فروش صندلی کارمندی صادراتی که از بهترین نمونه صندلیهای موجود در بازار است، همواره مورد استقبال افراد بویژه صاحبان شرکتها و مراکز تجاری بوده است. نمونه های صادراتی همانطور که از نام آنها می توان حدس زد، به منظور ارائه به بازارهای جهانی طراحی شده اند؛ بنابراین می بایست کیفیت خوبی را از آنها انتظار داشت. مراکز تولید این محصولات با رعایت اصول طراحی، محصولاتی را عرضه می کنند که پتانسیل ورود به بازارهای جهانی را داشته باشد.

فروش صندلی کارمندی صادراتی

ویژگی صندلی کارمندی راحت

ویژگی صندلی کارمندی راحت همانطور که می دانید کارمندان بیش از یک سوم روز خود را در محیط کاری بوده و غالباً روی صندلی کارمندی می نشینند. حال تصور کنید اگر این صندلی ارگونومیک نبوده و شاخصهای استاندارد را در طراحی خود رعایت نکرده باشد، چه اتفاقی برای اسکلت بدن خواهد افتاد؟ پاسخ روشن است. نشستن طولانی مدت بر روی صندلی نامناسب تاثیرات مخربی بر کمر و ستون فقرات خواهد داشت.
صندلی کارمندی راحت چه ویژگیهایی دارد؟

  • این صندلیها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که بر اساس قد کارمند کوتاه یا بلند می شود.
  • بسیاری از نمونه های این صندلی دسته دارند که با استفاده از آن می توان براحتی بلند شد؛ این امر موجب محافظت بیشتر از شانه و عضلات کتف خواهد بود.
  • در استفاده از این صندلی می توان قسمت مربوط به زاویه پشتی کمر را تنظیم کرده و در حالت دلخواه قفل نمود.
  • کفی یا همان نشیمنگاه به خوبی فرم بدن کارمند را به خود گرفته و وزن او را بر تمام قسمتهای صندلی پخش می کند.
  • وجود پایه های چرخدار در این صندلیها باعث می شود روی سطوح مختلف مانند سنگ یا سرامیک، بدون ایجاد هرگونه صدا بتوان حرکت کرد.
  • استحکام و دوام مناسب این صندلیها باعث شده به مدت طولانی بتوان از آنها استفاده کرد.

سازمانهای بهداشتی و ایمنی همواره به ضرورت استفاده از یک صندلی کارمندی استاندارد توصیه می نمایند.و آن را عاملی مهم در سلامتی بافت اسکلتی بدن می دانند. بسیاری از اختلالات مربوط به بافت مفاصل و استخوانها به راحتی با انتخاب یک صندلی عالی قابل پیشگیری خواهد بود.

قیمت نهایی صندلی چرخدار کارمند

قیمت نهایی صندلی چرخدار کارمند بهای خرید صندلی کارمندی از نوع چرخدار آن، با توجه به نوع، مواد اولیه به کار رفته در ساخت و همچنین برند آن، تعیین شده و به مشتریان اعلام می شود. از آنجایی که استفاده از این صندلیها برای سلامت افراد مفید و ضروری می باشد، در پرداخت هزینه برای خرید آن نباید خساست به خرج داد.
قیمت نهایی صندلی چرخدار کارمند بر اساس نوساناتی که گریبانگیر بازار ارز می باشد، می تواند دستخوش تغییراتی بشود. برخی از مواد اولیه این محصول از خارج از کشور وارد می شود که به همین دلیل از افت و خیز قیمت دلار تاثیر خواهد پذیرفت.
صندلی چرخدار کارمندی به خوبی می تواند باعث ایجاد آسایش و آرامش بیشتر در حین کار کارمندان باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *