صندلی کارمندی چرخ دار

با توجه به این که کارمندان از جمله افرادی هستند که به مدت طولانی بر روی صندلی می نشینند، حتماً باید از صندلی مناسب استفاده کنند تا دچار کمر درد و آسیب های جدی نشوند. علاوه بر صندلی، طرز صحیح نشستن بر روی آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صندلی کارمندی چرخ دار

صندلی کارمندی چرخ دار باید دارای قابلیت هایی باشد که شخص احساس راحتی کند و به بدنش آسیب نرسد. صندلی های کارمندی که شخص حدود 8 ساعت از وقت خود را روی آن ها می گذراند باید ویژگی های مشخصی داشته باشد:

  • ارتفاع مناسب
  • تشک مناسب برای نشیمنگاه
  • کنترل آسان برای تنظیم ارتفاع
  • دارای چرخ یا غلتک مناسب
  • دارای مکانیسم چرخشی

صندلی کارمندی چرخ دار
این که همه افراد قد و وزن یکسان ندارند و نمی توان برای هر شخص صندلی خاصی طراحی کرد. با اضافه کردن سیستم تنظیم ارتفاع و شیب صندلی برای این نوع تولیدی می توان برای تمام کارمندان از صندلی کارمندی چرخدار با قیمت مناسب استفاده کرد. با توجه به این که افراد مدت زمان زیادی را پشت میز کار قرار دارند، استفاده از یک صندلی کارمندی در اداره، منزل یا شرکت امری ضروری است. چرخدار بودن این نوع صندلی امکان حرکت آزادانه را به شخص می دهد.

قیمت صندلی کارمندی چرخ دار

برای فروش صندلی کارمندی قیمت مناسب می توان از سایت های اینترنتی که فعالیت می کنند، استفاده کرد. در این سایت ها می توان مدل های مختلف از صندلی های اداری، همراه با قیمت و گارانتی مشاهده نمود. استفاده از فروشگاه های آنلاین علاوه بر صرف جویی در وقت و هزینه، امکان استفاده از تخفیف های خرید آنلاین را نیز فراهم می کند و می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.
قیمت صندلی کارمندی به جنس و کیفیتش بستگی دارد. همچنین باید صندلی ها مطابق با استانداردهای تعیین شده تولید شوند.
صندلی کارمندی خوب باعث افزایش انگیزه کار و علاقمندی کارمندان به محیط کارشان می شود.
قیمت صندلی کارمندی چرخ دار

انواع صندلی کارمندی

  1. صندلی هایی با طراحی ارگونومیک
  2. صندلی های پر طرفدار مدیریتی
  3. صندلی ها ی روکش چرم
  4. صندلی کلاسیک
  5. صندلی های 24 ساعته مناسب برای کارمندان تمام وقت

انواع صندلی کارمندی
قیمت بعضی از انواع این صندلی ها گران است و بیشتر مناسب پست های مدیریتی می باشد. ولی می توان از یک صندلی ارگونومیک چرخدار با قیمت مناسب تر برای شرکت و کارمندانش استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد دکوراسیون محل کار است، استفاده از صندلی مناسب تأثیر زیادی بر آن دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *