شما به خوبی می دانید که روز کاری شما معمولاً بسیار طاقت فرسا است و در بسیاری از مواقع مجبور خواهید بود زمان بیشتری را در مطب پزشک بگذرانید تا در خانه، این بدان معنی است که شما باید فضای کاری را به نفع خود مکانی راحت و دلپذیر کنید. صندلی اداری کارشناسی که ما به فروش می رسانیم یکی از انواع صندلی طبی است که سلامت شما در هنگام انواع کار های اداری را حفظ می کند. مجموعه ما اقدام به فروش صندلی کارشناسی اداری در انواع مختلف نموده است.

فروش انواع صندلی اداری کارشناسی

تاثیرات استفاده صندلی اداری کارشناسی طبی بر کمر

تاثیرات استفاده صندلی اداری کارشناسی طبی بر کمر چه مشکلات کمری از صندلی ناشی می شود؟ 8-10 ساعت را جلوی کامپیوتر می گذرانیم. اگر ما در تمام زندگی کاری خود ضرب کنیم، آنها ساعات زیادی را نشسته اند. اما … چه خطراتی در دفتر خواهیم داشت؟

صندلی شما باید چیزی بیش از یک شی باشد تا واقعاً به شما در استراحت کمک کند و بنابراین می توانید بهترین عملکرد را ارائه دهید. همچنین باید توجه داشته باشید که اگر وضعیت بدی دارید یا کاملاً سفت و سخت هستید، می توانید دچار مشکلات کمر شوید که می تواند کاملا جدی شود، مانند انحنای ستون فقرات.

صندلی اداری کارشناسی طبی بر کمر از بهترین گزینه هایی که از نظر مبلمان اداری موجود است، صندلی چرخشی است که توسط ما طراحی شده است. از جمله ویژگی های اصلی آن، پشتی برجسته و بالشتک است که علاوه بر داشتن حالت خوابیده برای ایجاد راحتی بیشتر، به عنوان پشتیبان کامل در پشت نیز عمل می کند.
جنبه دیگری که باید در نظر گرفت، دو بازوی قابل استفاده است که به شما کمک می کند تا در بدن خود کاملاً استراحت کنید، علاوه بر این به شما امکان می دهد تا چرخش های 360 درجه را بدست آورید تا از خوردن به زمین جلوگیری کنید. سرانجام، این صندلی دارای ظرفیت وزنی 250 کیلو است و برای استفاده طولانی مدت مقاوم است، که آن را برای استفاده شخصی شما ایده آل می کند.

مرجع خرید صندلی اداری کارشناسی

مرجع خرید صندلی اداری کارشناسی ما مرجع خرید صندلی اداری کارشناسی هستیم. این یک محصول درجه یک است. اما از کجا بفهمیم این صندلی برای ما راحت است؟ .. اگر زاویه های باسن، زانوها و مچ پا به راحتی در دمای 90 درجه نیست، صندلی خیلی بلند است یا خیلی پایین. تمام مفاصل شما باید در 90 درجه باقی بمانند. مطالعه ارگونومی روی صندلی به فرد اجازه می دهد هنگام نشستن و اجرای کار خود کمترین عواقب ممکن را متحمل شود.

حمایت از پشت هدف اصلی بسیاری از صندلی های ارگونومیک است، اما چه چیزی از نظر پشتیبانی پشتی یک صندلی را خوب می کند؟ در حالت ایده آل، صندلی کار باید چند کار انجام دهد تا از مشکلات گردن جلوگیری کند. یکی از مهمترین آن ها این است که پشتیبانی شیب دار را با شیب 90 درجه یا تا 90 درجه فراهم کند. بالشتکی را که هنگام نشستن روی صندلی به پشت شما فشار می دهد در این صندلی این کار را انجام می دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *