صندلی چرخ دار راحت

صندلی چرخدار اداری.همانطور که می دانید امروزه با توجه به افزایش علم و تکنولوژی وسایل و امکاناتی طراحی و اختراع شده اند که به کمک انسان آمده اند و زندگی کردن را برای وی راحت تر کرده اند. یکی از وسایلی که جزو لاینفک محیط کار و زنگی بشر است صندلی چرخ دار می باشد که در این مطلب بیشتر درباره صندلی چرخدار توری چرخ خیاطی راحت بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

صندلی چرخدار مدیریتی

صندلی چرخدار مدیریتی

گفتیم با توجه به افزایش صنعت وسایل کاربردی و جدیدی جایگزین وسایل قدیمی شده اند که از فواید چندین برابری برخوردار هستند و مشتری بیشتری را به خود جذب کرده اند، برای مثال وقتی سخن از صندلی می شود همه صندلی های مدرسه و محل کار به ذهنمان می آید که بعد کمی نشستن روی آن احساس کمر درد و خشک شدن بدن در ما ایجاد می شود که ناشی از طراحی بد این صندلی ها بود، زیرا هم محل نشستن و هم محل تکیه گاه از جنس چوب یا پلاستیک بود و نشستن روی آن بسیار رنج آور بود.

امروزه تحولی که در صنعت صندلی ها بوجود آمده است خواص منحصر به فردی را به آن ها بخشیده است. یکی از این انواع صندلی چرخ دار اداری است که برای نشستن های طولانی در طول مدت روز بسیار کاربردی است برای کارمندان ارگان هایی مثل بانک ها، مطب ها، پذیرش و غیره.

صندلی چرخ دار به آن دلیل نام چرخ دار را یدک می کشد زیرا در قسمت پایه هایی که روی زمین هست دو چرخ متحرک وجود دارد که باعث حرکت کل صندلی و چرخش کف صندلی می شود. این قابلیت به مصرف کننده کمک می کند که بدون حرکت و پاشدن از روی صندلی با چرخش صندلی، به کشو ها و قفسه های پشت سر خود دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزیت هایی که این صندلی چرخ دار دارد این است که قسمت پشتی و تکیه گاه آن از جنس توری یا مش باشد تا قابلیت هایی را در این مدل صندلی ایجاد کند. قابلیت هایی مثل:

  • این قسمت توری مانند به دلیل سوراخ ها و منافذی که دارد باعث نفوذ هوا و عبور خروج آن می شود از همین امر از گرم شدن کمر مصرف کننده و عرق کردن آن جلوگیری می کند. و حس مطلوبی را به فرد می کند.
  • به دلیل عبور هوا و نبود رطوبت در محل پشتی صندلی امکان تجمع میکروارگانیسم ها و باکتری ها وجود ندارد و از آلودگی پشتی جلوگیری می کند.
  • همچنین در میانه پشتی صندلی چرخدار اداری یک قسمت فرورفتگی وجود دارد که هماهنگ و متناسب با گودی کمر طراحی شده است و حالت نشستن را تصحیح می کند و از کمر درد جلوگیری می کند و می توان گفت جنبه طبی بودن دارد.
  • این صندلی چرخ دار ها همچنین قابل کنترل هستند یعنی با اهرمی که در پایین صندلی قرار دارد می توان ارتفاع صندلی را متناسب با قد مصرف کننده و ارتفاع میز کار تنظیم کرد و به ارتفاع مورد نظر رساند.
  • دو طرف صندلی چرخ دار دو دسته وجود دارد که وظیفه حفاظت از فردی که روی صندلی نشسته است را فراهم می کند و همچنین می توان از آن به عنوان تکیه گاهی برای دست فرد استفاده کرد.
  • جنس قسمت نشیمن گاه صندلی نیز از یک ابر صد حساسیت و ضد تعریق ساخته شده است که روی آن با پارچه توری مانند پوشیده شده است و بسیار منحصر به فرد می باشد.

یکی دیگر از انواع صندلی چرخ دار، صندلی چرخ دار مدیریتی است که برای افراد شاغل در حرفه های مختلف طراحی و ساخته شده است. این صندلی چرخدار متناسب طراحی می شود هم از نظر قد و ارتفاع آن و هم از نظر جنس و همچنین از نظر طول و محوطه کار. میز به کار رفته در این طرح به ارتفاعی است که اگر فرد روی صندلی بنشیند به راحتی بر چرخ روی میز احاطه داشته باشد تا به درستی بتواند کار خود را انجام دهد.

صندلی چرخدار اداری و مدیریتی راحت

صندلی چرخ دار راحت

گفتیم در صندلی چرخدار اداری و دار راحتی که زیر نظر پزشکان و متخصصان مجرب طراحی شده است یک گودی متناسب با گودی گمر وجود دارد که نشستن را راشت تر می کند، نوع دیگر این صندلی چرخ دار راحتی به این صورت است که یه بالشتک کوچک در آن قسمت تعبیه شده است که قابل برداشتن و گذاشتن است که باز هم به نحوه درست ایستادن کمر و ستون فقرات کمک می کند. علاوه بر این در نوع صندلی چرخ دار راحتی نوعی بالشت دایره مانند در قسمت نشیمن وجود دارد که باعث می شود از نشستن های طولانی خسته نشویم و باعث راست نشستن فرد می شود.

برخی صندلی های چرخ دار جدید دارای اهرمی هستند که قسمت تکیه گاه را جلو و عقب می آورند تا حالت مطلوب نشستن خود را پیدا کنند شاید چیزی شبیه تنظیم صندلی جلو خودرو های سواری. همچنین در نوع پیشرفته تر این صندلی چرخ دار قسمت پشتس صندلی حالت منعطف و انعطاف پذیر وجود دارد که با نشستن روی آن خودش حرکت می کند، برای مثال اگر فرد بخواد خود را به عقب هل بدهد تا بدنش حرکتی بکند صندلی به راحتی به عقب خم می شود هماهنگ با فشار وارد شده توسط فرد. این مدل در برخی دانشگاه ها و صندلی های سالن انتظار وجود دارد.

وقتی می گوییم صندلی چرخ دار راحتی باید به نکاتی توجه کرد تا واقعا جنبه راحتی داشته باشد اول اینکه ارتفاع صندلی خیلی بالا نباشد که پاها رو زمین نرسد یا برعکس خیلی پایین نباشد که پاها خم شده باشد باعث زانو درد شود. دوم اینکه دسته های دوطرف صندلی که عرض کردیم باید کاملا در زیر دست و قسمت آرنج قرار بگیرد، و نکته سوم اینکه هنگام چرخش صندلی یا حرکت دادن آن ها چرخ ها به راحتی و آسانی حرکت کنند و سر و صدا نکنند.

 

صندلی چرخ دار راحت

قیمت صندلی طبی چرخدار

صندلی چرخدار اداری و مهم ترین نوع صندلی چرخ دار است زیرا برای افراد ناتوان و معلولین طراحی شده است تا آن ها نیز مانند افراد عادی بتوانند حرکت کنند و از زندگی لذت ببرند، در این صندلی نیز پدال هایی وجود دارد تا فرد بتواند پای خود را روی آن قرار دهد. برخی افراد که دست های سالمی دارند به راحتی با هل دادن چرخ ها می توانند صندلی را حرکت دهد اما برای افرادی که از قسمت دست نیز ناتوان انند در پشت صندلی دو دسته تعبیه شده است که می توان توسط فرد دیگری صندلی را هل داد و فرد را حرکت داد.

با این وجود باز هم با پیشرفت علم نوع جدیدی از صندلی چرخ دار به بازار آمد که با نیروی برق کار می کند و اهرمی دارد که توسط فرد می تواند حرکت داده شود تا صندلی به راه افتد این صندلی دارای دکمه گاز و ترمز نیز می باشد که به راحتی می توان سرعت آن را کنترل کرد. همان طور که این نوع دارای قابلیت ها بیشتری است به تبع دارای قیمت بالاتری نیز می باشد اما ارزش آن را دارد که راحت تر حرکت کنند.

تولید کنندگان درصدد برآمدند تا با توجه به تقاضا مصرف کننده محصولات متنوعی را تولید کنند تا علاوه بر درآمد زایی نوعی کار آفرینی برای افراد جویای کار نیز می باشد. علاوه بر رفع نیاز داخلی کشور می توان محصولات را به کشور های دیگر نیز صادر کرد تا در زمینه محصولات غیر نفتی حرفی برای گفتن داشته باشند. ما نیز در تلاش هستیم تا محصولاتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت عالی نیز برخوردار باشد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *