مقایسه صندلی کارمندی با مدیریتی

در هر محیط کاری، استفاده از صندلی مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. صندلی‌ ها نقش حیاتی در راحتی، سلامت و بهره‌ وری کارکنان دارند. اما آیا تا به حال به مقایسه صندلی کارمندی با مدیریتی پرداخته اید؟ آیا تا به حال به تفاوت های این دو صندلی فکر کرده اید؟

شاید خیلی از افراد فکر کنند که این دو صندلی هیچ تفاوتی با هم ندارند اما این کاملا اشتباه بوده چون با توجه به سمت و جایگاه شما نوع صندلی متفاوت خواهد بود. در این مطلب به مقایسه این دو صندلی پرداخته ایم پس همراه ما باشید.

مقایسه صندلی کارمندی با مدیریتی

مقایسه صندلی کارمندی با مدیریتی

امروزه صندلی های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که با توجه به نوع کسب و کار، باید مدل مناسب انتخاب شود و همه ما هنگام وارد شدن به یک اداره  یا شرکت متوجه این شده ایم که صندلی کارمندان با مدیریت تفاوت هایی دارد. حال برای آشنایی شما مشتریان عزیز در ادامه به مقایسه صندلی کارمندی با مدیریتی پرداخته ایم:

  • یکی از تفاوت های این دو نوع صندلی که در نگاه اول به چشم می آید، پشتی صندلی می باشد که اگر دقت کنید این پشتی در صندلی های مدیریتی بلند تر و در صندلی های کارمندی کوتاه تر است که این باعث می شود تا صندلی مدیریتی شکوه و جلوه خاصی داشته و برتری جایگاه مدیریت نشان داده شود.
  • در صندلی‌ های مدیریتی و کارمندان، میزان ارتجاع پشتی صندلی‌ها متفاوت است. در صندلی‌ های کارمندان، پشتی صندلی با ارتجاع کمتری طراحی می‌ شود تا به نشستن با زاویه 90 درجه کمک کند و همچنین حمایت کمر را فراهم کند. اما در صندلی‌ های مدیریتی، پشتی صندلی قابلیت ارتجاع بیشتری داشته تا در طول جلسات طولانی شخص راحت تر نشسته و حمایت لازم را دریافت کند که این به دلیل تفاوت در نوع کار می باشد.
  • از دیگر تفاوت های این دو نوع صندلی، طراحی ظاهری آنها می باشد که صندلی های مدیریتی شیک تر و رسمی تر هستند و معمولا در رنگ های مشکی و قهوه ای با روکش چرم موجود می باشند اما صندلی های کارمندی ظاهری ساده تر داشته و در رنگ های مختلف موجود هستند.
  • یکی دیگر از این تفاوت ها، راحتی بیشتر صندلی مدیریتی به علت جنس آن است اما این به معنای این نبوده که صندلی های کارمندی راحت نیستند بلکه میزان راحتی آنها کمتر است.
  • علاوه بر موارد بالا این دو صندلی در ابعاد نیز با یکدیگر تفاوت دارند و صندلی های مدیریتی در ابعاد بزرگ تر تولید می شود.

قیمت صندلی مدیریتی و کارمندی چقدر است؟

صندلی‌ های مدیریتی و کارمندی در قیمت‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند. قیمت‌ ها بسته به عواملی مانند کیفیت ساخت، طراحی، جنس استفاده شده و برند متفاوت است. 

به طور کلی قیمت صندلی مدیریتی به دلیل قابلیت ها و جنسی که دارد، نسبت به صندلی کارمندی بیشتر است که این کاملا طبیعی می باشد.

حال شما عزیزانی که قصد خرید عمده صندلی کارمندی و یا مدیریتی را دارید و می خواهید از قیمت ها اطلاع پیدا کنید، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا همکاران با توجه به مدل مورد نظر شما، قیمت ها را اعلام کنند.

خرید عمده صندلی اداری از مجموعه آرسیت

خرید عمده صندلی اداری از مجموعه آرسیت

با توجه به مقایسه صندلی کارمندی با مدیریتی، اشخاص باید قبل از خرید به خوبی با این تفاوت ها آشنایی داشته و سپس اقدام به خرید نمایند چون هر نوع صندلی مناسب یک جایگاه بوده و نمی توان از صندلی های مدیریتی برای کارمندان استفاده کرد.

حال اگر شما برای خرید عمده صندلی مدیریتی و کارمندی به دنبال یک مجموعه با تنوع بالا و کیفیت عالی هستید، مجموعه ما که آرسیت نام دارد، می تواند یک انتخاب عالی برای خرید باشد.

 و در آخر هم باید بگوییم که خریداران عمده عزیز برای ثبت سفارش کافی است با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت مراجعه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *