خرید صندلی اداری

آیا شما نیز قصد تجهیز یک اداره به صندلی های اداری را دارید؟ اگر در هر اداره به عنوان ارباب رجوع یا کارمند و مسئول رفت و آمد داشته اید حتما می دانید که یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز برای آن اداره صندلی های اداری هستند که استفاده می شوند. پس اگر به عنوان مسئول تجهیز کردن اداره انتخاب شده اید، حتما نیاز دارید اطلاعات لازم را برای خرید صندلی اداری و انواع صندلی اداری را کسب کنید تا بتوانید بهترین خرید را برای اداره انجام دهید.

خرید صندلی اداری ارزان قیمت

در اداره های مختلف قطعا تعداد زیادی کارمند و مراجعه کننده وجود دارد و این بدیهی است که برای رفع نیازهای آن ها باید صندلی اداری تهیه نمود. قطعا تمامی اداره ها به دنبال خرید صندلی با کیفیت و البته ارزان قیمت هستند. البته خرید صندلی اداری ارزان به این منظور نیست که حتما این صندلی ها بی کیفیت هستند بلکه بسیاری از این نوع صندلی ها علاوه بر داشتن قیمتی مناسب از لحاظ کیفیت نیز در رتبه بالایی قرار دارند که این نوع از صندلی ها می تواند بهترین انتخاب برای اداره هایی باشد که قصد دارند علاوه بر کاهش هزینه ها تا مدت های زیادی نیز از این صندلی ها در اداره خود استفاده کنند. معمولا شرکت های داخلی با تولیدات خود سعی در فروش مبلمان اداری با قیمت تولید دارند که این قیمت ها برای مشتریان و ادارات می تواند مناسب باشد تا در هزینه های مصرفی خود برای تجهیز کردن مبلمان اداره صرفه جویی کنند.

 

فرایند تولید صندلی اداری در کارخانه

در شرکت های تولید صندلی انواع صندلی اداری نیز تولید می شود. در این شرکت ها همانند تولید سایر محصولات نیز فرآیندی شکل می گیرد تا این صندلی ها تولید شوند. فرآیند تولید صندلی اداری در کارخانه ممکن است به شکل های مختلفی صورت بگیرد. صندلی های اداری از قسمت های مختلف و مواد های مختلفی ساخته می شوند. برای مثال ابتدا ممکن است قسمت های چوبی و مستحکم این صندلی ها در کارخانه پخته شوند و علاوه بر مواد افزودنی بر حسب نیاز قالب های مورد نیاز را برای تولید شکل می دهند. برای تولید روکش های چرم یا جنس های دیگر نیز این مواد را با فرآیند های مناسبی تولید و بر روی قالب ها پیاده می کنند تا صندلی های اداری زیبا و با کیفیت تولید شوند که این صندلی ها طبق نیاز بخش های مختلف تولید می شوند که این نیز باعث شده است تنوع های زیادی در تولید این نوع صندلی ها شکل بگیرد. در این کارخانه ها علاوه بر تولید صندلی اداری انواع صندلی های دیگر از جمله صندلی آشپزخانه، مبلمان و …تولید می شود. در خرید صندلی اداری و یا مبلمان دیگر باید آگاهی لازم را در مورد جنس به کار رفته در مبلمان، درجه یک بودن یا تبودن آن، نحوه ساخت، قیمت ان و ….را بدست اورد تا بتوان بهترین خرید را برای اداره و یت محل زندگی خود صورت داد.

صادرات صندلی اداری به کشور های همسایه

کشور ما در زمینه تولید انواع مختلف صندلی های اداری با تنوع گسترده همیشه پیشگام بوده است و حتی در طی سال های اخیر ارز قابل توجهی را به ازای صادر کردن این صندلی ها به کشور های همسایه و به خصوص عراق است. شرکت های ایرانی علاوه بر رفع نیاز اداره های داخل کشور سهم بزرگی نیز برای صندلی اداری صادراتی کنار گذاشته اند که امروزه باعث شده است سهم گسترده ایی در رفع نیاز کشورهای همسایه داشته باشند. صندلی های صادراتی ایران به علت کیفیت بسیار بالایی که دارند از محبوبیت بالایی نزد کشور های همسایه و به خصوص عراقی ها برخوردار هستند و همین موضوع نیز باعث بالارفتن تقاضا برای این محصولات شده است. با تولید مبلمان اداری با کیفیت و البته ارزان تر از قیمت جهانی صندلی اداری می توان گامی مهم برای صادرات تولیدات برداشت و قطعا اگر این اقدامات صورت بگیرد علاوه بر کشور های همسایه می توان سهم گسترده ایی از بازار دیگر نقاط جهان را به کشورمان اختصاص دهیم. امروزه در اکثر اداره های کشور عراق و دیگر کشور های همسایه ردپای صندلی های تولید کشور ما وجود دارد که این امر نشان می دهد تولید و صادرات مبلمان اداری در کشور ما موفق بوده و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در این کشور ها مورد استقبال قرار می گیرد.

لیست انواع صندلی تولید شده در کشور

خوشبختانه صندلی های اداری تولیدی توسط شرکت های ما دارای تنوع و مدل های مختلفی هستند که تقریبا همه ی نیاز های مختلف شرکت ها را پوشش می دهد. اگر نگاهی به لیست انواع صندلی تولید شده در کشور بیاندازیم این گستردگی و تنوع را درک می کنیم. صندلی های اداری دارای انواع مختلفی هستند. برای مثال صندلی مدیریتی، صندلی های معاونت، صندلی راحتی و طبی، صندلی مخصوص کامپیوتر ها و کنفرانس ها، صندلی مخصوص کارمندان و ارباب رجوع، صندلی های کلاسیک، صندلی های آموزشی و … انواع مختلفی از صندلی های اداری هستند که میشه از آنها نام برد که همه آنها در کشور ما تولید و صادر می شوند. امروزه این تنوع و گستردگی در انواع مختلف صندلی اداری هم در تولید برای داخل کشور و هم صادرات وجود دارد که خرید صندلی اداری ایرانی را لذت بخش تر کرده است. این نوع صندلی های اداری که در مکان های مختلف مورد ایتفاده قرار می گیرند از مواد مختلفی نیز ساخته می شوند. برای مثال جنس صندلی انتظار در اداره ها سخت و با جنس دیگر صندلی های مورد استفاده در نقاط دیگر اداره کاملا متفاوت است و بر حسب موقعیت اداره تولید و مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت وارداتی انواع صندلی در کشور

امروزه که کشور ما خود تولید کننده صندلی تجاری است و تولیدات خود را نیز صادر می کند اما واردات نیز به کشورمان صورت می گیرد. شرکت وارداتی انواع صندلی در کشور همانند شرکت های تولید این صندلی ها به تعداد زیاد وجود دارد. کشورهایی همانند ترکیه، چین، کره جنوبی و حتی کشور های اروپایی همانند ایتالیا و اسپانیا و … از جمله کشور هایی هستند که در صادرات صندلی اداری به کشورمان نقش ایفا می کنند. شرکت هایی همانند لوتوس، بافکو و …. از وارد کنندگان این صندلی های اداری نیز هستند. این شرکت ها علاوه بر تولید در زمینه واردات نیز فعالیت دارند تا نیازهای دیگر کشور را پوشش دهندو انواع صندلی اداری تجاری را وارد کشور می کنند.

نماینده فروش صندلی اداری در تهران

قطعا یک تولید کننده صندلی اداری باید نمایندگی پخش صندلی اداری به صورت فعال در سراسر کشور داشته باشد تا بتواند محصولات تولیدی خود را خیلی سریع و آسان و بدون واسطه با همان قیمت تولیدی شرکت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در تهران نیز نمایندگی های فعال بسیاری در زمینه فروش صندلی های اداری وجود دارند که می توان به تعدادی از آنها همچون نمایندگی های مبلمان نیلپر، ایران اتحاد، ایتال فوم، اروند و بسیاری دیگر از نمایندگی های دیگر اشاره کرد. در هنگام خرید از این نمایندگی ها اگر مشکلاتی برای صندلی ها پیش امد آن ها معمولا برای محصولات شرکت خود گارانتی در نظر گرفته اند و می توان برای رفع نقص به ان ها مراجعه کرد.

بزرگترین بازار صندلی اداری

در کشور ما بازار ها و نمایشگاه های متعددی وجود دارند تا محصولات اداری تولید داخل و همچنین محصولات وارداتی را در معرض نمایش عموم قرار دهند. در تهران یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان اداری به نام یافت آباد وجود دارد که شاید به عنوان بزرگترین بازار صندلی اداری و مبلمان خانگی در کشور شناخته می شود. در این بازار مشتریان می توانند انواع مبلمان اداری از کارخانه تولیدی صندلی اداری که تعدادشان نیز زیاد است را بر حسب میزان بودجه و علاقه خود خریداری نمایند. همچنین دیگر مراکز و بازارهای خرید صندلی اداری در تهران وجود دارد که می توان خیلی راحت از میان تعداد زیادی صندلی اداری موجود آن چیزی که مورد سلیقه است را انتخاب کرد. البته مراکز خرید صندلی اداری زیادی در سراسر کشور وجود دارند که می توان با مراجعه به آنها نیاز های خود را رفع کرد. کشور ما که خود یکی از تولید کنندگان مهم صندلی اداری است اما با واردات بی رویه این محصول نیز روبه رو است که لازم است برای رقابت با محصولات خارجی در کشورمان مبلمان اداری با کیفیت تولید و صادر کرد تا هم نیازهای داخل کشور را به طور کامل پوشش دهد و هم خرید صندلی اداری ایرانی در سرتاسر حهان صورت بگیرد تا ارز قابل توجهی از این صادرات به کشور ما سرازیر شود.

خریدار صندلی اداری به قیمت تولید

فروش صندلی اداری در کشور به علت وجود اداره های متعدد رونق زیادی دارد بنابراین از یک سو اکثر اداره ها سعی در خرید صندلی اداری ارزان قیمت و البته با کیفیت دارند. بعضی از نمایندگی ها و مراکز فروش با پخش عمده صندلی اداری هم به بازار فروش خود رونق می بخشند و هم از هزینه های ادارات مختلفی که به صورت عمده این صندلی ها را خریداری می کنند می کاهند و این صندلی ها را به قیمت تولید شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهند. اما برخی از فروشگاه ها که با واسطه این محصولات را از شرکت ها خریداری می کنند قیمت های به مراتب بالاتر از قیمت تولید شرکت ارائه می کنند که در هنگام خرید صندلی اداری باید به این نکته توجه کرد و مبلمان را از نمایندگی های مجاز شرکت ها و یا خود شرکت ها به طور مستقیم خریداری کرد تا در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

فروش صندلی با بهترین کیفیت

اگر یک فروشگاه صندلی اداری را دیده باشید حتما مشاهده کرده اید که صندلی های متنوعی با قیمت های مختلف وجود دارند. شرکت های تولید کننده مبلمان اداری از مواد مختلفی برای ساخت این صندلی ها استفاده می کنند که مطمئنا هر چه مواد استفاده شده در آنها با کیفیت تر باشد قیمت آن بالاتر و در نتیجه صندلی با کیفیت تری نیز خواهیم داشت. در بسیاری از نمایندگی ها فروش صندلی با بهترین کیفیت برای مشتریان وجود دارد. منظور از توجه به با کیفیت بودن صندلی در هنگام خرید صندلی اداری صرفا جنس آن نیست بلکه یک صندلی با کیفیت باید ویژگی هایی همچون دارا بودن قابلیت تنظیم کردن پشتی و ارتفاع، نشیمن خوب، دسته صندلی مناسب، مستحکم بودن، ارگونومیک بودن و ….دقت کرد که این ویژگی ها در کنار جنس به کار رفته در مبلمان اداری وجه تمایز بین یک صندلی خوب و بی کیفیت است.

از چه مکان هایی می توان صندلی اداری را خریداری کرد؟

عرضه صندلی اداری در مکان های مختلفی صورت می گیرد. می توان این صندلی ها را به طور مستقیم از شرکت های تولید کننده آن ها یا از نمایندگی های مجاز این شرکت ها خریداری نمود که قطعا قیمت ها به صرفه تر خواهد بود. اما مکان های دیگری نیز هستند که می توان خرید صندلی اداری را انجام داد برای مثال فروشگاه های موجود در سراسر کشور و یا حتی می توان این خرید را به صورت اینترنتی و از طریق سایت خرید صندلی اداری انجام داد تا این محصولات برای ما ارسال شوند. علاوه بر این مکان ها هر ساله نمایشگاه های زیادی در زمینه خرید صندلی اداری و خرید مبلمان و … بر پا می شود که معمولا این نمایشگاه ها اجناس ایرانی را با قیمت های مناسب و البته کیفیت بالا برای مشتریان خود بر پا می کنند تا علاوه بر تشویق مردم به خرید از صندلی ها و مبلمان اداری و حمایت از تولید کنندگان داخلی اجناسی با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

آخرین قیمت صندلی اداری در بازار

آخرین قیمت های صندلی اداری در بازار همواره در نوسان است. اما برای خریدار این صندلی ها بهتر است با مراجعه به خود شرکت های ایرانی تولید کننده یا نمایندگی های آن ها صندلی هایی با کیفیت و البته ارزان قیمت تر از صندلی های وارداتی را خریداری کرد. قیمت عمده صندلی اداری تولید داخل پایین تر از قیمت صندلی های وارداتی از کشور های دیگر است. بنابراین خرید صندلی اداری داخلی باصرفه تر از صندلی های وارداتی است. همچنین می توان با مراجعه به وب سایت هایی که در زمینه تولید، عرضه و معرفی صندلی ادادی فعالیت دارند از بروز ترین قیمت های آنان اطلاع پیدا کرد.

موارد استفاده از صندلی اداری

صندلی های اداری دارای تنوع های زیادی هستند که در مکان های مختلف ادارات از یک نوع خاص از این صندلی ها استفاده می کنند. به همین خاطر است که تجارت صندلی اداری بسیار سود اور است زیرا استفاده زیادی در ادارات مختلف دارد. برای مثال در اتاق مدیریت اداره از یک نوع صندلی اداری استفاده می شود و در بخش های معاونت، کارمند، انتظار ارباب رجوع و …از نوع های خاص دیگری از صندلی های اداری استفاده می شود

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *