در فروشگاه صندلی دانش آموزی، صندلی های با کیفیت بالا و قیمت مناسب به نمایش گذاشته شده است. صندلی های دانش آموزی را می توان مستقیماً بدون حضور خریداری کرد و مشتریان در سراسر کشور می توانند آنها را در صورت درخواست خریداری کنند. این محصول به سرعت محبوب شد و دارای ویژگی های بسیار خاصی است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

 

فروشگاه محصولات صندلی دانش آموزی با کیفیت

ابعاد متنوع صندلی دانش آموزی تاشو

ابعاد متنوع صندلی دانش آموزی تاشوامروزه یکی از ابزارهای مورد نیاز برای تحصیل در مدرسه، صندلی دانش آموزی تاشو است که باید مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته شود. انواع مختلفی از این صندلی ها وجود دارد. در واقع با توجه به ویژگی های تاشو، نوع تاشو بسیار خوب است.  از این رو طوری طراحی شده است که کف پا روی زمین است، زاویه بین ران و تنه 90 درجه است و ارتفاع آن به گونه ای است که آرنج با سطح لبه میز موازی است.

تولید کننده در طراحی و ساختار صندلی دانش آموزی تاشو، به این نتیجه رسیده است که در فرآیند یادگیری، زاویه بین سر و گردن دانش آموز تا 20 درجه است. با این طرح، دانش آموزان خم نمی شوند و کمر و گردن آنها نیز خم نمی شود. همچنین محل نشستن به دانش آموزان اجازه می دهد به راحتی حرکت کرده و موقعیت خود را تغییر دهند و طول آن به زانو های دانش آموزان فشار نمی آورد.

ارتفاع استاندارد صندلی بر اساس سن 3 تا 4 سال ، 46 سانتی متر

4 تا 6 سال ، 53 سانتی متر

6 تا 8 سال ، 59 سانتی متر

8 تا 11 سالگی ، 64 سانتی متر

11 تا 14 سال ، 71 سانتی متر

بالای 14 سال ، 76 سانتی متر

خرید انواع صندلی دانش آموزی در کرج

خرید انواع صندلی دانش آموزی در کرج ایران کشوری بزرگ با بیش از 70 میلیون نفر جمعیت است که بیش از 14 میلیون نفر آن دانش آموز هستند. از این رو ساخت و نوسازی مدارس جدید در مناطق کرج بازار خوبی برای دانش آموزی ایجاد کرده است. در واقع انتخاب صندلی برای دانش آموزان بسیار مهم است.

دلیل اصلی این امر این است که دانش آموزانی که به مدت طولانی روی صندلی می نشینند باید از محصولاتی استفاده کنند که به بدن آنها آسیبی نرساند. همچنین خرید و فروش عمده صندلی های دانش آموزی را می توان فرصت مناسبی برای خرید این محصولات در زمان رونق بازار کرج دانست. برای خرید صندلی دانش آموزی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و صندلی دانش آموزی را از ما خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *