صندلی چرخدار زنانه

صندلی چرخ دار با بهترین کیفیت محصولی بسیار کاربردی می باشد.  این نوع صندلی ها به واسطه داشتن طراحی استاندارد، دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. با توجه به تنوع تولید و عرضه صندلی چرخ دار، به معرفی برخی از پرطرفدارترین مدل ها، فاکتورهای کیفی و قیمت فروش آنها در بازار می پردازیم.

عکس صندلی چرخدار دخترانه

صندلی چرخ دار

یکی از دغدغه های مهم والدین تأمین و تهیه وسایل مورد نیاز کودکان جهت جلوگیری از آسیب به بدن آنها و همچنین انجام فعالیت های روزانه به بهترین نحوه و شکل ممکن است. از جمله ملزومات و لوازم ضروری برای این منظور باید به صندلی چرخ دار کودک اشاره کنیم.

در ابتدا باید اشاره کنیم که انواع صندلی چرخ دار دارای اجزای مختلفی هستند که از مهمترین آنها می توان جک و مکانیزم صندلی، چرخ و پوشش جک نام برد. البته اجزایی مانند دسته، پشتی، نشیمنگاه، پد دسته و پشت سری نیز در تمامی صندلی های استاندارد نصب و تعبیه می شوند.

برای خرید صندلی چرخ دار مناسب کودک باید در نظر داشته باشید که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد. چرا که کودک باید بتواند متناسب با قد خود و ارتفاع میز کار، بلندی صندلی را تنظیم کند. البته داشتن دسته های استاندارد و انعطاف پذیر نیز اهمیت زیاد در کیفیت صندلی و امکان انجام هر چه بهتر فعالیت ها دارد که این موضوع نیز نباید نادیده گرفته شود.

برخی از مدل های جدید صندلی چرخ دار دارای قفل تنظیم ارتفاع هستند که از سقوط و حرکت صندلی حین انجام کار جلوگیری می کنند. برای این منظور سه نوع قفل دستی، خودکار و مدل های کلاچی توسط طراحان و تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام مزیت و کاربردهای خاص خود را دارند. اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید صندلی کودک در نظر بگیرید، مدل هایی که قفل دستی دارند، گزینه مناسبی هستند.

صندلی چرخدار پسرانه

صندلی چرخ دار کودک از نظر طراحی به مدل های پسرانه و دخترانه دسته بندی می شوند. برای خرید صندلی پسرانه علاوه بر توجه به نوع طراحی، کیفیت پشتی و دسته ها و دیگر ویژگی های فنی و تخصصی، باید به شکل ظاهری و رنگ آن نیز توجه کنید. انواع صندلی مشکی، آبی، نارنجی ساده یا مدل هایی که دارای طرح های فانتزی هستند را می توانید انتخاب کنید.

برخی از صندلی ها به صورت اختصاصی برای انجام بازی های کامپیوتری طراحی می شوند که به آنها صندلی گیمینگ نیز می گویند. اگر کودک شما در اوقات فراغت خود علاقه زیادی به بازی های کامیپوتری دارد، بهتر است این نوع صندلی ها را تهیه کنید. پشتی صندلی چرخ دار گیمینگ قابلیت تنظیم درجه را دارد. همچنین بافت زیره و پشتی آن کاملاً نرم و انعطاف پذیر است که به ستون فقرات آسیب نمی رساند.

از دیگر مواردی که برای خرید صندلی چرخدار باید مدنظر قرار دهید باید به عمق نشیمنگاه اشاره کنیم که در مدل های کودکانه به صورت استاندارد حدود 45 سانتی متر است. ارتفاع نشیمنگاه صندلی از زمین نیز باید به گونه ای باشد که پای کودک به صورت کامل روی زمین قرار گیرد. اگر صندلی انتخاب می کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع را ندارد، حتماً قد کودک خود را در نظر بگیرد تا صندلی بیش از اندازه کوتاه یا بلند نباشد.

استایل و شکل ظاهری صندلی باید به روز و مورد تایید کودکتان باشد تا هنگام استفاده از آن احساس آرامش و رضایت کند. بنایران هنگام خرید صندلی کودک حتماً طراحی محصول و زیبا بودن آن را نیز در نظر بگیرید. البته قبل از این مورد بررسی استانداردهای کیفی مانند جنس پایه، تعداد چرخ ها، ارتفاع و ابعاد صندلی حائز اهمیت هستند.

صندلی چرخ دار کودک

صندلی چرخ دار جوان

جوان یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید صندلی و مبلمان است. این شرکت توانسته با بهره گیری از دانش روز و فناوری های نوین، بهترین و جدیدترین انواع صندلی چرخ دار، اداری، رسمی و … را به بازار عرضه کند. از دیگر تولید شرکت جوان باید به محصولاتی مانند میز اداری، کتابخانه، فایل، جلو مبلی و میز کنفرانس اشاره کنیم.

صندلی های اداری جوان به مدل های ساده و چرخ دار دسته بندی می شوند. مدل های چرخ دار نیز خود دارای زیر مجموعه هایی مانند صندلی مدیریتی و کارمندی هستند که هر کدام متناسب با نوع طراحی و المان های به کار رفته در تولید دارای ویژگی های خاصی می باشند.

این محصولات عمدتاً در رنگ مشکی تولید می شود. اما صندلی چرخ دار با رنگ کرمی، قرمز، زرشکی، آبی، قهوه ای، طوسی و … نیز در این شرکت تولیدی طراحی و عرضه می شوند. باید اشاره کنیم که کالیته پارچه مورد استفاده برای تولید صندلی چرخ دار جوان شامل مدل های چرمی مات و روشن هستند. البته پارچه های مخمل نیز مورد استفاده قرار می گیرند که عمدتاً ساده و دارای کیفیت بالایی می باشند.

تعداد چرخ های صندلی جوان متناسب با نوع طراحی آنها متغیر است. بیشترین مدل ها دارای چهار یا پنج عدد چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه هستند که ضمن افزایش کیفیت محصول، امکان حرکت صندلی بر روی سرامیک را به آسانی فراهم می کند. جنس چرخه ها و همچنین زاویه نصب آنها اهمیت زیادی در جلوگیری از بهبود کارآیی آنها دارد که امروزه با استفاده از دستگاه های حرفه ای آنالیز و نصب می شوند.

پایه های بکار رفته در تولید صندلی برند جوان معمولاً از جنس فلز آلومینیوم است که ضمن داشتن وزن بسیار سبک، به هیچ عنوان دچار فرسودگی ناشی از عوامل محیطی نمی شوند. در قسمت نشیمنگاه این نوع صندلی ها از فوم سرد با ضخامت مختلف استفاده می شود که انعطاف پذیری مناسبی دارند، وزن زیادی را نیز تحمل می کنند.

صندلی چرخدار زنانه

صندلی چرخدار زنانه از نظر طراحی و ابعاد تفاوتی با مدل های مردانه ندارند. با این وجود بارزترین تفاوت آنها، رنگ و شکل ظاهری صندلی ها است. در مراکزی مانند سالن های آرایشی و مراکز درمانی میزان تقاضا برای خرید صندلی زنانه چرخدار بسیار زیاد است. اغلب خانم ها به سراغ رنگ مشکی می روند چرا که قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن را دارند. سعی کنید قبل از خرید صندلی چرخدار این موارد را بررسی و مدنظر قرار دهید:

  • اندازه نشیمن صندلی استاندارد باشد. به این معنی که عرض آن نباید بیش از اندازه کوچک باشد که هنگام استفاده احساس ناراحتی کنید.
  • پایه ها و چرخش صندلی در قسمت پایین قابلیت تنظیم را داشته باشند. همچنین دسته و پایه باید قابلیت انعطاف پذیری و عدم خراب شدن در کوتاه مدت را داشته باشند.
  • عمق نشیمن صندلی چرخدار در مدل های جدید قابلیت تنظیم دارد. با این ویژگی خانم ها می توانند حین کار و متناسب با نیاز خود، عمق نشیمن را تنظیم کنند.
  • صندلی های چرخدار دارای سازوکارهای مختلفی هستند. به این معنی که برخی مدل ها چند منظوره و برخی دیگر ساده می باشند. مدل های چند منظوره قابلیت تنظیم پشتی و استفاده جهت نشستن و خوابید را دارند.

از جمله صندلی های چند منظوره چرخدار باید به مدل های مورد استفاده در سالن های آرایشی و زیبایی اشاره کنیم. با تهیه این نوع صندلی دیگر نیاز به مدل های تاشو نخواهید داشت و در هزینه های بلندمدت به میزان قابل توجه ای صرفه جویی می شود.

همچنین تکیه گاه صندلی چرخدار باید این قابلیت را داشته باشد که به راحتی در سمت پایین و بالا بلغزد و قابل تنظیم باشد. این نوع صندلی چرخدار این امکان را فراهم می کند تا متناسب با انحنای کمر اشخاص تنظیم شوند و در استفاده طولانی مدت سبب ایجاد درد در ستون فقرات نشوند.

عکس صندلی چرخدار دخترانه

صندلی چرخدار دخترانه اگر غیر استاندارد باشد به راحتی باعث ایجاد گودی کمر، درد در ناحیه پا و ستون فقرات می شود. به همین علت انتخاب این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا اهمیت زیادی دارد. امروزه مدل های صندلی ارگونومیک بهترین گزینه جهت استفاده روزمره کودکان هستند که به راحتی تنظیم می شوند و نشیمنگاه بسیار نرم و منعطفی دارند.

نکته مهم اینکه ظاهر صندلی دخترانه نباید موجب انتخاب مدل های اشتباه شود. چرا که بسیاری از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه های خود ضمن استفاده از فوم و روکش های نسبتاً ارزان، رنگ های بسیار پرطرفدار با طرح های فانتزی را جهت جلب رضایت مشتریان بکار می گیرند. به طور کلی برخی از مزیت های نشستن بر روی صندلی چرخدار استاندارد عبارتند از:

  • افزایش بهره وری کاری بدون احساس خستگی در قسمت کمر و پا
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی مانند نقرس و ساییدگی مهره های گردن و کمر
  • امکان جابجایی بسیار آسان با استفاده از صندلی چرخدار در محیط اتاق

طی سالهای اخیر شرکت های تولیدی علاوه بر عرضه این محصولات از طریق نمایندگی های فروش، اقدام به توزیع آنها در شبکه های آنلاین و مجازی نیز کرده اند. با مراجعه به سایت های تخصصی می توانید عکس جدیدترین مدل های صندلی چرخدار دخترانه را مشاهد کنید. همچنین بر اساس ویژگی های کیفی و قیمت روز آنها انتخاب نمونه های مناسب با نوع نیازتان بسیار آسان است.

اگر قصد خرید آنلاین صندلی چرخدار را دارید، ضمن مشاهد ظاهری عکس های صندلی، حتماً تمامی ویژگی های فنی آن را مطالعه کنید. معمولاً اغلب فروشندگان کاتولگ هایی را برای این منظور در سایت های فروش خود قرار می دهند که حاوی اطلاعاتی نظیر قیمت، جنس بدنه، فوم و همچنین ارتفاع و اندازه صندلی هستند.

صندلی چرخدار زنانه

صندلی چرخدار میز تحریر دخترانه

اگر قصد خرید ست صندلی و میز تحریر برای کودکان را دارید، حتما این سوال برایتان به وجود آمده است که مدل صندلی چرخدار باشد یا ساده. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این روزها صندلی های چرخدار بیشترین کارآیی و انعطاف را دارند. نمونه های ساده معمولاً دارای فوم های خشک و دسته های نسبتاً سفتی هستند که حین انجام تکالیف روزمره موجب اذیت کودکان می شوند.

انواع صندلی چرخدار میز تحریر این قابلیت را دارند که با ارتفاع میز تنظیم شوند. به همین علت امکان استفاده از آنها برای چندین سال متوالی وجود دارد. نکته دیگر تولید این محصولات به صورت عریض تر نسبت به صندلی ساده است. این ویژگی سبب شده تا کودک حین انجام کار احساس راحت و بهتری داشته باشد.

مدل های دخترانه صندلی چرخدار معمولاً دارای طراحی زیباتری از نظر شکل ظاهری هستند. البته در برخی از مدل ها به علت وجود برخی طرح های سه بعدی و بالا بودن هزینه های تولید، قیمت فروش آنها گرانتر است. برای تهیه صندلی چرخدار مناسب میز تحریر، ضمن انتخاب ست مناسب با رنگ میز، بهتر است نمونه هایی که دارای چهار چرخ و بدنه آلومینیومی هستند را انتخاب کنید. چرا که وزن سبکی دارند و به راحتی تمیز می شوند.

چند سالی است که استفاده از صندلی چرخدار طبی نیز برای استفاده رومزه کودکان رایج شده است. صندلی طبی قابلیت جلوگیری از خم شدن کودک حین کار و همچنین افتادگی شانه آنها را دارد. به همین علت سعی کنید هنگام خرید به سراغ مدل های طبی با قابلیت تنظیم ارتفاع و فوم های نرم در قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی بروید.

صندلی چرخ دار نوجوان

تا به اینجای مقاله متوجه شدیم که صندلی چرخ دار مدل های مختلفی از نظر طراحی، نوع استفاده و تکنولوژی تولید دارند. انواع صندلی نوجوان و کودک از نظر قیمت نیز با تنوع زیاد در بازار خرید و فروش می شوند. در این بین برای خرید صندلی های چرخ دار به صورت تکی مراجعه به نمایندگی های معتبر بهترین راهکار است. چرا که در این مراکز جدیدترین تولیدات ایرانی یا وارداتی با قیمت مناسب عرضه می شوند.

برای سفارش و خرید عمده صندلی چرخ دار کودک، ضمن آگاهی از مدل های جدید بازار، شناخت و ارتباط با تأمین کنندگان مستقیم می تواند به افزایش حاشیه سود و کاهش هزینه ها منجر شود. در بازار داخلی اغلب تأمین کنندگان و تولیدکنندگان دارای دفاتر مرکزی فروش در کلان شهرهایی مانند تهران و اصفهان هستند. برای سفارش از این طریق ضمن مراجعه حضوری بهره گیری از خدمات فروش تولیدی ها راهکاری حرفه ای به شمار می آید.

در این مرکز فروش، نمایندگان و مشاوران فروش صندلی چرخ دار، جدیدترین طرح های تولیدی از برترین برندهای ایرانی و وارداتی را عرضه می کنند. اگر قصد خرید عمده صندلی کودک و نوجوان را دارید، برای استعلام قیمت روز، تهیه کاتالوگ های حرفه ای و همچنین آگاهی از نحوه عقد قرارداد جهت اخذ نمایندگی می توانید با مشاوران در تماس باشید.

باید اشاره کنیم که خرید مستقیم از نمایندگان آنلاین مزیت هایی مانند کاهش هزینه های ارسال و فروش، اطمینان از کیفیت و جنس صندلی همراه با سفارش مدل های خاص را به همراه دارد. البته فروشندگان این مرکز نیز در زمینه صادرات فعالیت دارند که اطلاعات تخصصی و حرفه ای در این حوزه را در اختیار فعالین قرار می دهند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *