بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر

بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر، صندلی است که طبق علم ارگونومی و آناتومی بدن طراحی و تولید شده و هیچگونه فشاری به گردن، کمر و بازوی افراد، وارد نمی کند. بسیاری از افراد کارشان به گونه ای است که ساعات طولانی و متداول را بر روی صندلی اداری می گذرانند و اگر صندلی آنها از ویژگی های خوبی برخوردار نباشد، دچار درد های عجیب کر، گردن و بازو خواهند شد. از این رو، این افراد حتما باید یک صندلی اداری طبی استفاده کنند تا در طولانی مدت، آسیبی به ستون فقرات و گردن آنها وارد نشود. با ما در این محتوا از آرسیت همراه باشید تا در مورد بهترین صندلی اداری، توضیحاتی را به شما ارائه دهیم و شما را با بهترین مرکز فروش صندلی طبی دیسک کمر، آشنا کنیم.

بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر

نشستن طولانی مدت بر روی صندلی و انجام کار های اداری و کار با سیستم، موجب بروز دردهای شدید در ناحیه کمر، گردن و بازو شده و به مرور زمان، منجر به بیماری هایی نظیر دیسک کمر، دیسک گردن و آرتروز خواهد شد. اگر شما هم جزء آن دسته افراد هستید و کماکان با دردهای کمر و گردن آشنایی دارید، قضیه را جدی بگیرید و حتما بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر را خریداری کنید. این صندلی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از آن می تواند از بروز بسیاری از مشکلات برای بدن شما، جلوگیری کند و سلامت شما را حفظ نمیاد. برخی از این ویژگی ها را در ادامه خواهید خواند.

  • قابلیت تنظیم پشتی صندلی

صندلی طبی برای دیسک کمر، دارای قابلیت تنظیم پشتی صندلی متناسب با گودی کمر است. در واقع، هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید و مشغول کار هستید، گودی کمر شما باید پر شود تا دچار درد های شدید و اذیت کننده نشوید. صندلی اداری برای دیسک کمر، طبق گودی کمر انسان طراحی شده و می توان آن را تنظیم کرد تا به خوبی این گودی را پوشش دهد.

  • قابل‌ تنظیم بودن ارتفاع صندلی

از دیگر ویژگی های این صندلی، تنظیم ارتفاع آن است. شما می توانید ارتفاع صندلی را با توجه به قد خود تنظیم کنید تا نیاز نباشد که خم شوید و یا خود را به سمت بالا کشید. اینگونه، کمترین فشار بر روی گردن و ستون فقرات شما وارد می شود و کف پای شما کاملا صاف بر روی زمین قرار می گیرد.

  • راحت بودن نشیمنگاه صندلی

نشیمنگاه صندلی اداری برای دیسک کمر، دارای طول 40 الی 45 سانتی متر و عرض 38 الی 42 سانتی متری است و راحتی بسیاری را برای افراد به ارمغان می آورد.

جدیدترین قیمت صندلی طبی دیسک کمر چقدر است؟

صندلی طبی دیسک کمر به دلیل ویژگی و مشخصات خوبی که دارد از میزان فروش و تقاضای بالایی برخوردار بوده و اکثر کارمندان، مهندسین، برنامه نویسان و گیمر ها برای کار خود، ترجیح می دهند از این صندلی استفاده کنند. قیمت صندلی طبی دیسک کمر با توجه به نوع آن، کیفیت و جنس صندلی، نحوه طراحی و میزان قابلیت های آن تعیین می شود. همچنین نحوه خرید و مرکز خرید نیز در قیمت گذاری این محصول، دخیل می باشند.

خرید از بهترین مرکز فروش صندلی طبی دیسک کمر

مرکز فروش صندلی طبی دیسک کمر

برای خرید بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر، باید از بهترین مرکز خرید خود را انجام دهید تا دقیقا همان محصولی را که می خواهید، در کیفیتی بالا دریافت کنید. مراکز متعددی در زمینه فروش صندلی اداری و طبی فعالیت می کنند، اما تمام آنها صندلی های با کیفیت و استاندارد را به فروش نمی رسانند. اگر به دنبال بهترین مرکز فروش صندلی طبی دیسک کمر هستید، مرکز آرسیت برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این مرکز، تولید کننده انواع صندلی های ارگونومیک، اداری، آزمایشگاهی و غیره بوده و تمامی تولیدات خود را با بهترین کیفیت به صورت عمده عرضه می کند. شما می توانید برای خرید عمده صندلی اداری برای دیسک کمر، به سایت ما مراجعه نمایید و مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *