فروش ویژه صندلی گردان اداری می تواند شما را به در آمد فوق العاده ای برساند. صندلی های گردان همان طور که از نامشان پیداست به اطراف چرخانده می شوند. این نمونه محصولات با نام های دیگری مانند صندل های کارمندی، صندلی های مدیریتی، صندل کارشناسی و… شناخته می شوند. این صندلی ها باعث می شوند. ما بتوانیم به راحتی کار خود را انجام دهیم و با چرخاندن آن می توانیم هر وسیله ایی که نزدیک ما می باشد و به آن نیاز داری مرا برداریم.

فروش ویژه صندلی گردان اداری

تولید انبوه صندلی گردان اداری در کشور

تولید انبوه صندلی گردان اداری در کشور

تولید انبوه صندلی گردان اداری در کشور با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. از مزیت های و مشخصات این صندلی ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در ساخت این محصولات از چرخ و جکی استفاده شده است که باعث می شود این صندلی ها ثابت نمانند و بچرخند.
  • این محصولات در مدل های متنوعی تولید می شوند. به عنوان اگر این صندلی ها پشتی بلند و زیر سری بلند داشته باشند. در واقع جثه بلندی داشته باشند. به آن ها صندلی های مدیریتی می گویند. اما اگر پشت این صندلی ها کوچک باشند و زیر سری کوچکی داشته باشند. به آن ها صندلی کارمندی می گویند. به همین دلیل هر کسی می تواند مطابق استایل و هیکل خود آن ها را تهیه کند.
  • زیر این نوع صندلی ها دارای پیچی می باشد که فرد هنگام نشستن بتواند مطابق با وزن خود آن را تنظیم کند. برای این منظور افراد لاغر باید فلکه پلاستیکی که زیر صندلی جلو است را به سمت چپ یعنی خلاف عقربه های ساعت بچرخاند. اما افراد چاق باید این فلکه را به سمت راست یعنی جهت عقربه های ساعت بچرخانند.
  • این صندلی را می توان به راحتی بالا و پایین برد. برای این منظور باید زمانی که روی صندلی نشسته اید دسته اهرمی که روی صندلی دست راست وجود دارد را به بالا بکشید تا صندلی شما پایین بیاید. اما برای بالا بردن آن باید از روی صندلی بلند شوید و دسته اهرم را به طرف بالا بکشید و زمانی که صندلی به اندازه مورد نیاز شما بالا رفت دسته اهرمی را ول کنید.
  • این نمونه محصولات را می توان به صورت ثابت هم تنظیم کرد. برای این منظور باید دسته اهرمی کلاچ که زیر صندلی سمت چپ است را به سمت بالا بکشیم و روی صندلی بنشینیم و هر جای که خواستیم صندلی ثابت باشد. دسته اهرمی را به سمت پایین می کشیم. تا صندلی قفل شود و در جای ثابت خود با قی بماند.

خرید صندلی اداری گردان راحت

خرید صندلی اداری گردان راحت

خرید صندلی اداری گردان راحت بازار داغ و پر رونقی دارد. صندلی گردان راحت باعث می شود. ما بتوانیم به راحتی آن را مطابق با قد خود تنظیم کنیم. تولیدی صندلی اداری توانسته با تولید و عرضه این محصول در آمد خوبی را کسب کند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *