انواع مختلفی صندلی وجود دارد برای افراد شاغل معمولی و افرادی که شغل پشت میزی دارند که ساعت های زیادی بر روی آن ها می نشینند بنابراین واضح است که هر شخصی زیادی از عمرش را روی صندلی می گذارند به علاوه این موارد هزینه ی زیادی برای خرید میز ‌و صندلی چرخ دار محاسبه می شود .شرح این موضوع را می توان برای اتاق های کار خانگی نیز در نظر گرفت برخی از بیشتر وقت خود را پشت کامپیوتر صرف می کنند و تا زمان استراحت باید از داشتن صندلی راحت و استاندارد هم برای محیط کار و هم برای منزل در نظر گرفت .

شرکت تولید صندلی چرخ دار

مراحل تولید صندلی چرخ دار

مراحل تولید صندلی چرخ دار مطالعات و تحقیقات ارگونومیک بر روی بدن انجام شده و به این نتیجه رسیده اند که یک صندلی راحت کارایی شخصی که بر روی آن می نشیند را بالا می‌برد و صندلی که استاندارد نباشد باعث کمردرد پادرد و مچ درد می شود و تمام این مشکلات باعث هدر رفتن زمان در محیط کار و خستگی می شود همچنین صندلی بخشی از دکور دفتر کار شماست و بیشتر مردم سعی می کنند صندلی که انتخاب می کنند زیبا باشد و هم نگران تاثیرات صندلی روی سلامت فرد نداشته باشد یک صندلی چرخدار استاندارد باید برای پایین کمر دارای پشتیبانی کمری باشد و قابل تنظیم باشند و ویژگی این صندلی برای جلوگیری از فشار ها و آسیب های کمری که به مرور تبدیل به سیاتیک می‌شود و بسیار مهم است. البته که برای داشتن صندلی چرخدار با این ویژگی ها قیمت صندلی چرخ دار نسبت به بقیه نوع صندلی های با کیفیت پایین تر بیشتر است .

قیمت انواع صندلی چرخ دار طبی

قیمت انواع صندلی چرخ دار طبی همه صندلی های اداری دارای پایه چرخ هستند اگرچه دفتر کارتان کف پوش فرش یا موکت دار باشد باید از صندلی های مخصوص فرش هستند استفاده کرد چرخیدن پایه صندلی بسیار مهم است زیار هنگام دسترسی به وسایلی که دور از دسترس هستند مانع از کشیدگی عضلات می شود.تمام صندلی های اداری باید پایه چرخدار داشته باشند تا بتوان به آسانی به بخش های مختلفی از میز دسترسی پیدا کرد و اگر صندلی به آزادی چرخان نباشد باعث کشش زیاد بازو و کوفتگی آن می شود

شرکت صندلی چرخ دار برای چرب مشتری و بازاریابی در سر تا سر جهان از رنگ های جذاب و پر طرفدار و همچنین در طرح های زیبا و مختلفی قابل خرید و دسترسی است. در صورت استفاده از صندلی باید تشک صندلی باید مموری فوم باشد. تشک های مختلف دیگر زود از بین رفته و صندلی را غیر استاندارد می کند و باعث مشکلات می شود. پیدا کردن یک صندلی مناسب و راحت که مانع از آسیب های جسمی می شود در داشتن کارمندان خلاق، سالم و شاد نقش بسیار مهمی دارد. قبل از خرید صندلی باید آن را تست کرد تا از راحتی آن مطمعن شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *