شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که به فرودگاه رفته و به دلیل اتفاقی غیر منتظره پروازتان به ساعاتی دیگر شده باشد در بسیاری از مواقع به دلیل دور بودن فرودگاه ها از شهر بازگشت به خانه مقدور نیست و این مشکل در شهر های بزرگ بیشتر است به همین خاطر ناچار به نشستن بر روی صندلی انتظار فرودگاهی میشوید، در این مواقع متوجه اهمیت جنس و میزان راحتی این صندلی های به ظاهر معمولی می شوید حال در نظر داشته باشید اگر افرادی که مجبور به نشستن بر روی این صندلی ها باشند از مشکلات کمر درد نیز رنج ببرند و یا بیمارانی باشند که برای درمان می خواهند سفر کنند آن وقت دچار سختی بسیاری می شوند.

به همین دلیل بررسی مزایای استفاده از صندلی انتظار حائز اهمیت است.

سفارش صندلی انتظار فرودگاهی درجه یک

مزایای استفاده از صندلی انتظار در فرودگاه

مزایای استفاده از صندلی انتظار در فرودگاهصندلی های انتظاری که در مکان های عمومی مانند فرودگاه ها، ترمینال های مسافربری، بیمارستان ها و… مورد استفاده قرار می گیرند معمولا برای استفاده کوتاه مدت طراحی می شوند در نظر داشته باشید که در مکان های دیگری مانند سالن های همایش و یا سینما که صندلی های آن برای نشستن به نسبت طولانی تری طراحی می شود صندلی انتظار نمی گویند بلکه به آن صندلی همایش می گویند.

از مزایای صندلی های انتظار می توان به داشتن فضایی برای گذاشتن وسیله اشاره کرد که در طراحی ها ممکن است جای این سبد ها متفاوت باشد برخی از آنها در زیر صندلی تعبیه می شوند و برخی دیگر دف کنار آن لازم به ذکر است در صندلی های انتظار فرودگاهی بیشتر مواقع این سبد ها در کنار دسته صندلی قرار میگیرد.

مورد دیگری که دارای اهمیت است روکش صندلی است که بسته به نوع و مدل صندلی  روکش چرمی، پلاستیک و استیل که نوع اخیر یعنی همان استیل در فرودگاه ها و راه آهن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پشتی صندلی نیز باید به گونه ای باشد که کمر را تحت فشار قرار ندهد و به مهره های کمر آسیب نزند.

صادرات صندلی انتظار فرودگاهی به ترکیه

صادرات صندلی انتظار فرودگاهی به ترکیهصادرات کالاها به کشور های دیگر از طرق مختلف صورت می گیرد که میتوان به روش های آبی(قدیمی ترین نوع حمل و نقل)، روش های زمینی و روش های هوایی نام برد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های هوایی مورد توجه قرار گرفته است اما باید در نظر داشته باشید که این موضوع باعث کم رنگ شدن روش دریایی نمیشود و حتی در عصر حاضر بیشتر صادرات کشور ما از همین روش دریایی صورت میگیرد.

برای صادرات محصولات از جمله صادرات صندلی انتظار به دلیل کم هزینه تر بودن روش دریایی نسبت به روش هوایی از آن برای صادر به دیگر کشور ها مانند ترکیه استفاده می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *