صندلی آزمایشگاهی تابوره یک نوع صندلی چرخدار هست که پشتی و تکیه گاه ندارد. از این نوع صندلی هم در آزمایشگاه ها و هم در آرایشگاه ها استفاده می شود. 

این صندلی کاملا قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و در حین کار سبب راحتی تکنسین ها می شود. کلا این صندلی مورد پسند کسانی است که مدت زمان طولانی باید بنشینند و یک بالشتک طبی هم دارد که سلامت کمر و لگن را حفظ می کند و از خستگی جلوگیری می کند. برای راحتی بیشتر افراد در صورت تمایل نوع دیگری از صندلی های تابوره دارای کمری و پشتی هستند که افراد دیگر مطابق با میل و سلیقه خود از این نوع صندلی ها استفاده کنند. 

عرضه صندلی آزمایشگاهی تابوره به قیمت  مناسب

بهترین روش برای فروش حد اکثری صندلی آزمایشگاهی

بهترین روش برای فروش حد اکثری صندلی آزمایشگاهی صندلی تابوره پشتی دار و یا بدون پشتی بسته به نیاز و سلیقه افراد، جزو تجهیزات اصلی یک آزمایشگاه است. تکنسین های آزمایشگاه باید مدت زمان زیادی را صرف انجام آزمایشات خود بکنند از این رو مدت طولانی سر پا ماندن سبب خستگی مفرط در آنها خواهد شد. صندلی نیاز اساسی برای چنین محیطی است البته بهتر است صندلی هایی استفاده شوند که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند. معمولا محیط های آزمایشگاه ها به گونه ای است که بخش های مختلف از هم جدا می شوند.مسلما بهتر است برای هر بخش صندلی تدارک دیده شود و معمولا چون ارتفاع میز های آزمایشگاهی بلند تر از میز های معمولی است، صندلی آزمایشگاهی نیلپر و یا تابوره که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند بسیار مناسب هستند. 

ما شما خریداران محترم را با اصول ارگونومی که هدف قرار داده ایم تا سلامتی نیروی کار در محیط آزمایشگاه یا آرایشگاه به خوبی حفظ شود و بهره وری از ساعت کاری بیشتر گردد آشنا می کنیم. خریداران عمده ما بیشتر آزمایشگاه های کنترل کیفیت که از بخش های بیشتری تشکیل شده اند هستند و همینطور دانشکده های شیمی، داروسازی و علوم آزمایشگاهی که ساعت ها صرف تحقیق و آزمایش در آن محیط در صورت ناقص و غیر استاندارد بودن تجهیزات آسیب زیادی به سلامت افراد میزند. 

نمایندگی فروش صندلی آزمایشگاهی تابوره

نمایندگی فروش صندلی آزمایشگاهی تابورهکارشناسان فروش ما در وبلاگ سایت مان مجموعه ای کامل از صندلی های آزمایشگاهی که با رعایت تمام اصول استاندارد طراحی و ساخته شده اند و بسیار با کیفیت هستند را به شما معرفی می کنند. واحد مشاوره آنلاین و تلفنی ما آماده هستند به سوالات شما پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند تا بهترین و به صرفه ترین انتخاب را داشته باشید. با خرید از فروشگاه اینترنتی ما علاوه بر زمان می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید چرا که واسطه ها و هزینه های جانبی حذف می شوند و محصولات با نازل ترین قیمت به شما ارائه می گردند. 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *