علت خرابی و پایین رفتن جک صندلی اداری

در دنیای اداری، صندلی یکی از اجزای حیاتی محیط کار است که تاثیر زیادی بر راحتی کارکنان دارد. گاهی ممکن است صندلی دچار ایراداتی مثل پایین رفتن ناگهانی شود که در این موقع این سوال ایجاد می شود که علت خرابی و پایین رفتن جک صندلی اداری چیست؟

در این زمینه دلایل مختلفی وجود دارد، برای همین ما قصد داریم به بررسی علت های مختلف بپردازیم تا به شما کمک کنیم مشکل را پیدا کرده و راحت تر بتوانید صندلی را تعمیر کرده و یا از یک مجموعه معتبر، صندلی های باکیفیت خریداری کنید.

 

علت خرابی و پایین رفتن جک صندلی اداری

 

علت خرابی و پایین رفتن جک صندلی اداری

علت خرابی و پایین رفتن جک صندلی اداری می تواند به خاطر دلایل مختلفی باشد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

  1. استفاده غیرمناسب: استفاده نادرست از صندلی می‌ تواند باعث خرابی جک آن شود. مثلاً، استفاده از صندلی برای افرادی که وزن خیلی زیادی دارند یا استفاده اشتباه مثل پریدن ناگهانی روی صندلی می تواند باعث فشار زیادی بر روی جک شده که این باعث خرابی جک می شود.
  2. سایش و استعمال طولانی مدت: استفاده طولانی مدت از صندلی می‌ تواند منجر به سایش و خرابی قطعات درونی جک شود. مصرف مداوم صندلی بدون مراقبت و نگهداری مناسب می‌ تواند باعث خالی شدن گاز موجود در محفظه جک شده که این باعث می شود که امکان نگه داشتن صندلی وجود نداشته و به سمت پایین کشیده شود.
  3. کیفیت پایین قطعات: صندلی‌های اداری از قطعات مختلف تشکیل شده‌اند و اگر قطعاتی که در ساخت جک استفاده می‌ شوند کیفیت پایینی داشته باشند، ممکن است زودتر خراب شوند. قطعات ضعیف و ناپایدار ممکن است در مدت زمان کوتاهی خراب شده و عمر مفید صندلی را کاهش دهند.

به جز خرابی در جک، ممکن شما گاهی صدای جیر جیر کردن صندلی به گوشتان خورده باشد که برای رفع صدای جیر جیر صندلی اداری می توانید از روغن کاری استفاده کنید اما اگر صدا همچنان ادامه داشته باشد، باید از تعمیرکاران کمک بگیرید.

موارد بالا تنها چند علت از مواردی هستند که باعث خراب شدن جک و پایین رفتن صندلی می شوند و شما می توانید در صورت مشاهده مشکل در صندلی خود، برای مواردی مثل تنظیم جک صندلی اداری با تعمیرکاران مجرب تماس گرفته تا مشکل صندلی شما را برطرف کنند.

 

قیمت صندلی اداری به چه مواردی بستگی دارد؟

 

قیمت صندلی اداری یکی از موارد بسیار مهم هنگام خرید آن می باشد، حال شاید برای خریداران عزیز این سوال ایجاد شود که چه عواملی بر قیمت تاثیر گذار هستند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مواردی مثل کیفیت صندلی و قطعات استفاده شده قطعا قیمت را افزایش و کاهش می دهد و هرچه صندلی باکیفیت تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

گزینه دیگری که می تواند باعث تغییر قیمت شود، ویژگی های صندلی است و هرچه صندلی ویژگی ها و قابلیت های بیشتری داشته باشد، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

فاکتورهای دیگری مثل: برند و شرکت سازنده، مدل صندلی، تعداد خرید و غیره نیز در قیمت تاثیر گذار هستند. حال شما برای اطلاع پیدا کردن از قیمت ها می توانید با قسمت کادر فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

خرید عمده صندلی اداری از مجموعه آرسیت

 

خرید عمده صندلی اداری از مجموعه آرسیت

با توجه به علت خرابی و پایین رفتن جک صندلی اداری می توان به این نتیجه رسید که خرید صندلی بی کیفیت نیز می تواند یکی از علت ها در این زمینه باشد، پس بهتر است همان اول صندلی هایی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مجموعه ما (آرسیت) که در زمینه فروش عمده صندلی اداری فعالیت دارد، دارای صندلی هایی با کیفیت عالی، تنوع بالا و قیمت مناسب است که شما مشتری عزیز با خیال راحت می توانید هر تعداد صندلی اداری که بخواهید را از مجموعه سفارش دهید.

مطمئن باشید با خرید صندلی اداری از مجموعه ما متوجه کیفیت محصولات خواهید شد پس همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *