تولیدی صندلی صدفی

صندلی صدفی، یکی از صندلی‌ هایی است که از آن در محیط‌ های اداری و تجاری استفاده و به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای این محیط‌ ها شناخته می‌ شود.  یکی از ویژگی‌ های بارز این صندلی، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن است که برای خیلی از افراد اهمیت دارد.

در صورتی که شما به دنبال خرید صندلی صدفی با قیمت کاملاً مناسب هستید، می‌ توانید به دنبال مراکز فروشی باشید که به صورت مستقیم از تولیدی‌ صندلی صدفی خرید می کنند. این مورد به شما این امکان را می‌ دهد که بدون واسطه و از طریق فروشنده مستقیم، این صندلی را به قیمت اقتصادی تهیه کنید.

 

صندلی صدفی چیست؟

صندلی صدفی چیست؟

این صندلی دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد که معمولا از چرم مصنوعی که تنوع رنگی فوق العاده بالایی دارد، برای آن استفاده می شود. در واقع شما می توانید بر اساس دکوراسیون خود، رنگ این صندلی را انتخاب کرده و فضای کاری خود را شیک تر نمایید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این صندلی نوع طراحی آن می باشد که باعث شده ستون فقرات شخص در بهترین حالت قرار گیرد و در استفاده طولانی مدت از صندلی، احساس درد و ناراحتی در ناحیه کمر نداشته باشد.

ابعاد صندلی صدفی هم با توجه به مدل آن ممکن است متفاوت باشد به عنوان مثال ابعاد نشیمن صندلی انتظار حدود 40 در 42 است پس باید بگوییم ابعاد این صندلی متغیر می باشد. علاوه بر این موارد این صندلی به گونه ای است که از کفی و نشیمن یک پارچه برای آن استفاده شده است.

 حال در ادامه می خواهیم یک مرکز معتبر که از تولیدی صندلی صدفی خرید می کند و دارای قیمت های مناسبی است را به شما معرفی نماییم.

انواع صندلی صدفی ( آموزشی، اداری، کارمندی، انتظار و…)

این صندلی دارای مدل های مختلفی مثل پایه ثابت، چرخ دار، دسته دار، بدون دسته و غیره می باشد که شما بر اساس نوع کار خود می توانید مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. حال در ادامه به معرفی برخی دیگر از مدل های این صندلی پرداخته ایم.

  • صندلی انتظار یکی از مدل های این صندلی بوده که بدون دسته و با پایه ثابت طراحی شده است. این صندلی دارای پشتی و نشیمن تشک دار و بسیار راحت بوده که در‌موقع خستگی شخص می تواند از این صندلی استفاده کند و احساس راحتی داشته باشد.
  • مدل آموزشی یکی دیگر از انواع این صندلی است که دارای دسته بوده و دسته آن به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان می توانند به راحتی لوازم خود را روی آن قرار دهند. 
  • علاوه بر موارد بالا صندلی اداری و کارمندی نیز از مدل های این صندلی هستند که معمولا به صورت چرخ دار طراحی می شوند تا کارمندان به راحتی و بدون بلند شدن جا به جا شده و کارهای خود را انجام دهند. پشتی و نشیمن این صندلی فوق العاده راحت بوده که همین باعث می شود کارمندان در طی ساعت های طولانی حس خستگی نداشته باشند.

 

قیمت روز صندلی صدفی چقدر است؟

قیمت روز صندلی صدفی چقدر است؟

از آنجایی که تنوع در صندلی های صدفی فوق العاده زیاد است بر اساس مدلی که شما انتخاب می کنید، قیمت صندلی تغییر می کند.

و قطعا هرچه صندلی کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود پس اینکه شما چقدر هزینه می‌ کنید و میزان بودجه شما چقدر است معمولا در کیفیت تاثیر می گذارد.

حال اگر می خواهید از قیمت های روز این صندلی اطلاع پیدا کنید، کافی است با کادر فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

خرید بدون واسطه از تولیدی صندلی صدفی

قطعا خرید از تولیدی صندلی صدفی باعث می شود که قیمت ها کاهش پیدا کرده و شما با بودجه کمتری بتوانید صندلی های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مجموعه آرسیت به دلیل خرید مستقیم از تولیدی صندلی صدفی و حذف واسطه ها، قیمت های فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد و همین مورد باعث شده تاکنون مشتریان زیادی از مجموعه ما خرید کنند.

ما در مجموعه خود بهترین کیفیت را با بهترین قیمت را برای شما خریداران عزیز فراهم کرده ایم. پس اگر قصد خرید صندلی صدفی در مدل های مختلف را دارید نام مجموعه ما را به خاطر بسپارید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *