صندلی چوبی کافی شاپ یکی از محبوب ترین صندلی های مورد استفاده در کافی شاپ ها محسوب می شود و بیشتر از هر عنصر دیگری در جذابیت فضا نقش دارد.

تا زمانی نه چندان دور، بیشتر مدل های صندلی چوبی، وارداتی بودند و هزینه هنگفتی برای خرید آن ها صرف می شد.

امروزه با استفاده از طراحان ماهر و خلاق، انواع مدل های روز با کیفیتی مطلوب و قابل رقابت در بازار توسط شرکت های داخلی تولید و حتی زمینه صادرات این صندلی ها در خارج از کشور فراهم گردیده است.

تجارت صندلی چوبی کافی شاپ در خاورمیانه

راهنمای دیزاین صندلی چوبی در کافی شاپ

راهنمای دیزاین صندلی چوبی در کافی شاپ صندلی کافی شاپ تفاوت های زیادی با انواع دیگر صندلی دارد. 

یکی ار نکات مهم در دیزاین این صندلی ها، انطباق کامل طرح صندلی  با نقش موضوعی و تم کافه و حفظ هارمونی کلی فضای کافی شاپ است . 

کافی شاپ جایی برای نشستن و گپ زدن گروهی و گاهی محلی برای خلوت تک نفره است که در تمامی حالت ها، افراد زمان بیشتری را در مقایسه با رستوران ها صرف نشستن خواهند کرد و بدون شک احساس راحتی و آرامش از خصوصیات اصلی صندلی خواهد بود.

صندلی ها باید به نحوی طراحی شوند که چه به هنگام نشستن و برخواستن و چه به هنگام بیرون کشیدن و جابجا کردن تولید صدای حداقلی داشته باشند تا سبب کلافگی مشتریان و افراد حاضر در رستوران نگردند.

آن چیزی که در یک کافی شاپ، بیشتر از غذا و نوشیدنی های سرو شده در ذهن مشتریان خواهد ماند و سبب دنجی کافی شاپ و حس تعلق در آنها خواهد شد، فضای کافی شاپ و عناصر موجود در آن است که بدون شک صندلی مهمترین آنهاست و در دیزاین صندلی چوبی رعایت زیبایی و جذابیت طرح  در کنار دیگر موارد بالا نقشی تعیین کننده در مراجعه چندباره و دائمی مشتریان خواهد داشت.

شرکت تولیدی صندلی چوبی کافی شاپ

شرکت تولیدی صندلی چوبی کافی شاپ ایران از نظر منابع چوب و مواد مورد نیاز برای ساخت وسایل چوبی، کشوری غنی در منطقه محسوب می شود و امروزه بدلیل وجود نیروهای متخصص و طراحان خوش ذوق و توانمند، پتانسیل بالایی در طراحی انواع صندلی های چوبی را داراست.

شرکت  تولیدی صندلی چوبی کافی شاپ، با ارائه انواع طرح ها و مدل های روز صندلی چوبی استاندارد و با کیفیت و ارائه صندلی هایی با دیزاین تخصصی برای تم های متفاوت کافی شاپ ها،  توان رقابت با مدل های خارجی وارداتی و حتی صادرات به سایر کشورهای منطقه و دنیا را داراست.

امروزه با تولید داخلی صندلی چوبی و ارائه مستقیم به خریداران، ضمن کوتاهی دست دلالان  شرایط خرید صندلی چوبی ارزان و با کیفیت فراهم آمده و صاحبان کافی شاپ ها می توانند با صرف هزینه های کمتر، صندلی های مورد نیاز خود را براحتی تهیه کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *