میز صندلی مدیریت دست دوم

ممکن است برای راه اندازی اداره و یا شرکت خود به دنبال خرید لوازم آن باشید که یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم میز و صندلی مدیریت است که البته می توانید آن را به صورت دست دوم هم خرید کنید.

صندلی و مبلمان اداری علاوه بر فضای شیک و مدرنی که به دفتر یا اداره شما می بخشد باعث ایجاد انگیزه کار در کارمندان می شود و باعث می شود کارمندان فعالیت خود را به خوبی انجام دهند.

میز صندلی مدیریت

همان طور که گفته شد میز و صندلی اداری دارای انواع گوناگونی است که عبارتند از:

  1. میز مدیریت: بدون اغراق یکی از مهم ترین لوازم در یک اداره میز مدیریت است و باید خیلی شیک و با کلاس باشد چرا که باعث ایجاد انرژی مثبت در ارباب رجوع می شود.
  2. میز کنفرانس: در هر اداره و یا شرکت اتاقی برای کنفرانس در نظر گرفته شده است که برای مذاکره و گفت و گوی کارکنان شرکت می باشد به همین منظور یکی از لوازم ضروری برای چنین اتاقی میز کنفرانس است و باید قابلیتهایی همچون نصب تجهیزات داشته باشد.
  3. میز منشی: میز منشی یکی از میزهایی است که در اولین برخورد مشتری مورد توجه قرار می گیرد و باید طراحی جذابی داشته باشد.

میزهای اداری علاوه بر داشتن ظاهری زیبا باید دارای استاندارهایی هم باشند چرا که کارکنان و پرسنل ساعتهای طولانی را پشت میز سپری می کنند به همین دلیل طراحی و ابعاد میزها باید به گونه ای باشد که باعث خستگی آنها نشود.

میزهای اداری در ابعاد مختلف تولید شده اند برای مثال اندازه استاندارد میز برای افرادی که قد آنها چیزی بین 180 تا 185 می باشد، ارتفاعی حدود 73 الی 75 سانت است و این به معنای استاندارد بودن میز می باشد. اما در این میان افرادی هم هستند که قدشان زیر 180 سانتی متر است که برای این افراد هم میزی با ابعاد استاندارد طراحی و تولید شده است تا دچار مشکلات جسمانی نشوند.

پس هنگام خرید حتما به ابعاد میزهای اداری دقت کافی داشته باشید و میزی استاندارد خریداری کنید تا مشکلی برای کمر و گردن ایجاد نکند. دفاتر و فضای اداری نیز مانند خانه نیاز به یک دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد دارد و باید به صورت کاملا استاندارد طراحی شود که این امر سبب می شود تا مشتریان بیشتری جذب دفتر شما شوند و بخواهند با شما همکاری کنند.

کارمندان نیز ساعات طولانی را در اداره می گذرانند به همین دلیل دکوراسیون زیبا و استاندارد باعث می شود تا پرسنل عملکرد بهتری داشته باشند و از بودن در محیط خسته نشوند.

پس بدون شک انتخاب میز و صندلی شیک و استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عامل بسیار مهمی در جذب مشتری می باشد. میز و صندلی اداری انواع گوناگونی دارد که در ادامه به معرفی چند مورد از آنها می پردازیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

میز صندلی مدیریت

میز و صندلی مدیریت در حد نو

با افزایش قیمت و گران شدن لوازم اداری عده ای میز و صندلی مدیریت را از بعضی سایتها در حد نو خریداری می کنند. یکی دیگر از لوازم ضروری هر شرکت، صندلی اداری است که باید دارای ویژگیها و استاندارهایی باشد که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم. همانطور که میز اداری از اهمیت زیادی برخوردار است، صندلی اداری نیز بسیار مهم است و باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید.

انواع گوناگونی از صندلیهای اداری تولید شده اند که عبارتند از:

  1. صندلی 24 ساعته: افراد زیادی هستند که به صورت مداوم و به صورت 24 ساعته روی صندلی می نشینند و ممکن است به آسیب جدی در ستون فقرات به وجود بیاورد بنابراین صندلیهای آرگونومیک تولید شده است که مناسب چنین افرادی است.

در این صندلی از فومهای بسیار با کیفیت و استاندارد برای نشیمن و پشتی صندلی استفاده شده است که کاملا هماهنگ با استایل بدن است.

همچنین به دلیل رعایت استاندارد در طراحی این صندلیها گودی کمر کاملا محافظت می شود و از فشار وارد شدن به ستون فقرات جلوگیری می کند.

میز و صندلی مدیریت در حد نو

این صندلی با داشتن ویژگیهایی همچون پشتی مناسب، ارتفاع و شیب زانو باعث شده تا قیمت بسیار بالایی داشته باشد.

  1. صندلی مدیریتی: این صندلی ابعاد بسیار بزرگی دارد و پشتی آن ارتفاع زیادی دارد و برای استفاده در طولانی مدت گزینه مناسبی است اما به دلیل بزرگ بودن، جابجایی و جای دادن آن کار سختی است و کاملا استاندارد نیست و البته قیمت بالایی هم دارد.
  2. صندلی کامپیوتر: یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین صندلیها، صندلی کامپیوتر است که با توجه به محبوبیتی که دارد در انواع گوناگون و متفاوت تولید شده است.

این صندلی طوری ساخته شده که با میزهای کامپیوتر کاملا هماهنگ و استاندارد بوده  و حالت ارگونومیک دارد که هنگام نشستن روی آن، احساس خستگی و کمر درد به فرد منتقل نمی شود. همچنین ارتفاع آن قابل تنظیم بوده و با داشتن چرخهای متحرک به راحتی امکان جابجا شدن دارند. همچنین صندلیها در جنسهای مختلفی وجود دارند اما به طور کلی به دو دسته روکش پارچه ای و روکش چرمی تقسیم می شوند.

روکش چرم ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد اما در صورتی که به خوبی از آن نگهداری نشود به سرعت کیفیت و حالت اولیه خود را از دست خواهد داد و همچنین این صندلی به دلیل استفاده از چرم از قیمت بالایی برخوردارند. روکش پارچه ای نسبت به روکش چرمی کاربرد بیشتری دارد و به دلیل تنوع بالا، ماندگاری خوب و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد.

ست میز و صندلی مدیریت

کار کردن در یک فضای دلنشین و منظم باعث لذت بردن از کار می شود که فراهم کردن این شرایط با دیزاین مناسب صورت می گیرد و یکی از عوامل ست کردن میز و صندلی مدیریت می باشد. با مطالعه این مقاله با انواع میز و صندلی اداری و ویژگیهای آنها آشنا شدید پس می توانید با توجه به نکاتی که گفته شد خرید کنید.

ابتدا شما باید مشخص کنید که به چه سبک دیزاینی علاقه دارید و پس از مشخص کردن اقدام به خرید لوازم اداری کنید. تا حد امکان سعی کنید تمام لوازم شرکت را به یک سبک خریداری کنید یعنی اگر قصد دارید دیزاین مدرن یا کلاسیک بچینید لوازم دیگر را هم طبق آن بخرید و یا همه وسایل را در یک طیف رنگی خریداری کنید و از به وجود آوردن تناقض رنگی اجتناب کنید.

ست میز و صندلی مدیریت

این فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع میز اداری، میز کنفرانس، میز مدیریتی و انواع صندلی اداری می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات این سایت مشاهده کنید و با خیالی راحت و آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما