قیمت صندلی تابوره آزمایشگاهی تحت تاثیر پارامتر های بسیار زیادی قرار می گیرد و در هر صورت در مقایسه با دیگر صندلی ها از قیمت مناسبی برخوردار می‌ باشد و همین پارامتر باعث شده است که بسیاری از افراد این محصولات را به صورت عمده خریداری نمایند. صندلی تاپوره آزمایشگاهی از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است و نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب می نماید.

قیمت صندلی تابوره آزمایشگاهی

مشخصات صندلی تابوره آزمایشگاهی

مشخصات صندلی تابوره آزمایشگاهی صندلی تابوره آزمایشگاهی یکی از مهمترین ملزومات مورد استفاده در آزمایشگاه ها، کلینیک ها و کارخانجات می باشد و به نوعی طراحی و تولید می گردد که افراد می‌ توانند در مدت زمان های طولانی بدون هیچگونه خستگی از این نوع صندلی ها استفاده نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت صندلی تاپوره آزمایشگاهی بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها طراحی و تولید می‌ شود و راحتی و ارگونومیک بودن آن جزو مهمترین ویژگی ها و مشخصات بارز این محصولات می باشد.

در زمینه برشماری مشخصات صندلی تابوره آزمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع صندلی ها در دو مدل پایه ثابت و چرخدار معرفی می‌ شوند که برای جابجایی کردن در سطح آزمایشگاه ها بدون بلند شدن از روی میز قابل استفاده می باشند و به همین دلیل کاربر به راحتی می‌ تواند به صورت مداوم در طول یک میز حرکت نماید.
  • جنس تولیدی این نوع صندلی ها از ابر و فوم سرد است که باعث می‌ شود کیفیت ارگونومیکی به خود اختصاص دهند.
  • صندلی های تابوره معمولاً در ارتفاع های متفاوتی قابل تولید هستند و فاصله نشیمنگاه صندلی تا سطح زمین بین ۶۵ تا ۷۰ سانتیمتر در نظر گرفته می‌ شود.
  • این صندلی ها به دکمه های تنظیم ارتفاع مجهز هستند که افراد بتوانند بر اساس قد و ارتفاع خود به تنظیم این مورد بپردازند.
  • ظاهر این نوع صندلی ها به نوعی است که از پایه های 4 پره و 5 پره برخوردار هستند و دارای یک صندلی نشیمن گاه می باشند.

پخش مستقیم صندلی تابوره آزمایشگاهی

پخش مستقیم صندلی تابوره آزمایشگاهی پخش صندلی آزمایشگاهی توسط تولید کنندگان این محصولات با روش‌ ها و شیوه‌ های مختلف انجام می پذیرد که در هر یک از این شرایط قیمت های متفاوتی برای معرفی این نوع کالاها در نظر گرفته می‌ شود و به همین دلیل است که در سال‌های اخیر فرآیندهای پخش مستقیم انواع صندلی تابوره آزمایشگاهی مورد توجه قرار گرفته است زیرا از این طریق قیمت‌های مناسب‌تری برای فروش این نوع کالاها اعلام می گردد.

قیمت صندلی تابوره آزمایشگاهی مهمترین فاکتوری است که در زمان تهیه این محصولات مورد توجه قرار می گیرد و واحد هایی که بتوانند کمترین قیمت را برای معرفی این نوع کالاها اعلام دارند مسلماً به جلب توجه مشتریان بیشتر می رسند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *