چگونه صندلی اداری را تنظیم کنیم؟

چگونه صندلی اداری را تنظیم کنیم؟ آیا با نحوه تنظیم ارتفاع صندلی اداری آشنا هستید؟ اگر می خواهید که از قابلیت های ارگونومی صندلی اداری بهره مند شوید، باید بدانید که چگونه باید این صندلی را تنظیم کنید. برای این که بدانید چگونه باید صندلی اداری را تنظیم کنید، حتما این مقاله از آرسیت را مطالعه نمایید تا اطلاعات و آموزش های لازم را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار داده و بهترین مرکز خرید این صندلی را به شما معرفی نماییم.

 

اهمیت آشنایی با نحوه تنظیم صندلی اداری

ممکن است صندلی اداری شما ارگونومیک باشد اما شما با نحوه تنظیم صندلی آشنا نباشید و از قابلیت های آن بی بهره بمانید. در این صورت، شما در طولانی مدت و پس از ساعت ها کار کردن مداوم، دچار گردن درد، کمر درد، شانه درد و خستگی و کوفتگی بدن شده و شب با درد بدن به خانه باز گردید و این چرخه ادامه داشته باشد. اما اگر بدانید که چگونه ارتفاع این صندلی را باید تنظیم کنید از ایجاد و وارد شد فشار بر روی شانه، گردن و کمر خود جلوگیری خواهید مرد و پس از ساعت ها کار کردن نیز دچار درد های عجیب و غریب نخواهید شد. در واقع، ارتفاع صندلی اداری باید متناسب با قد شما تنظیم شود تا نیاز به خم شدن یا کشیدن بدنتان به سمت میز نباشد و هیچ گونه فشاری بر روی بدن شما وارد نشود.

اهمیت آشنایی با نحوه تنظیم صندلی اداری

چگونه صندلی اداری را تنظیم کنیم؟

بسیاری از افراد می پرسند که چگونه صندلی اداری را تنظیم کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنظیم صندلی اداری بسیار راحت بوده و شما با یک بار آموزش، قادر خواهید بود تا صندلی اداری خود را متناسب با شرایط خود تنظیم کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه نحوه تنظیم صندلی اداری را در چند مرحله به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

  • در مرحله اول باید ارتفاع صندلی را توسط اهرم پنوماتیک موجود در زیر صندلی تنظیم کنید. برای این کار، پای شما باید کاملا صاف بر روی زمین باشد و ران های شما، موازی با زمین قرار بگیرد.
  • شما باید چند سانتی متر فاصله بین لبه صندلی و پشت زانو های خود حفظ کنید و عمق صندلی خود را متناسب با این شرایط، تنظیم نمایید.
  • در این مرحله، شما باید ارتفاع پشتی صندلی را تنظیم کنید. پشتی صندلی شما باید به گونه ای تنظیم شود که به طور کامل، ستون فقرات شما را ساپورت کند.
  • شیب و زاویه تکیه گاه صندلی را به گونه ای تنظیم کنید که موجب راحتی شما شود و فشاری بر روی کمر و گردن شما ایجاد نکند.

نحوه تنظیم ارتفاع صندلی اداری چگونه است؟

برای تنظیم میزان ارتفاع صندلی اداری، باید به یک سری نکات دقت داشته باشید. در ادامه، نحوه تنظیم ارتفاع صندلی اداری را به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

  • در ابتدا باید روی صندلی بنشینید و با جک و اهرمی که در زیر صندلی وجود دارد، ارتفاع صندلی خود را تنظیم کنید.
  • کف پاهای شما باید روی زمین قرار گیرد و یک زاویه 90 درجه ای ایجاد شود.

در صورتی که هیچگونه فشاری بر روی ران و پای خود احساس نکردید، بدانید که ارتفاع صندلی اداری شما به طور صحیحی تنظیم شده است. اما در غیر این صورت، باید کمی ارتفاع صندلی را کاهش دهید تا از فشار ایجاد شده بر روی پای شما کم شود.

 

قیمت صندلی اداری در سال 1402

قیمت صندلی اداری با توجه به مقادیر بسیاری همچون جنس پشتی و پایه و دستگیره های صندلی، ارگونومیک بودن آن و میزان آپشن هایی که دارد، نحوه خرید و غیره تعیین می شود. نحوه خرید و میزان سفارش نیز در این امر دخیل می باشند.

قیمت صندلی اداری در سال 1402

خرید صندلی اداری از آرسیت

در این محتوا سعی کردیم به طور کامل به سوال “چگونه صندلی اداری را تنظیم کنیم” پاسخ  دهیم و شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. اکنون، اگر می خواهید که صندلی اداری ارگونومیک را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از مرکزی معتبر خریداری کنید، حتما مرکز فروش آرسیت را در اولویت خود قرار دهید. این مرکز، تولیدکننده انواع صندلی های اداری، آزمایشگاهی و آموزشگاهی بوده و تمامی تولیدات خود را به صورت مستقیم عرضه و به فروش می رساند. از این رو، شما قادر خواهید بود تا محصول مورد نظر خود را در کیفیتی عالی به همراه قیمتی ارزان تهیه کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند، پس حتما با ما در تماس باشید

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *