صندلی تاشو فلزی وسیله ای است که برای نشستن کوتاه مدت افراد تولید می شود که از آن در مسافرت‌ ها و یا کنار استخر استفاده می کنند. در این مقاله درباره ایده های ساخت صندلی فلزی تاشو، صادرات این محصول و سفارش آن به قیمت ارزان صحبت خواهیم نمود. 

صادرات صندلی تاشو فلزی به قیمت ارزان

2 ایده برای ساخت صندلی تاشو فلزی

2 ایده برای ساخت صندلی تاشو فلزی صندلی تاشو ابزاری برای نشستن است که می توان آن را به راحتی باز و یا بسته نمود و هر زمان که به آن نیاز بود آن را به کار برد و در صورت عدم نیاز آن را جمع و به کناری گذاشت. این نوع صندلی به دلیل اشغال کردن حجم کوچکی از فضا بیشتر در مسافرت ها کارایی دارد که به آسانی در صندوق عقب اتومبیل ها جای داده می شود. ا

این صندلی از جنس های متفاوتی مانند فلز، چوب و پلاستیک ساخته می شود و در طرح ها و رنگ های گوناگون و به صورت پایه دار و بدون پایه در بازار عرضه می شود.

ایده های زیادی برای ساخت این صندلی وجود دارند. می توان با استفاده از میله های متحرک پایه های آن را به یکدیگر پیچ نمود و برای نشیمنگاه آن از چرم استفاده کرد و آن را محکم به قسمت بالای پایه ها دوخت.
ایده دیگر این که برای ساخت یک صندلی بدون پایه می توان 4 میله را به صورت مساوی بر هم پیچ کرد و یک تشک ابری با رویه چرم را به آن وصل کرد. لازم است بار دیگر این کار را تکرار نمود تا قسمت تکیه گاه صندلی نیز درست شود. سپس کافی است که این دو را توسط یک گیره دندانه دار که به قسمت نشیمن گاه وصل می شود به هم متصل نمود. 

سفارش صندلی تاشو فلزی درجه یک صادراتی

سفارش صندلی تاشو فلزی درجه یک صادراتی یکی از محصولاتی که از ایران به برخی از کشور های دنیا مانند عراق و افغانستان صادر می شود، صندلی تاشو فلزی می باشد. کیفیت ممتاز و قیمت ارزان این کالا سبب رونق صادرات این محصول شده است. 

صندلی های فلزی نسبت به سایر جنس ها از استحکام بیشتری برخوردارند و به همین سبب عمر مفید آن ها بیشتر است، از اینرو دارای طرفداران بیشتری در بین خریداران در مقایسه با سایر نمونه های چوبی و پلاستیکی هستند. 

برای سفارش صندلی فلزی تاشو صادراتی و درجه یک که به صورت عمده عرضه می گردد لازم است با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در خصوص قیمت خرید محصولات، نحوه ارسال کالا ‌ها و خدمات پس از فروش راهنمایی کنند. متخصصان حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمام پرسش های شما در این زمینه می باشند. 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *