از وسایل مهم و پرکاربرد هر اداره ای صندلی‌های ثابت می باشند که باید بتواند نیاز های مختلف کارکنان و یا ارباب رجوع‌ها را برطرف سازد. ما از مراکزی هستیم که با تجربه‌های فراوانی که در این مدت بدست آورده‌ایم توانسته‌ایم تولید صندلی ثابت اداری را که دارای استاندارها و کیفیت بالایی است را انجام دهیم و آن را عرضه کنیم.

تولید صندلی ثابت اداری فلزی

مشخصات صندلی ثابت اداری

مشخصات صندلی ثابت اداری

صندلی‌های اداری که انواع و اقسام زیادی دارند و مخصوصا صندلی اداری ثابت که از پرکاربردترین صندلی در ادارات است باید حتما از ویژگی‌ها و مشخصات خاصی برخوردار باشد تا یک صندلی استاندارد به شمار آید که چند خصوصیت اصلی آن را ذکر می کنیم:

1-یکی از خصوصیات صندلی اداری ثابت این است که ارتفاع آن باید متناسب باشد بطوری که نه زیاد بلند باشد که پا به سختی به زمین برسد و نه خیلی کوتاه باشد که به پا و مخصوصا به کمر فشار زیادی وارد نشود.

2-دیگر مشخصه‌های صندلی ثابت اداری شکل و طراحی آن است که حتما باید طبق اصول پزشکی ساخته شده باشد و قوس کمر را به خوبی پوشش دهد و در حالت 90 درجه باشد.

3-جنس مواد بکار رفته در بدنه صندلی باید استحکام بالایی داشته باشد که بدنه فلزی بهترین نوع آن است.

4-از دیگر استاندارد آن بخش نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه صندلی اداری است که نباید زیاد نرم و یا خیلی سفت باشد و حتما باید حالت متعادل در آن رعایت شود.

5- پایه‌های هر صندلی ثابت اداری حتما باید اصطحکاک کافی را داشته باشد تا از سر خوردن آن جلوگیری شود.

6-جنس مواد بکار رفته در آن هم باید کیفیت مطلوب و خوبی را دارا باشد و به دلیل استفاده مکرر از آن توسط کارکنان ادارات و یا ارباب رجوع‌ها دچار ساییدگی و پارگی نشود

7-در آخر ظاهر و زیبایی آن نیز به امتیازات آن می افزاید.

توجه به این نکات بسیار لازم و ضروری است تا خرید بی نقصی داشته باشید و همچنبن سلامتی شما نیز حفظ شود.

قیمت صندلی ثابت اداری

قیمت صندلی ثابت اداری

از آنجا که سلامتی افراد برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنین کیفیت کار برای ما بسیار مهم است، اقدام به تولید صندلی اداری در انواع و اقسام متفاوت کرده‌ایم که یکی از این نوع صندلی‌ها، صندلی ثابت اداری است که وجود آن در هر اداره ای لازم است.

صندلی‌های ما با توجه به نیاز های مردم تولید می‌شوند که باعث شده مشتریان رضایت خوبی را داشته باشند و یکی از این عوامل که باعث خرسندی مشتریان شده، قیمت مناسب و به صرفه‌ی آن همراه با کیفیت بالای این صندلی‌ها است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت و جویا شدن از قیمت صندلی ثابت اداری، با ما در ارتباط باشید و از ما مشاوره بگیرد و به آسانی آن را از ما تهیه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *