تعمیرات صندلی های اداری

تعمیرات صندلی های اداری اکثراً در مکان ها و اداراتی انجام می شود که هزینه های بالایی دارند و تعمیر صندلی ها بهتر از خرید صندلی جدید است.

برخی از تولید کنندگان، خود دارای مشاوران و متخصصان تعمیرات صندلی می باشند و تعمیرات صندلی ها را با ارزان ترین قطعات و با کیفیت مناسب برای شما انجام می دهند.

انواع خدمات تعمیرات صندلی های اداری

صندلی های اداری بعد از مدت ها استفاده دچار فرسودگی و خرابی می شوند که با تعمیرات آن‌ها به جای خرید صندلی های نو و جدید می توان هزینه ها را کاهش داد لذا در شهر تهران مراکز و کارگاه های تعمیرات بسیار زیادی وجود دارند که هم می توانند در محل همان شرکت ها و ادارات و یا محیط های کارگاهی خود اقدام به تعمیرات اساسی و با کیفیت نمایند. یکی از خدمات تعمیر صندلی اداری، چرخ های آن است و چون صندلی اداری دارای پنج چرخ است و مدل های مختلفی همچون چرخ پیمی و چرخ پیچی دارند هر گونه تعویض و یا تعمیر چرخ فرسوده و کهنه با چرخ نو انجام می شود. از انواع خدماتی که در این مراکز انجام می شود عبارتند از :

  1. تعمیر یا تعویض جک
  2. تعویض چرخ
  3. تعمیر دسته
  4. گداشتن پایه اداری
  5. تعویض پیچ های صندلی
  6. تعویض یا تعمیر تکیه گاه
  7. تعویض روکش صندلی
  8. تعویض پارچه، ابر و اسفنج
  9. تعمیر و تعویض مکانیزم

انواع خدمات تعمیرات صندلی های اداری

عوامل موثر بر تعمیر صندلی اداری

صندلی های اداری از جمله کالاهای پر کاربرد در شرکت ها، اداره ها و سازمان ها هستند که براثر استفاده زیاد خراب می شوند و نیاز به تعمیر دارند شما می‌توانید به‌ آسانی صندلی ها را در همان محل کارتان به کمک متخصصین که آدرس آن‌ها در سایت های معتبر و رسمی هستند تعمیر نمایید هزینه های تعمیرات صندلی های اداری وابسته به عوامل مختلفی می باشند که عبارتند از:

  1. نوع قطعات
  2. نوع مواد اولیه
  3. تعمیر یا تعویض

عوامل موثر بر تعمیر صندلی اداری

عوامل موثر بر تعمیر صندلی اداری

اینکه خرابی و فرسودگی در فوم نشیمن یا پشتی صندلی اداری باشد یا دسته‌ها و اگر فقط پایه و جک خراب شوند به‌بیان‌دیگر اگر فقط یکی از قطعات صندلی ها ایراد داشته باشند به جای کل قطعات صندلی ها در قیمت نهایی هزینه تعمیرات می تواند موثر باشد یعنی گاهی اوقات کار با تعمیر یک قطعه معیوب راه می‌افتد اما بعضی وقت‌ها احتیاج به تعویض قطعه است که در این صورت تعمیر به جای تعویض باید صورت گیرد و هزینه نهایی تعمیرات متفاوت خواهد شد.
عوامل موثر بر تعمیر صندلی اداری

مراحل تعمیر و تعویض صندلی های اداری

در مرحله اول همه قطعات صندلی اداری از یکدیگر جدا می شوند و سپس مکانیزم صندلی جدا می شود. جک و چرخ های صندلی باز می شوند، چرم یا پارچه صندلی از پشتی و نشیمنگاه صندلی جدا می شود البته زمانی که روکش صندلی نیاز به تعویض داشته باشد این کار انجام می شود. اما تعمیر روکش صندلی توسط خیاط انجام می شود. همین‌طور در تعمیر فوم یا ابر صندلی با اضافه کردن مقداری ابر و فوم به صندلی، تقویت انجام می شود لذا بیشترین موارد خرابی صندلی که منجر به تعمیر و یا تعویض صندلی می شود شکستگی دسته صندلی، شکستگی مکانیزم صندلی می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *