در معرفی یکی از بهترین صندلی های اداری می توان صندلی MP را نام برد. این محصول حاوی دو دسته در طرفین بوده و به عنوان صندلی MP دسته دار مورد توجه قرار گرفته است. حال این محصول به دلیل طراحی استاندارد و بروز و به همراه داشتن خیلی از ویژگی های مثبت و امکانات خوب دیگر مثل راحتی و ارتفاع و نشیمنگاه مناسب، از مرزهای فروش داخلی عبور کرده و به عنوان یک محصول تجاری در معرض صادرات عمده توسط برترین صادرکنندگان صندلی MP قرار گرفته است.

صادرکنندگان صندلی MP دسته دار

مشخصات صندلی MP چیست؟

مشخصات صندلی MP چیست؟ یکی از صندلی های اداری رایج که البته از آن به عنوان صندلی دانشجویی نیز یاد کرده اند، صندلی MP می باشد که مجهز به دسته ها و تکیه گاه منحنی فرم بوده و از ارتفاع کمتری نسبت به صندلی های دیگر برخوردار بوده و برای همه افراد با هر قد و اندازه، مناسب به نظر می رسد.

در ادامه می خواهیم تا شما را با مشخصات صندلی MP بیشتر آشنا نماییم که در قسمت زیر به مهمترین آنها اشاره شده است:

  • این صندلی ار پروفیل های لوله ای فرم و فلزی برخوردار بوده و فلز آن نیز بسیار مستحکم می باشد.
  • با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و لذا از ثبات رنگ بالا برخوردار خواهد بود.
  • ضخامت اصلی پروفیل این صندلی 1 میلیمتر بوده و کفی و پشتی آن از جنس پلی اتیلن و روکش آن از چرم رنگی می باشد.
  • این صندلی به نحوی طراحی و تولید شده که بیشترین راحتی را برای فرد به ارمغان آورده و از این رو تبدیل به یکی از صندلی های پرفروش شده است.
  • علاوه بر اداره جات، مراکز دیگر مثل مطب های پزشکی، بیمارستان ها، مراکز آموزشی، تالار، رستوران، فرودگاه و غیره نیز از آن بهره برده اند.

فروشگاه انواع صندلی MP

فروشگاه انواع صندلی MP یکی از صندلی های ساده و در عین حال شیک که ردپای آن در خیلی از مراکز دیده می شود، صندلی MP است که دارای بهترین جنس، کیفیت و کارایی بوده و علاوه بر اینکه به آسایش بیشتر کاربران می انجامد، بلکه تاثیر مطلوب خود را در محیط های مختلف نیز به جا گذاشته و زیبایی و جلوه آنها را افزایش خواهد داد.

اکنون جهت سفارش عمده صندلی MP می توانید از یکی از بهترین مسیرها یعنی مرکز فوق که خود یکی از بزرگترین فروشگاه صندلی MP به شمار آمده، اقدام نموده و در آخر از انواع صندلی MP نظیر این موارد بهره مند شوید:

  1. صندلی MP ساده: منظور از آن همان صندلی متشکل از روکش مشکی رنگ بوده که در حال حاضر بسیاری از مراکز رسمی از آن استفاده به عمل آورده اند.
  2. صندلی رنگی MP: دارای روکش های چرمی رنگی بوده و در محیط هایی که چندان رسمی نیستند، بیشتر به کار می آید، مانند سالن انتظار سینما، رستوران، سالن انتظار فرودگاه، لابی ساختمان و غیره
به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *