اگر به دنبال خرید صندلی دانشجویی چوبی هستید، باید به عرضتان برسانیم که ما دارای فروشگاه عمده  صندلی دانشجویی هستیم و می توانیم با افتخار بگوییم که بیشتر دانشگاه ها، صندلی مخصوص دانشگاه را که برای دانشجویان تهیه می کنند، از ما خریداری می کنند. ما با کیفیت ترین نوع صندلی را عرضه می کنیم و تمام صندلی های ما، دارای دوام و زیبایی چشمگیری هستند و شما با یک بار خرید می توانید معنای کیفیت را متوجه شوید.

فروشگاه عمده صندلی دانشجویی چوبی

ویژگی صندلی دانشجویی چوبی خوب

ویژگی صندلی دانشجویی چوبی خوب صندلی دانشجویی چوبی خوب، باید دارای ویژگی های بیشماری باشد.

صندلی دانشجویی چوبی، از ترکیب چوب و آهن تولید می شود، به طوری که اسکلت و پایه های آن، آهنی می باشد و قسمت نشیمن و پشتی آن چوبی است.

آهن استفاده شده در این صندلی ها می بایست تو پر، ضخیم و کاملا محکم باشد، به هیچ عنوان خم نشود و کاملا صاف و یک دست باشد.

قسمت چوبی این صندلی ها، می بایست از چوب محکم استفاده شود که بتواند وزن سنگین را نیز تحمل کند و همچنین به راحتی ترک نخورد و یا نشکند.

صندلی های دانشجویی دارای میز های تاشویی هستند، این میز ها می بایست سایز بزرگی داشته باشند تا به راحتی بتوان، کتاب روی آن ها قرار داد و به راحتی باز و بسته شوند.

بهتر است صندلی های دانشجویی چوبی، در زیر نشیمن خود نیز یک طبقه قفسه مانند از جنس آهن داشته باشند تا دانشجویان بتوانند کیف و اشیای اضافه خود را در آن قرار دهند.

یکی‌از نکات مهم صندلی دانشجویی چوبی وزن آن است، این صندلی می بایست در کنار اینکه محکم و با دوام باشد، وزن بسیار سبکی داشته باشد تا جابه جایی آن راحت باشد.

معمولا برای زیر پایه های صندلی های چوبی، یک‌ قطعه پلاستیک کار می شود تا از ایجاد صداهای دلخراش و کشیده شدن بر کف زمین جلوگیری شود.

ویژگی مهم‌ دیگر صندلی دانشجویی مرغوب، پشتی آن است که اندازه آن، باید متناسب باشد زیرا در صورتی که خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد، باعث اذیت شدن گردن و کمر می شود.

فروش عمده صندلی چوبی مخصوص دانشگاه

فروش عمده صندلی چوبی مخصوص دانشگاه ما از برترین فروشندگان عمده صندلی چوبی مخصوص دانشگاه هستیم که محصولات ارائه شده توسط ما از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند.

شما مشتریان گرامی‌ می‌توانید، جهت کسب اطلاعات از نحوه، تولید، فروش و قیمت صندلی های چوبی، به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و یا درصورت تمایل با دفاتر فروش مراجعه کنید و محصولی زیبا، با دوام را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده خریداری کنید و همچنین از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *