صندلی چرخدار یکی از بهترین انواع صندلی راحتی بوده که البته به صورت گردان نیز می باشد. این محصول در تنوع مدل بالایی تولید می شود و توسط برندهای ایرانی و خارجی وارد بازار می گردد. فروش عمده صندلی چرخدار نسبت به خرید جزئی از مزیت بیشتری برخوردار می باشد.

صندلی چرخدار یکی از بهترین انواع صندلی راحتی بوده است که به صورت گردان نیز می باشد. این محصول در تنوع مدل بالایی تولید می شود و توسط برندهای ایرانی و همچنین خارجی وارد بازار می‌شود تا کالاهای خود را به فروش برساند.

فروش عمده صندلی چرخدار نسبت به خرید جزئی از فواید های بیشتری برخوردار است که در آخر این مقاله بیشتر درباره آن صحبت می کنیم.

فروش عمده صندلی چرخدار

صندلی چرخدار ایرانی

صندلی چرخدار ایرانی صندلی چرخدار از پر فروش ترین انواع صندلی موجود در بازار بوده که از استهلاک ضربات جلوگیری می کند و این محصول بر طبق اصول ارگونومی تولید شده است.
از ویژگی های صندلی چرخدار ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. طراحی بسیار مدرن و امروزی
  2. تولید شده از پشتی پروفیل فولادی
  3. استفاده از فوم سرد در ساخت این محصول
  4. دارای دسته ای قابل تنظیم و برخورداری از ستون فلزی
  5. تولید شده توسط برندهای معتبر ایرانی
  6. استفاده از استاندارد ارگونومی در تولید آن
  7. استفاده از آبکاری کروم یا رنگ آمیزی کوره ای

صندلی چرخدار از پرفروش های انواع صندلی موجود در بازار بوده است که از استهلاک ضربات جلوگیری می کند و این محصول بر طبق اصول ارگونومی شده است.

از ویژگی های صندلی چرخدار ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. طراحی بسیار مدرن و امروزی

۲. تولید شده از پشتی پروفیل و فولادی

۳. استفاده از فوم سرد در ساخت این محصول

۴. دارای دسته های قابل تنظیم و برخورداری از ستون فلزی

۵. تولید شده توسط برند های معتبر ایرانی

۶. استفاده از استاندارد ارگونومی در تولید آن

۷. استفاده از آبکاری کروم یا رنگ آمیزی کوره ای

شما می توانید انواع صندلی چرخدار با کیفیت فوق العاده از شرکت ما خریداری کنید. کسانی هستند که ناچارند مدت زیادی را در طی روز یا حتی در زمان کار روی صندلی سپری کنند. که اگر این صندلی استاندارد نباشد و کیفیت خوبی را نداشته باشد در آینده برای فرد ضرر ها و بیماری هایی را به دنبال دارد.

انواع صندلی چرخدار

انواع صندلی چرخدار صندلی چرخدار در انواع و مدل های ویژه ای تولید می شود و دارای مزایای زیادی بوده است. از جمله صندلی چرخدار می توان به مواردی چون صندلی 24 ساعته، صندلی مدیریتی، صندلی کامپیوتر،صندلی کنفرانسی، صندلی ارگونومیک و… اشاره نمود.

صندلی چرخدار در انواع و مدل های ویژه تولید می شود و دارای مزایای زیادی بوده است.

حجم صندلی چرخدار می توان به مواردی چون صندلی ۲۴ ساعته، صندلی مدیریتی ،صندلی کامپیوتر ،صندلی کنفرانسی، صندلی ارگونومیک و… اشاره نمود. همچنین شرکت ما سفارش صندلی چرخدار را نیز هم پذیرا خواهد بود.

کاربرد انواع صندلی چرخدار چیست؟

کاربرد انواع صندلی چرخدار چیست؟ صندلی چرخدار بیشتر برای ادارات و کارهای اداری برای راحتی کارمندان و افراد استفاده میشود. انواع زیادی از صندلی چرخدارهستند که با مدل های مختلف و رنگ های متفاوت وجود دارد. صندلی چرخدار تنها برای ادارات استفاده نمی شود، از انواع صندلی های چرخدار در آرایشگاه ها و منازل هم استفاده می شود، صندلی های چرخدار مخصوص کودکان نیز درطرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند.

استانداردهای صندلی‌های چرخدار عبارتند از:

۱. باید پاها به صورت کامل و آسوده روی زمین قرار گیرد.

۲. دست ها و آرنج ها باید به دستگیره های صندلی برخورد کند و به راحتی دست را به دنبال داشته باشد‌

۳. باید عرق گیر باشد یعنی عرق و ذرات ترشح خیس بدن روی آن نمایان نباشد.

۴. دارای پشتی و پشتی گردن باشد.

۵. چرخ های آن آسوده بچرخد و سخت نباشد.

باز هم تکرار می‌کنم اگر صندلی کار شما مناسب نباشد ضررهایی را برای بدنتان به دنبال دارد و پیشنهاد من به شما خرید از شرکت ماست.

سفارش کلی صندلی چرخدار با قیمت مناسب

سفارش کلی صندلی چرخدار با قیمت مناسب صندلی چرخدار وقتی به صورت عمده و باسایر وسایل و ملزومات اداره سفارش داده شود از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر خواهد بود،به عنوان مثال برای خریدوسایل اداره یا شرکت میتوان ازتولیدی سایراقلام مانندمیز،صندلی و….رانیزسفارش دادتاخریدبه صورت عمده حساب شود. اگر صندلی های چرخدار را عمده خریداری کنید و دارای تخفیف ویژه ای خواهید بود.

با صندلی‌های با کیفیت و مرغوب شرکت ما راحتی را به کمر پاها دست ها گردنه های تان هدیه دهید. تا اوقات شیرین کارتان را بیشتر حس کنید ساعت کاری را با خستگی کمتری به پایان برسانید. هم چنین صندلی چرخدار مغازه شرکت اداره و مراکز اداری را ازما خواهان باشید تا در آینده سلامت شما تضمین شود.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *