امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید انواع صندلی محصلی ارزان در حال فعالیت هستند که با استفاده از متریال درجه یک و با طراحی استاندارد سعی می کنند تا بهترین و باکیفیت ترین صندلی را تولید و ارائه نمایند تا رضایت مشتری را به دست آورده و فروش بالاتری داشته باشند. صندلی محصلی علاوه بر ارزان بودن باید راحت و ایمن باشد. این صندلی ها معمولاً از جنس چوبی، فلزی و یا پایه دار فلزی با جنس چوب تولید می شوند.
فروش صندلی محصلی ارزان به صورت عمده

ویژگی های صندلی محصلی ارزان چیست؟

ویژگی های صندلی محصلی ارزان چیست؟طراحی صندلی محصلی باید استاندارد بوده تا دانش آموزان در مدت زمان استفاده از آن دچار خستگی نشوند و تمرکز آنها در هنگام تدریس و آموزش حفظ شود. صندلی مناسب و باکیفیت فشار بر روی ستون فقرات ایجاد نمی کند و محصل در هنگام نشستن دچار ناراحتی نمی شود.

از ویژگی صندلی محصلی ارزان و باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از مواد اولیه درجه یک در تهیه آن استفاده شده است.
  • دارای وزن سبکی بوده و جابجایی آن آسان می باشد.
  • از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد.
  • ابعادی و اندازه ای استاندارد دارد.
  • محل نشستن آن بسیار راحت است.
  • دسته نگارش ام دی اف محکم و با کیفیتی دارد.
  • دارای کف و پشتی چرمی به همراه بدنه ابری می باشد.

در طراحی و تولید انواع صندلیها باید سن و جنسیت نیز در نظر گرفته شود، زیرا قد پسران از دختران بلند تر بوده و صندلی آنها باید دارای ارتفاع بلندتری باشد. یک صندلی استاندارد نشمین و پشتی بسیار راحتی دارد. معمولا  اکثر صندلی های دانش آموزی از جنس ام دی اف بوده و بدنه ای پرفیلی و از جنس آهنی دارند و با رنگ های کوره ای روکش می گردند. امروزه صندلی های محصلی در انواع مختلف طراحی و ساخته می شوند و این صندلیها در سایزهای تک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره ساخته می شوند همچنین دارای رنگ های مختلفی مانند: طوسی، قهوه ای، سبز و … می باشند.

توزیع صندلی محصلی ارزان در کشور

توزیع صندلی محصلی ارزان در کشور یکی از مراکز توزیع صندلی محصلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین مرکز می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید و مشخصات کالا می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید همچنین از طریق فضای مجازی نیز می توانید با آنها در ارتباط باشید.

از مزیت های خرید از این مرکز می توان به خدمات دهی مطلوب و به صورت شبانه روزی، ارائه برند معتبر، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشورت قبل از اقدام به خرید کردن، صرفه جویی در وقت و هزینه، خریدی آسان و سریع و … اشاره نمود.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *