صندلی از جمله محصولاتی است که افرادی که در محل کار خود به خصوص اداره ها مشغول فعالیت هستند از آن استفاده ی زیادی می کنند.

انتخاب یک صندلی نامناسب می تواند آسیب جبران ناپذیری به ستون فقرات٬ گردن و پاهای افراد وارد کند.

صندلی اداری تک صنعت با ویژگی های خاصی که دارد از این آسیب ها جلوگیری می کند که در ادامه ی مطلب به برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

خرید صندلی اداری تک صنعت به صورت عمده

اطلاعات کاربردی در مورد صندلی اداری تک صنعت

اطلاعات کاربردی در مورد صندلی اداری تک صنعتبرخی از ویژگی های خاص صندلی اداری را در زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

  • این مدل صندلی اداری به راحتی قابل تنظیم بوده و ارتفاع آن را می توان تغییر داد و افراد نسبت به قدی که دارند می توانند با استفاده از اهرمی که صندلی دارد آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کنند.
  • صندلی اداری خاصیت آرگونومیک داشته و تکیه گاه آن دارای پهنایی به قطر 30 تا 40 سانتی متر می باشد.
  • این مدل صندلی قابلیت پوشش منحنی شکل ستون فقرات را دارد و با پر کردن فرورفتگی و برآمدگی کمر از درد آن نیز جلوگیری می کند.
  • این نوع صندلی دارای یک سیستم قفل می باشد که باعث می شود تکیه گاه صندلی بیش از اندازه به عقب نرفته و فرد را در زاویه ای مناسب نگه دارد.
  • صندلی اداری با توجه قطر و پهنای مناسبی که دارد فرد با نشستن بر روی آن احساس راحتی و آرامش می کند.
  • تشک به کار رفته در صندلی اداری طوری تنظیم شده است که دارای سطحی نرم بوده و فضا و اکسیژن در آن به راحتی قابل گردش می باشد.
  • دسته های صندلی اداری جوری تنظیم شده است که نه زیاد پایین و نه زیاد بالا قرار دارد و فرد می تواند با قرار دادن دست خود بر روی دسته ی صندلی از خستگی آن بکاهد. 
  • جنس تشک صندلی اداری جوری تنظیم شده است که فرد پس از این که مدت زیادی روی آن می نشیند اصلا احساس گرما و یا عرق کردن نمی کند.

قیمت روز صندلی اداری تک صنعت در بازار

قیمت روز صندلی اداری تک صنعت در بازاربا توجه به این که امروزه در اداره ها و دیگر مکان ها استفاده های زیادی از صندلی می شود و عضلات بدن به خصوص کمر درگیر آسیب دیدگی هستند به همین دلیل تولیدکنندگان صندلی اداری تک صنعت در کارخانه ها در حال کوشش هستند تا صندلی با ویژگی آرگونومیک و با کیفیت مرغوب به مشتریان خود ارائه کنند.

خرید صندلی اداری از طریق مراکز فروش همین وب سایت امکان پذیر می باشد. برای اطلاعات بیش تر می توانید با شماره های مربوطه که درون سایت وجود دارد تماس حاصل فرمایید. 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *