شاید با شنیدن نام صندلی لهستانی ارزان، این سوال پیش بیاید که آیا صادرات صندلی لهستانی از ایران امکان پذیر است؟ و یا اینکه چطور می‌شود صندلی لهستانی را به جای صادرات از خود آن کشور از ایران صادر کرد؟
خوب برای اینکه این شبهات برطرف گردد باید بگوییم که صندلی لهستانی به علت اینکه اولین بار توسط مهاجران کشور لهستان استفاده گردیده است به این اسم نامگذاری شده است وگرنه تمامی این صندلی‌ها در داخل کشور تولید می‌گردند. و شاید تا به حال نیز بدون اینکه نام اینگونه صندلی‌ها را شنیده باشید بر روی آنها نشسته باشید! اگر به رستوران و یا کافه زیاد می‌روید قطعا بر روی یکی از این صندلی‌ها نشسته اید. 

صادرات صندلی لهستانی ارزان به عراق

دلیل مرغوبیت صندلی لهستانی چیست؟

دلیل مرغوبیت صندلی لهستانی چیست؟

یکی از دلایل مرغوبیت صندلی لهستانی این است که برای ساخت آن در ابتدا چوب را در محل‌های مورد نیاز به روشی که باعث شکسته شدن چوب نشود خم می‌کنند (به وسیله بخار داغ و فشار) و سپس در ساخت صندلی از آن استفاده می‌نمایند، همین موضوع باعث می‌شود تا چوب به طور یک تکه استفاده شود و با برش‌های اضافه و اتصال مجدد از مقاومت چوب کاسته نمی‌شود. استفاده از همین روش در صندلی‌های چوبی لهستانی باعث زیبایی و خاص شدن آن می‌شود به گونه‌‌ای که نتوان زیبایی آن را منکر شد. صندلیهای لهستانی از مرغوب‌ترین چوبها و برترین اتصالات ساخته می‌شوند. بهترین نوع چوب برای ساخت این صندلی‌ها چوب گردو و راش می‌باشد و بعد از این چوب‌ها چوب روس و توسکا هم گزینه‌های خوبی برای ساخت صندلی‌های لهستانی هستند. از دلایل دیگر کیفیت خوب این صندلی‌ها به کار بردن همین چوب‌های با کیفیت عالی می‌باشند. البته موقع خرید باید دقت نمود تا این متریال‌های نامبرده شده حتما به کار رفته باشند. امروزه در مدل‌های از این صندلی‌ها از فلزات مانند لوله‌های استیل هم استفاده می‌شود تا طرحی مدرن‌تر داشته باشند. 

فروش صندلی لهستانی ارزان در نمایندگی های معتبر

فروش صندلی لهستانی ارزان در نمایندگی های معتبر صندلی‌های لهستانی بهترین انتخاب برای محل‌هایی است که از فضای کمی برخوردارند و با توجه به سلیقه خوبشان می‌خواهند از این فضای کم بهترین استفاده را ببرند. هر چند که در صورت استفاده از چوب‌های عنوان شده در بالا صندلی‌های لهستانی از قیمت بالاتری برخوردار می‌شوند ولی همچنان فروشگاه‌هایی هستند که فروش صندلی لهستانی را با قیمت ارزان انجام می‌دهند. همچنین این فروشگاه اینترنتی با توجه به کاهش هزینه‌های بالاسری خود توانسته است صندلی‌های لهستانی را به قیمت مناسب و ارزان ارائه نماید. برای خرید از این فروشگاه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و می‌توان هم به صورت عمده و هم تک خریداری نمود. 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *