مرکز خرید صندلی تابوره اداری انواع نمونه های محصول را بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان می گذارد تا آن ها بتوانند بدون مراجعه به تولید کننده این نوع صندلی را با قیمت کمتری از بازار تهیه نمایند.

صندلی تابوره نوعی صندلی چرخ دار بدون پشتی و تکیه گاه می باشد که ارتفاع آن را می توانید بلند و کوتاه کنید تا به راحتی از آن استفاده نمایید و کار خود را با دقت فراوانی انجام دهید.

مرکز خرید صندلی تابوره اداری

مهمترین مشخصات صندلی تابوره مرغوب

مهمترین مشخصات صندلی تابوره مرغوب مهمترین مشخصات صندلی تابوره مرغوب شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دارای پشتیبانی کمر می باشد تا از پشت و ناحیه کمر به راحتی محافظت کند.
  • پایه های مقاوم و با استحکامی دارد.
  • ارتفاع قابل تنظیمی دارد.
  • با استفاده طولانی مدت نشیمن گاه آن تغییر نمی کند.

مهمترین ویژگی منحصر به فردی که این صندلی نسبت به دیگر صندلی های سنتی دارد قابل تنظیم بودن ارتفاع آن می باشد به طوری که کاربر می تواند مطابق با قد و محل کار خود ارتفاع صندلی را تنظیم کند امروزه این صندلی ها با پشتک کمری تولید می شوند تا فرد هنگام نشستن بر روی صندلی دچار کمر درد نشود.

اولین استفاده کننده این صندلی ها طراحان معماری یا همان آرشیتکت ها بوده اند و کم کم مصرف این صندلی ها در مکان های مختلفی مانند آرایشگاه ها، آزمایشگاه ها و….. رواج پیدا کرد از مشخصات این مدل صندلی ها می توان به پایه های استیل کروم، روکش چرمی و جاپایی متناسب با قد و…. اشاره کرد چرم روی نشیمنگاه این صندلی ها ضد تعریق می باشد به طوری که شما با نشستن طولانی مدت روی آن ها دچار تعریق نمی شوند و در هنگام انتخاب صندلی تابوره باید به تمام ویژگی های بالا که در مورد این صندلی گفته شده توجه کنید.

برای این که بافت داخلی نشیمن گاه این نوع صندلی ها تغییر نکند چرم و پارچه ای ضد رطوبت بر روی نشیمن گاه آن ها کشیده شده است علاوه بر این ها نشیمنگاه صندلی تابوره دارای فوم سرد ضد تعریق می باشد آرایشگران متناسب با قد مشتریان خود می توانند ارتفاع صندلی را تنظیم کنند تا بتوانند بهترین خدمات را به آن ها ارائه نمایند.

فروش انواع صندلی تابوره استیل

فروش انواع صندلی تابوره استیل فروش انواع صندلی تابوره استیل در مدل های مختلف به صورت آنلاین در شهر تهران توسط مجموعه ما انجام می شود و شما می توانید از تمام نقاط شهر تهران محصول را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود و بتوانید درم کان های مختلفی مانند آزمایشگاه های مراکز درمانی، آزمایشگاه های مدارس و دانشگاه ها و آرایشگاه ها و….. از آن استفاده کنید قیمت صندلی تابوره بسته به مدل و شرایط بازار متفاوت می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *