متاسفانه بسیاری از کارخانه ها و یا مرکز عرضه صندلی طبی در طراحی و تولیدات خود همه نکات لازم و استاندارد برای ساخت یک صندلی طبی خوب و مناسب را رعایت نمی کنند و اگر در ساخت این صندلی های طبی دقت نشود باعث وارونگی می شود.

البته نباید نگاه خود را روی بهترین مراکز عرضه صندلی طبی هم بست؛ حالا بهترین واحدهای عرضه کننده این محصول مانند این مجموعه، سعی در ارائه بهترین انواع صندلی طبی داشته و بنابراین این شانس را دارید که به صندلی طبی استاندارد و درجه یک دست پیدا کنید.

مرکز عرضه انواع صندلی طبی

ویژ گی های یک صندلی طبی مناسب

ویژ گی های یک صندلی طبی مناسب

  • مکانیزم صندلی

در صندلی طبی باید از مکانیزم سینکرون استفاده شود تا کاربر به راحتی بتواند تکیه گاه و نشیمنگاه را در زاویه دلخواه خود تنظیم کند.

  • پایه صندلی

پایه صندلی باید پنج چرخ باشد که بهتر است از جنس آلومینیومی یا فولادی باشد که دارای مقاومت و دوام بیشتری هستند.

  • دسته صندلی

یکی از مهمترین قسمت های صندلی می باشد زیرا باعث رفع خستگی دست ها و شانه ها شده و از افتادگی شانه ها جلوگیری می کند، رویه دسته صندلی اغلب چرم و یا پلاستیک مطلوب است.
بنابراین در انتخاب خود از مرکز عرضه صندلی طبی این نکات توجه ویژه داشته باشید تا با انتخابی دقیق و هوشمند، با آرامش به فعالیت بپردازید.

  • ارتفاع صندلی

زمانی که از صندلی طبی استفاده می کنید باید این قابلیت را داشته باشد که بتوان به راحتی ارتفاع آن را با قد خودمان تنظیم کنیم تا کف پاها کاملاً بر روی زمین باشد.

  • نشیمنگاه صندلی

عرض نشیمنگاه صندلی طبی باید حدود 2 تا 3 سانتی متر از ران ها پهن تر باشد.

  • تکیه گاه صندلی

از آنجا که ستون فقرات ما حالت منحنی شکل دارد تکیه گاه یک صندلی ارگونومیک مناسب باید به گونه ای باشد که گودی کمر را کاملاً پر کند.

همه این مشخصات در کنار هم منجر به تشکیل یک صندلی طبی خوب و استاندارد شده و با در نظر گرفتن همه این ویژگی ها می توان یک صندلی طبی مناسب را انتخاب کرد و از آن برخوردار گشت.

مرکز عرضه صندلی طبی

مرکز عرضه صندلی طبی امروزه اکثر افراد جامعه بیشترین زمان کاری خود را صرف نشستن در پشت میز کار یا کامپیوتر می کنند.
بنابراین صندلی نقش مهمی در بالا بردن بازدهی و کارایی آنان دارد.
برخی ازمدیران جهت حفظ سلامت و افزایش راندمان کاری کارکنان خود از صندلی های طبی استفاده می کنند.
صندلی های طبی با توجه به ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند.
اما چیزی که اهمیت دارد این است که هنگام خرید صندلی طبی مناسب از مرکز عرضه صندلی طبی معتبر و نام آشنا خرید کنید تا یک انتخاب هوشمند داشته باشید.

اما چرا استفاده از یک صندلی طبی ضرورت دارد؟
ضرورت استفاده از صندلی طبی

  • کاهش خستگی
  • سلامت جسمانی
  • ارتقاء سطح عملی و کاری
  • حس نشاط و شادابی بیشتر

لذا با وجود همه اینها می توان پی برد که صندلی طبی یکی از بهترین انواع صندلی به شمار آمده که البته به جز محیط کاری، در محیط های خانگی هم قابل استفاده بوده و با بهره گیری از این صندلی می توان هم به انجام راحت تر امور پرداخت و هم از سلامت جسمانی بیشتر برخوردار گشت.

مشخصات خاص یک صندلی طبی چیست؟

مشخصات خاص یک صندلی طبی چیست؟ یکی از محصولات طبی که استفاده از آن چه برای افراد سالم و چه برای کسانی که با مشکلات مختلف جسمی مواجه هستند؛ ضروری و واجب خواهد بود، صندلی طبی است که در مقابل صندلی های معمولی قرار داشته و از نظر امتیاز، نسبت به آنها فراتر می باشد؛ در ادامه می خواهیم تا کمی بیشتر راجع به مشخصات صندلی طبی صحبت کنیم که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  • یک صندلی طبی خوب و مناسب از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و با وجود آن، هر یک از اعضای بدن مثل بازو، ساعد، کف پا و ران در درست ترین و بهترین حالت ممکن قرار خواهند گرفت.
  • این صندلی بسیار راحت بوده و به گردش بیشتر خون در زانوها و سایر قسمت های پا منجر می شود، لذا از خواب رفتگی و خستگی زودرس پا جلوگیری خواهد شد.
  • دارای پشت گردنی از جنس مش توری بوده و بنابراین از ایجاد فشار و خستگی به ناحیه گردن جلوگیری خواهد کرد.
  • ضمنا این صندلی از نشیمنگاه و ارتفاع مناسب هم برخوردار بوده و از این نظر نیز دارای مزیت است.

صادرات بهترین صندلی طبی ساخت ایران

صادرات بهترین صندلی طبی ساخت ایران در حال حاضر تولیدکنندگان ایرانی در خط تولید انواع صندلی پیشتاز بوده و در اثر رقابت با رقبای خود در عرصه جهانی توانسته اند بروزترین و باکیفیت ترین صندلی های موجود اعم از صندلی طبی را تولید و عرضه نمایند.

با این وجود صادرات صندلی طبی ساخت ایران که علاوه بر مرغوبیت، از طراحی ظاهری عالی و مدرن و قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد؛ صورت گرفته و کشورهای زیادی به خرید این صندلی ها پرداخته اند که در این بین، نقش کشورهای همجوار ایران، بسیار پر رنگ بوده و اکنون صادرات انبوهی از این محصول به این کشورها و البته خیلی از بازارهای دیگر دنیا نیز صورت می پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *