناتومی بدن انسان به تولید رسیده باشد تا هنگام نشستن به صورت طولانی مدت، موجب اذیت و ایجاد فشار بر روی گردن، کمر و بازو و شروع دردهای کلافه کننده نشود.
  • نشیمنگاه صندلی باید دارای ارتفاع استانداردی باشد تا فرد بتواند آرنج خود را بدون هیچ سختی بر روی دسته صندلی قرار دهد.
  • تکیه گاه سر این صندلی باید به گونه ای طراحی شود که فرد بتواند به راحتی طبق فیزیک گردن خود، به این تکیه گاه، تکیه داده و کار خود را بدون هیچگونه درد و فشاری انجام دهد.

 

بررسی چند نمونه بهترین صندلی مدیریتی طبی

صندلی مدیریتی طبی در برندهای مختلفی به تولید می رسد که هر کدام از آنها دارای کیفیت و مشخصات متفاوتی هستند. اما شما باید بهترین صندلی مدیریتی طبی را از بین این برندها انتخاب و خریداری نمایید. از این رو برای آشنایی بیشتر شما، در ادامه چند مورد از بهترین برندهای این صندلی را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • صندلی مدیریتی آلفا
  • صندلی مدیریتی هرمس
  • صندلی مدیریتی لرد
  • صندلی مدیریتی طرویال
  • صندلی مدیریتی آرتا پلاس
  • صندلی مدیریتی دیاموند

 

قیمت صندلی مدیریتی طبی در سال 1403

قیمت صندلی مدیریتی طبی در سال 1403

قیمت صندلی مدیریتی طبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید فکر کنید که تورم و نوسانات ارز، علت اصلی بالاتر رفتن قیمت این صندلی شده اما باید بگوییم که این تنها یک علت آن است و علت های مهم دیگری هم وجود دارند که قیمت کلی این صندلی را افزایش می دهند. از جمله این عوامل می توان به کیفیت و جنس صندلی طبی اشاره کرد. کیفیت بالاتر، نشان دهنده قیمت گرانتر خواهد بود. همچنین، نوع جنس دسته، پایه و نشیمنگاه صندلی نیز در این زمینه، نقش مهمی دارد. ارگونومیک بودن و نحوه تولید صندلی مدیریتی طبی، همه از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت صندلی مدیریتی است.

 

خرید صندلی مدیریتی طبی با کیفیت با قیمتی ارزان

اگر می خواهید که بهترین صندلی مدیریتی طبی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید، باید حتما از مرکزی معتبر، خرید خود را انجام دهید. مرکز آرسیت، خود تولید کننده انواع صندلی های اداری، طبی، آزمایشگاهی و آموزشگاهی بوده و تمامی تولیدات خود را طبق اصول ارگونومیک به تولید می رساند و از بهترین مواد در ساخت آنها استفاده می کند. این مجموعه، صندلی ها را به صورت عمده به فروش می رساند از این رو، قیمت مناسبی هم دارند. شما نیز میتوانید پس از دریافت مشاوره های لازم در خصوص خرید صندلی مدیریتی طبی از سوی کارشناسان ما، اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *