لیست قیمت صندلی کنفرانسی شیک در ایران بسیار مقرون به صرفه می‌باشد حال اگر این صندلی از عمده فروشان و نمایندگان رسمی تهیه شود شامل هزینه ی کمتری نیز میگردد صندلی کنفرانسی شیک در ایران در ارزانترین قیمت تولید میشوند این قیمت مقرون به صرفه در حالی است که ظاهری زیبا و شیک در کنار کیفیت بالا دارد.

انواع مدل های صندلی کنفرانسی در بازار

انواع صندلی های کنفرانس به شرح زیر می‌باشد:

صندلی های پشتی:

اینها باعث افزایش پشتیبانی از سر ، گردن و شانه ها و همچنین افزایش پشتی کلی می شوند. این صندلی ها اطمینان حاصل می کنند که مردم همیشه با وضعیت صحیح روبرو هستند و به جلوگیری از بروز مشکلات دردناک و خطرناک کمک می کنند.

بعلاوه ، مطالعات نشان داده اند که حتی در هنگام استراحت ، صندلی های کمر به دلیل نحوه قرارگیری بدن می توانند به احساس هوشیاری و تمرکز بیشتر افراد کمک کنند. صندلی های عقب طراحی شده برای پشتیبانی از ناحیه کمر کمر و قسمت های تحتانی تنه ، سطح پشتیبان فوق العاده ای را ارائه می دهند.

نکته جالب در مورد صندلی های کمر این واقعیت است که نه تنها آنها برای جلوگیری از بروز صدمات و درد کار می کنند بلکه ثابت شده است که باعث کاهش احساس استرس می شوند.

صندلی های بلند:

نکته جالب در مورد صندلی های بلند و پله ای این واقعیت است که قابل تنظیم هستند و امکان دستیابی به موقعیت مناسب برای راحتی حداکثر را فراهم می آورند. این که شخص در حال نشستن ، برخاستن باشد ، یا پای خود را بالا بکشد ، یا بخواهد کاملاً آب بکشد ، یک صندلی بلند و بالشی به راحتی تنظیم می شود تا متناسب با نیازهای شخص باشد.

صندلی های کم پشت:

صندلی های کمر طراحی شده برای پشتیبانی بیشتر از قسمت تحتانی کمر ، برای افرادی که مشکلات کمر دارند ، از جمله درد عمومی و درد ، ایده آل است. معمولاً کمرهایی که در این صندلی ها تعبیه شده اند بسیار کوچک هستند و به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام نشستن فرد ، به جلو و عقب خم شود ، همانطور که انجام می دهد حرکت می کند. پایه پشتی به گونه ای طراحی شده است که بهترین پشتیبانی کمر ممکن را داشته باشد.

معمولاً صندلی های کمر برای افرادی که مدت کوتاهی در این صندلی ها می نشینند ، یا قادر به حرکت در حالی که در حالت نشسته هستند ، طراحی شده اند و برای افرادی که هنوز برای مدت طولانی تری می نشینند ، توصیه نمی شود. برای هر کسی که مشکلات کمر ، گردن یا سر دارد ، احتمالاً این نوع صندلی بهترین گزینه نیست ، اما صندلی های کمر گزینه ای مقرون به صرفه تر است که مورد توجه افراد خاص است.

صندلی های باراتریک:

صندلی های بریاریک ساخته شده اند تا افراد با وزن و اندازه بدنی کامل خود را در خود جای دهند. این صندلی ها از پشتی و عمق اضافی اضافی برای افزایش اندازه بدن برخوردار هستند و طراحی ویژه این صندلی ها باعث کاهش تاثیر نیروی جاذبه در جلو بدن می شود. ایده این ویژگی این است که فشار کرنش بر روی ستون فقرات و پشت را کاهش می دهد و باعث می شود فرد به صورت قائم راحت شود.

آنجا وجود دارد ، هر آنچه را که باید در مورد انتخاب بهترین صندلی برای محیط مراقبت خود بدانید

صندلی های دفتر بلند چرم با دسته:

این نوع صندلی دکوراسیون مدرن دفتر شما را تقویت می کند.  یک صندلی پشتی بلند و دارای صندلی چرمی مخمل ، این نوع صندلی نه تنها زیبا به نظر می رسد بلکه از نظر ماهیت نیز کاربردی است.  در حالی که می توان ارتفاع صندلی را مطابق با ترجیح کاربر تنظیم کرد ، می تواند در جهت های مختلف کج و چرخانده شود و در موقعیت دلخواه قفل شود.

صندلی های دفتر میانی:

این نوع صندلی در هنگام نگاه داشتن خواب باعث ایجاد کیفیت و راحتی نمی شود.  آنها به طور کلی با چرخ های کاستر برای تحرک آسان و تنظیم سطح ارتفاع همراه هستند تا ارتفاع صندلی ترجیحی را انتخاب کنند.  صندلی عقب معمولاً بسیار راحت است اما استفاده از آن برای صندلی های طولانی تر به راحتی امکان پذیر است.

صندلی وظیفه مفصل گردنده پشت

این دسته از صندلی ها برای استفاده روزمره در محل کار شما مناسب است و از ویژگی های پشت میانی برخوردار است و از پشتی قابل توجهی برخوردار است ، مکانیزم کنترل شیب به شما امکان می دهد تا موقعیت مورد نظر خود و یک صندلی چرخان را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد در حین کار بر روی آن 360 درجه حرکت کنید.

5 مزیت مهم صندلی کنفرانسی

مزیت صندلی کنفرانسی به شرح زیر است:

  1. صندلی کنفرانسی جذابیت زیبایی شناختی کنفرانس یا اتاق جلسات شما را تقویت می کنند.
  2. آنها از نظر طبیعتی بادوام بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر صندلی ها دارند.
  3. صندلی های ارگونومیک به حفظ وضعیت مناسب کمک می کنند.
  4. مهمانان و مشتری های شما در پایان روز به کمر درد نخواهند رسید.
  5. آنها حرفه ای به نظر می رسند و جلوی اتاق کنفرانس شما را می گیرند

مشخصات صندلی کنفرانسی

برای مشخصات صندلی کنفرانس چرمی میتوان گفت که این صندلی ها به طور خاص طراحی شده اند تا در اتاق های جلسات ، اتاق های کنفرانس و سایر مناطق که مهمانان یا مشتری های شما با شما همراه هستند مورد استفاده قرار گیرد و شما نیاز به ایجاد اولین تصور دارید.  با توجه به اینکه در طول جلسات و سخنرانی ها باید ساعات طولانی تر و بدون استراحت را بنشینید ، باید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات صندلی شما کاملاً راحت است.

شما به صندلی هایی احتیاج دارید که نه تنها محکم بلکه به مواردی احتیاج دارند که میهمانان شما را به راحتی احساس کنند.  صندلی های همایش چرمی ارگونومیک نه تنها می توانند زیبایی شناسی اتاق کنفرانس شما را تقویت کنند بلکه در طولانی مدت از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار می شوند.

راهنمای خرید صندلی کنفرانسی

برای خرید یک صندلی خوب و مناسب باید موارد زیر را دقت کنید:

  1. ساختار صندلی کنفرانسی باید راحت باشد و دارای تهویه مطبوع بوده و به کاربر حداکثر پایداری را می دهد این امر می تواند باعث تسکین فشار مؤثر شود
  2. نگهداری و ماندگاری آن آسان است
  3. برای تشویق وضعیت خوب ، مدیریت فشار ، مراقبت و راحتی باید مناسب باشد
  4. هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه صندلی و لوازم جانبی ، باید روی صندلی که مشتری به طور صحیح متناسب باشد قرار داده شود. مسائل مربوط به مراقبت از فشار ، حرکت و جابجایی نیز باید در نظر گرفته و مورد بررسی قرار گیرد.
  5. صندلی باید راحتی طولانی مدت و پشتیبانی کافی از کمر را داشته باشد ، از توزیع فشار مناسب وزن بدن اطمینان داشته باشد و باعث شود کاربر بتواند به راحتی از صندلی بلند شود.
  6. ارتفاع صندلی صحیح و مناسب باشد. صندلی که بیش از حد بالا باشد هیچ گونه پشتیبانی از پا نمی کند. این می تواند منجر به ناهنجاری (پا) شود و کاربر را ترغیب به ضربه زدن به کف پا کند تا بتواند پای خود را استراحت بدهد. وزن خیلی کم است و وزن بدن فرد در ناحیه ای کوچکتر پشتیبانی می شود که منجر به فشار بیشتر به کوکسیکس و باسن می شود. زانوها و رانهای فرد باعث افزایش فشار سطح صندلی بر روی ناحیه ای کوچکتر از باسن و برجستگی های استخوانی خواهد شد.
  7. عرض صندلی درست و صحیح باشد اگر بیش از حد گسترده باشد صندلی هیچ پشتیبانی و پایداری را ارائه نمی دهد زیرا بدن به یک طرف خم می شود و باعث عدم تعادل در فشار می شود. دسته ها دور از دسترس خواهند بود و از آنجا که اینها برای ثبات بسیار مهم هستند ، کاربر برای پر کردن فضای باعث ایجاد فشار نامتعادل و تغییر مکان می شود و اگر بیش از حد باریک باشد احتمال افزایش فشار در ناحیه تروکانتر در قسمت بیرونی ران و همچنین مشکل در داخل و خارج شدن از صندلی وجود دارد.
  8. عمق صندلی صحیح باشد عمق خیلی کوتاه باعث میشود صندلی فقط از یک ناحیه کوچک از باسن پشتیبانی کند که باعث می شود فشار بیشتری به باسن و ران وارد شود و نه یک منطقه به طور مساوی توزیع شده در فشارهای پایین تر ، این می تواند به آسیب فشار منجر شود و اگر بیش از حد طولانی باشد کاربر برای بدست آوردن پشتیبانی از پایداری ، نیاز به پایین آوردن دارد. این موقعیت فشار را روی پاشنه و ناحیه ساکرال وارد می کند و می تواند گردش خون در اندام های تحتانی را مهار کند.

چیزهایی که باید قبل از خرید صندلی های کنفرانس در نظر بگیرید:

1. نوع مواد

چه ماده ای را برای صندلی های کنفرانس جدید خود انتخاب می کنید مهم است.  زیبایی شناسی ، دوام و راحتی همه هنگام تصمیم گیری به ذهن خطور می کند.  چه اهمیتی برای شما و سازمان شما اهمیت دارد.

اتاق های کنفرانس سطح بالا تمایل دارند اثاثه یا لوازم داخلی چرمی را بر روی گزینه های دیگر پارچه انتخاب کنند.  بسته به بودجه شما ، این می تواند به سرعت هزینه را بالا ببرد.

اثاثه یا لوازم داخلی پارچه و پارچه بسته به کیفیت مواد ، می توانند در هزینه های بالای چرم دانه ای مقداری صرفه جویی کنند.  بسیاری از این نوع اثاثه یا لوازم داخلی اثاثه یا لوازم داخلی اثبات شده بهتر از چرم فاکس است.

نزولی به مش و پارچه عامل تمیز بودن است.  مش را می توان از بین برد و جارو کرد ، اما ساختن سنگ آهک از مش می تواند مشکل باشد.  پارچه تمیزتر می شود و نمی توان به راحتی از بین رفت.

2. تنظیمات

هنگام جستجوی صندلی های مناسب کنفرانس ، باید تنظیمات لازم را در آن صندلی ها در نظر بگیرید.  در تنظیمات کنفرانس ، ما می بینیم که مشتریان با صندلی های ارگونومیک تمام عیار ، به مکانیسم های اساسی تر شیب چرخان حرکت می کنند.  مزایای هر گزینه وجود دارد و بهترین گزینه برای شما به نیازهای خاص شما بستگی دارد.

رایج ترین صندلی های کنفرانس از سبک اجرایی است.  این صندلی ها اغلب اوقات فقط با ویژگی های اساسی مانند تنظیم ارتفاع در دسترس هستند.  این نوع صندلی ها با انواع بازوی غیر قابل تنظیم نیز وجود خواهند داشت.

بیشتر سازوکارهای اساسی ارزان تر از مکانیسم های ارگونومیک سطح بالا هستند ، که می تواند به پایین نگه داشتن هزینه کمک کند.  یکی دیگر از مزیت های ساز و کارهای اساسی این است که کاربران در جلسات با صندلی بازی نخواهند کرد.  این می تواند به از دست دادن تمرکز بر روی کار مورد نظر منجر شود.

انتخاب صندلی هایی با مکانیسم پیشرفته تر مزایای آن را دارد.  این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از ویژگی های سفارشی تری برخوردار شوند و راحت تر باشند.  اگر اتاق کنفرانس توسط همان افراد استفاده شود ، آنها می توانند درک بهتری از نحوه عملکرد صندلی داشته باشند.  این امر منجر به تنظیمات مورد استفاده می شود.  یکی از بزرگترین موضوعاتی که ساز و کارهای چند منظوره دارد عدم استفاده از افراد بدون اطلاع از نحوه کار آنهاست.

3. طراحی بازو

ما در بخش تنظیم به طور خلاصه طراحی بازو را لمس کردیم.  داشتن اسلحه قابل تنظیم باعث تغییر طراحی کلی اسلحه های صندلی های جلسه شما خواهد شد.  متداول ترین طراحی بازوی در یک اتاق ملاقات بازوی حلقه است.  بیشتر این طراحی بازوی حلقه دارای طول و عرض ثابت هستند.  از طرف دیگر ، می توانید بازوها و بازوهایی به سبک T پیدا کنید که در پشت صندلی ثابت باشد.  هر طرح مزیت خاص خود را خواهد داشت.

ابتدایی ترین بازوی ، حلقه حلقه ، گزینه مناسبی برای اتاق کنفرانس است.  از بین بردن عملکرد تنظیم ، باعث تمرکز در جلسه و ایجاد یک طراحی بالا می شود.  تعداد زیادی بازوی حلقه با پدهای بازوی دارای اثاثه یا لوازم داخلی وجود دارد که بالشتک اضافی را فراهم می کند.  این می تواند یک ظاهر زیبا و احساس راحتی ایجاد کند.

از آنجا که بازوها ثابت هستند ، کاربران مجبورند با صندلی تطبیق دهند و نه راه دیگر.  این ممکن است به راحتی راحت نباشد.  همچنین بازوهای حلقه مستعدترین حساس بودن در میز کنفرانس هستند.  این می تواند مطالب موجود در بازوها یا گاهی اوقات میز کنفرانس را تجزیه کند.

در حالی که همه بازوهای T تنظیم بیشتری ندارند ، بسیاری از مواردی مانند تنظیم ارتفاع و عرض را شامل می شوند.  این ویژگی ها به کاربران این امکان را می دهد تا تناسب بیشتری برای بدن خود ایجاد کنند.  بسته به دامنه ارتفاع ، آنها می توانند به اندازه کافی قابل تنظیم باشند تا در زیر میز کنفرانس قرار گیرند.  این باعث می شود هم صندلی و هم میز از آسیب نبیند.

بازوهایی که به پشت صندلی کنفرانس وصل شده اند ، در چند گزینه طراحی مختلف قرار دارند.  بسیاری از طرح های بازوی حلقه به صندلی و پشت وصل می شوند.  هنگامی که یک بازو به پشتی متصل است ، نگه داشتن پشتیبانی مناسب بازو در هنگام استفاده از چوب بسیار ساده تر است.  از آنجا که آنها به پشت گره خورده اند ، آنها مجبور هستند به طور یکنواخت با پشتی حرکت کنند ، در حالی که از پشت خود پشتیبانی می کنند ، پشتیبانی مداوم از بازوهای شما دارند.

هنگامی که از بازوهای T استفاده می شود ، آنها به پایین صندلی وصل می شوند و بیشتر آنها با همان نرخ پشتی حرکت نمی کنند.  این احساس جدا از هم ایجاد می کند که به راحتی بازوهایی که به پشتی متصل می شوند راحت نیست.

4. اندازه صندلی

وقتی اندازه صندلی بعدی خود را در نظر می گیرید ، باید دو عامل اصلی را به خاطر بسپارید.  اولین مورد حداکثر رساندن فضای اطراف میز کنفرانس شما است.  دوم این که مطمئن شوید صندلی های همایش شما با افرادی که در آنها نشسته اند متناسب باشد.

وقتی به حداکثر رساندن فضای میز کنفرانس نگاه می کنیم ، بیشتر دو سناریوی خاص را در نظر می گیریم.  اول استفاده روزمره از اتاق کنفرانس و انتظار می رود چه تعداد از افراد بتوانند.  دوم ، جلسات کمتری است که در آنجا به صندلی اضافی نیاز است.

برای صندلی روزانه ، اطمینان حاصل کنید که به همه فضای کافی می دهید تا به راحتی از فضای خود استفاده کنند.  شکل میز کنفرانس ، چگونگی قرارگیری کاربران در انتهای جدول را مشخص می کند و آیا مردم مجبور هستند قسمت هایی از پاهای میز را بچسبانند.  چند اینچ اضافی بین صندلی ها حداقل مورد نیاز برای استفاده روزمره است.

آخرین موردی که باید در مورد اندازه صندلی ها در نظر بگیرید ، مناسب همه است که در آنها راحت باشد.  از آنجا که یک اتاق کنفرانس است ، احتمالاً افراد زیادی از صندلی استفاده می کنند

ساختار ظاهری صندلی کنفرانسی

ساختار ظاهری صندلی کنفرانسی باید مناسب باشد تا در استفاده های طولانی مدت موجب خستگی کمر و گردن نگردد همچنین باید کامل از تمام قسمت های بدن پشتیبانی کند دسته های استانداردی داشته باشد تا موجب خستگی نشود همچنین ساختار ظاهری باید شکیل باشد تا روی افکار شرکت کنندگان جلسات کنفرانس تاثیر مثبتی بگذارد.

قیمت صندلی کنفرانسی به صورت عمده

خرید صندلی کنفرانسی با قیمت عمده فروشی  بسیار ارزانتر میشود همچنین خرید از شرکت های تولیدی و نمایندگان معتبر قیمت به مراتب مقرون به صرفه ای را خواهد داشت همچنین قیمت صندلی کنفرانسی در فروشگاه های مجازی بسیار مناسب می‌باشد و اغلب فروش عمده در این فروشگاه ها نیز انجام میگیرد‌

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *