صندلی، یکی از مبلمان اداری بسیار پر کاربرد در تمامی ادارات، سازمان ها و ارگان ها می باشد. مدارس، دانشگاه ها و کلیه اماکن آموزشی و فرهنگی نیز از نوع محصلی آن استفاده می کنند. 

صندلی محصلی، به خاطر اینکه به مدت طولانی استفاده می شود، مطابق استاندارد های خاص و اصول ارگونومی ساخته و تولید می گردد. جهت راحتی کار، یک دسته در کنار آن تعبیه شده است. 

در ساخت صندلی محصلی صدفی، از تشک چرم و دسته فایبرگلاس کمک می گیرند. نشیمن گاه و تکیه گاه آن هم از همین جنس در نظر گرفته می شوند.

در مورد نحوه سفارش صندلی محصلی دسته دار و صدفی باکیفیت در ادامه ی مطلب، آشنا شوید. 

سفارش صندلی محصلی صدفی باکیفیت

نکات قابل توجه برای خرید صندلی محصلی

نکات قابل توجه برای خرید صندلی محصلی برای خرید انواع صندلی محصلی باید به برخی نکات توجه داشت که در زیر به آنها اشاره شده است. 

صندلی محصلی باید به نحوی باشد که نشستن طولانی مدت بر روی آن، موجب خستگی و ناراحتی فرد نشود. همچنین هیچ گونه عارضه ای مانند کمر درد، گردن درد و یا درد در ستون فقرات ایجاد نکند. صندلی باید به گونه ای باشد که کاملا احساس راحتی به محصل بدهد و از خواب رفتگی پا ممانعت کند. 

بسته به رده سنی محصلان و یا افرادی که از آن استفاده می کنند، باید ارتفاع صندلی مناسب را انتخاب کرد. صندلی های کوتاه برای رده های سنی پایین که قد کوتاه تری دارند مناسب تر هستند و کمک می کند، محصل به راحتی پای خود را روی زمین بگذارد.

این نوع صندلی ها باید حتی الامکان از جنس هایی ساخته شوند که قابلیت شست و شو داشته باشد. این امر به سلامت محصلان و همچنین تمیزی صندلی کمک می کند. 

پشتی صندلی نباید خیلی صاف و به صورت عمود بر کفی آن باشد، چون فشار زیادی به ستون فقرات و مهره های کمر وارد خواهد کرد. بهترین زاویه برای این منظور بین صد و پنج درجه تا صد و پانزده درجه می باشد. 

قوس پشتی صندلی باید ده تا پانزده سانتیمتر از کفی آن، فاصله داشته باشد تا بتواند انحنای ستون مهره ها را در بر بگیرد. در غیر این صورت، پس از گذشت مدت کوتاهی نشستن روی آن، درد در کمر و ستون فقرات، احساس می شود. 

اسفنج کفی هم نباید کمتر از دو سانتی متر باشد. این امر، مانع از خواب رفتگی پا خواهد شد. بخش جلوی کفی نیز باید کمی رو به بالا بوده تا فرد احساس سر خوردن به سمت جلو را نداشته باشد.

شرکت توزیع صندلی محصلی صدفی در تهران

شرکت توزیع صندلی محصلی صدفی در تهران شرکت توزیع صندلی محصلی صدفی در تهران، طیف متنوعی از این محصولات را با برترین کیفیت، عرضه می کند.

صندلی های مذکور، از شرایط ذکر شده در بالا  برخوردار بوده و سبب رضایتمندی مشتریان طی سال های متمادی شده است. 

برای سفارش این صندلی به صورت عمده و ارزان قیمت، می توان از این سایت کمک گرفت. 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *