صندلی استاندارد برای کار با کامپیوتر

آیا می دانید که صندلی استاندارد برای کار با کامپیوتر از چه ویژگی هایی باید برخوردار باشد، بهترین صندلی برای نشستن طولانی مدت را از کجا خریداری کنیم؟ در واقع، اگر شما به عنوان مهندس نرم افزار، برنامه نویس، گیمر و غیره که برای کار خود، باید ساعت های متمادی بر روی صندلی بنشینید و با کامپیوتر کار کنید، باید این نکته را بدانید که صندلی مناسب و استانداردی را تهیه نمایید تا بعد ها دچار کمر درد، گردن درد و انواع بیماری و مشکلات ستون فقرات نشوید. به همین منظور، در این محتوا از آرسیت، می خواهیم در این خصوص شما را راهنمایی کنیم. پس حتما با ما همراه باشید.

صندلی استاندارد برای کار با کامپیوتر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

صندلی استاندارد برای کار با کامپیوتر

صندلی استاندارد برای کار با کامپیوتر باید دارای ویژگی و مشخصات خاصی باشد تا موجب اذیت شدن افراد نشود. اولین ویژگی برای این نوع صندلی، ارگونومیک بودن آن است. ارگونومیک بودن صندلی به این معنی است که آن صندلی طبق فیزیک و آناتومی بدن انسان طراحی شده و فرد هنگام نشستن بر روی آن، کاملا احساس راحتی خواهد کرد و هیچگونه فشاری بر روی بدن فرد نخواهد بود. همچنین، نیاز نیست که افراد بدن خود را خم یا تحت فشار قرار دهند، بلکه می توانند صندلی را طبق شرایط قد و راحتی خود، تنظیم کرده و بدون هیچگونه سختی به کار خود مشغول شوند. به این ترتیب، پس از ساعت های کار کردن نیز، هیچ فشاری بر روی بازو، کمر و گردن افراد وارد نخواهد شد و منجر به درد های کلافه کننده نیز نمی شود. در ادامه به صورت دقیق تری خواهیم گفت که بهترین صندلی برای نشستن طولانی مدت، باید دارای چه ویژگی هایی باشد.

  • قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد و افراد بتوانند ارتفاع صندلی را با توجه به قد خود، تنظیم کنند.
  • صندلی مناسب برای کار با کامپیوتر، باید از عمق استاندارد 5 الی 10 سانتی متری برخوردار باشد و به بازو و ساعد دست، فشاری وارد نکند.
  • کف صندلی که برای کار با کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد، باید رو به جلو خم شود تا لکن در شرایط مناسبی قرار گرفته و فشاری روی آن نباشد.
  • پشتی کمر صندلی کار با کامپیوتر، باید کمر را ساپورت کند. یعنی حالت و شکل پستی این صندلی برای به صورت  S شکل باشد و دقیقا متناسب با حالت ستون فقرات طراحی شود تا فرد هنگام تکیه دادن، احساس راحتی کاملی داشته باشد.
  • این صندلی باید قابلیت چرخ به همه جهات را داشته باشد تا فرد بتواند به راحتی به اطراف خود دسترسی و تسلط داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های صندلی کار با کامپیوتر، این است که تکیه گاه سر داشته باشد تا از وارد شدن فشار به گردن و کتف افراد جلوگیری شود و پس از ساعت ها کار کردن، فرد دچار گردن درد نشود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

صندلی مناسب برای کار با کامپیوتر در شرکت های مختلفی به تولید می رسد و برند های متنوعی اقدام به ساخت این صندلی کرده اند. اما تمامی آنها از لحاظ جنس و کیفیت با یکدیگر تفاوت داشته و با قیمت های متنوعی به فروش می رسند. از این رو، نمی توان قیمت واحدی برای این صندلی در نظر گرفت. اگر به دنبال بهترین صندلی کامپیوتر هستید، باید بدانید که این صندلی به دلیل ویژگی و مشخصاتی که دارد با قیمت بالاتری به فروش می رسد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت بهترین صندلی کامپیوتر، جنس، کیفیت، قابلیت های آن (تنظیم ارتفاع، میزان عمق، کفی و پشتی صندلی و غیره)، برند، نحوه خرید و مرکز خرید هستند و شما باید به این موارد توجه داشته باشید.

خرید صندلی کامپیوتر از آرسیت

ما در این محتوا سعی کردیم تا به طور کامل بگوییم که صندلی استاندارد برای کار با کامپیوتر، باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اگر شما به عنوان فروشنده صندلی اداری و کامپیوتری، می خواهید که بهترین نوع صندلی کامپیوتر را خریدار کرده و به فروش برسانید تا هم فروشتان بالاتر رود و هم سود بیشتری به دست آورید. برای این کار، باید به مرکزی مطمئن مراجعه نمایید. آرسیت، برترین مرکز تولید و توزیع انواع صندلی های اداری، طبی، آزمایشگاهی و آموزشگاهی بوده و تمامی تولیدات خود را به صورت عمده عرضه می کند. از این رو، شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از این مرکز، تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *