گرانترین صندلی مدیریتی

ممکن است که شما دارای دفتری باشید و بخواهید که با خرید گرانترین صندلی مدیریتی، ظاهر دفتر خود را با ابهت تر و لوکس تر نشان دهید. البته که گرانترین صندلی اداری نیز با توجه به ویژگی و مشخصاتی دارد از قیمت بالایی برخوردار می باشد و بیهوده لقب گرانترین را به خود اختصاص نداده است. از این رو، در این محتوا از آرسیت، می خواهیم که چند مورد از بهترین و گرانترین مدل های صندلی مدیریتی را به شما ارائه داده و در مورد مشخصات آنها، توضیحاتی را برای شما شرح دهیم. پس حتما ما را تا انتها همراهی کنید.

 

5 مدل از گرانترین صندلی مدیریتی

5 مدل از گرانترین صندلی مدیریتی

صندلی های مدیریتی بسیاری در جهان وجود دارند که به دلیل ساختار منحصر به فرد و خاص خود، گرانترین قیمت را به خود اختصاص داده اند و افراد بسیاری هم می خواهند که با خرید این صندلی ها، جلوه بی نهایت لاکچری به دفتر کار خود هدیه دهند و وجوه کاری خود را بالاتر ببرند. در ادامه به 5 مدل از گرانترین صندلی مدیریتی، اشاره خواهیم کرد.

  • صندلی مدیریتی نیوسان راحتی: این صندلی به دلیل ساخت و طراحی خاص خود و بهره مندی از بهترین متریال روز دنیا و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، جزء گرانترین صندلی های مدیریتی قرار می گیرد. این صندلی، دارای ظاهری مدرن بوده و برای دفاتری با دکوراسیون مدرن و امروزی، بسیار مناسب می باشد.
  • صندلی مدیریتی مدل اژدها: در فرایند ساخت و تولید صندلی اداری اژدها از بهترین و مرغوبترین چوب و فوم، استفاده شده و تمامی این موارد موجب شده تا این صندلی با اختلاف بسیار زیادی در صدر جدول گرانترین صندلی اداری، قرار بگیرد. این صندلی برای اولین بار حدود 100 سال پیش، توسط فردی ایرلندی به نام آیلین گری به تولید رسیده است.
  • صندلی اداری جمجمه: طراحی صندلی اداری جمجمه، بسیار با شکوه و حیرت انگیز می باشد و در ساخت آن از طلای 24 عیار و روکش تمام چرم استفاده شده و این صندلی را در لیست گرانترین صندلی اداری، قرار داده است.
  • صندلی الماس: از دیگر نمونه های گرانترین صندلی اداری مدیریتی جهان، می توان به صندلی الماس اشاره کرد. این صندلی از الماس، چرم، چوب لاتکس و ماهگون، ساخته شده و نحوه طراحی آن، راحتی فوق العاده ای را برای افراد به ارمغان می آورد.
  • صندلی اداری مدیریتی زد: صندلی اداری مدیریتی زد، توسط زاها حدید به تولید می رسد. در این صندلی از نوعی فولاد ضد زنگ، استفاده شده و ظاهری نامتقارن دارد و همین مورد، موجب می شود تا ظاهری خاص و یونیک به دفتر کار، بخشیده شود. لازم به ذکر است بدانید که از این صندلی، تنها تعداد بسیار محدود (25 عدد) در جهان وجود دارد.

 

گرانترین صندلی اداری چه ویژگی هایی است؟

گرانترین صندلی اداری، تنها به دلیل قیمت و نوع طراحی، معروف نشده بلکه دارای مشخصاتی است که موجب می شود تا افراد بتوانند ساعتهای طولانی را بر روی این صندلی ها بنشینند و به کار های خود رسیدگی کنند، بدون اینکه دچار درد کمر، گردن و بازو شوند. یکی از مشخصات گرانترین صندلی های مدیریتی، طراحی آنها به سبک ارگونومیک بوده و کاملا با ساختار و آناتومی بدن انسان، تطابق دارد و هیچگونه فشاری را به اندام های افراد به ویژه به کمر و گردن، وارد نمی کند. همچنین، قابلیت تنظیم طبق قد و دیگر شرایط افراد را دارند. به این ترتیب با پرداخت قیمت بالایی به این صندلی ها، علاوه بر بهره مندی از زیبایی آنها از راحتی این صندلی ها نیز بهره مند خواهید شد.

 

خرید بهترین صندلی مدیریتی از آرسیت

خرید بهترین صندلی مدیریتی از آرسیت

در این محتوا با چند نمونه از گرانترین صندلی مدیریتی، آشنا شدید. اگر می خواهید که بهترین صندلی مدیریتی را برای دفتر کاری خود، خریداری کنید تا هم زیبایی دفتر خود را افزایش داده و ظاهر لوکس و جذابی به محیط ببخشید و هم اینکه از راحتی آن بهره مند شوید و ساعت های متمادی را با راحتی تمام بر روی آن صندلی نشسته و کار خود ادامه دهید، باید حتما از مرکزی معتبر اقدام کنید. آرسیت، تولیدکننده برتر انواع صندلی اداری مدیریتی، آزمایشگاهی و غیره بوده و از بهترین و بروزترین متریال در ساخت این صندلی ها، استفاده می کند. از این رو، شما می توانید با خیالی راحت به منظور خرید صندلی اداری مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه، راهنمایی کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *