همانطور که از نام این محصول بر می آید، صندلی آزمایشگاهی در آزمایشگاه استفاده می‌ شود و به آن تابوره آزمایشگاهی هم گفته می‌ شود. این صندلی در آزمایشگاه استفاده بسیاری دارد که بدون آن تکنسین های آزمایشگاهی خیلی سریع خسته خواهند شد.

پخش کنندگان صندلی آزمایشگاهی مدرن این سری از محصولات را در اقصی نقاط کشور ارائه می‌ دهند و افراد می‌ توانند در هر جایی بهترین آن را برای خود تهیه کنند.

پخش کنندگان صندلی آزمایشگاهی مدرن

صندلی آزمایشگاهی خوب چه مشخصاتی دارد؟

صندلی آزمایشگاهی خوب چه مشخصاتی دارد؟ از مهم ترین لوازم در آزمایشگاه ها می توانیم به صندلی آزمایشگاهی اشاره داشته باشیم. با توجه به اینکه تکنسین های آزمایشگاهی مدت زمان طولانی بر روی صندلی می نشینند، بنابراین باید صندلی مناسبی برای این رشته سخت در نظر گرفته شود.

در این زمینه علم ارگونومیک به کار آمده و همه تلاش خود را انجام داده تا با کیفیت ترین و استانداردترین صندلی را در اختیار تکنسین های آزمایشگاهی قرار دهند.

شاید در ظاهر صندلی های آزمایشگاهی مشابه با دیگر صندلی ها باشد، اما در جنس و ابعاد آن ها تفاوتی یافت می شود. از مهم ترین مشخصه های یک صندلی آزمایشگاهی خوب ارتفاع مناسب آن می باشد. این ارتفاع بستگی با ارتفاع میز آزمایشگاه دارد و نیز هر چه ارتفاع میز آزمایشگاهی بلندتر باشد، ارتفاع صندلی آزمایشگاهی هم بالاتر خواهد رفت.

در صورتی که ارتفاع میز آزمایشگاهی ۹۰ سانتی متر باشد، نشیمنگاه صندلی آزمایشگاهی شما باید بین ۶۵ تا ۷۰ سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشد. ارتفاع مناسب آن زمانی مشخص می‌شود که شما بر روی صندلی آزمایشگاهی مناسب خود بنشینید و آرنج و ساعد تان به راحتی بر روی میز قرار بگیرد.

جنس صندلی های آزمایشگاهی متنوع می باشد، برای تهیه آن ها از ابر یا فوم سرد استفاده شده است، اما باید بدانید که بهترین جنس رویه نشیمن جنسی بر پایه پارچه نیست، با این که پارچه باعث گردش هوا شده و از تعریق جلوگیری می کند، اما معمولا برای تهیه صندلی های آزمایشگاهی از روکش پارچه ای استفاده نمی شود؛ چرا که در صورت ریختن محلول بر روی پارچه امکان لک شدن آن بسیار بالا می باشد.

بازار خرید صندلی آزمایشگاهی استاندارد

بازار خرید صندلی آزمایشگاهی استاندارد

با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، بازار خرید صندلی آزمایشگاهی بسیار داغ می باشد و در هر آزمایشگاهی چندین نمونه از آن استفاده می شود.

با وجود مرکز پخش صندلی مدرن، شما می توانید به راحتی در هر جای ایران این محصول را تهیه نمایید. بسیاری از پخش کنندگان این سری از محصولات را به صورت عمده در اختیار افراد قرار می‌ دهند که در این صورت افراد می توانند با نازلترین قیمت آن ها را تهیه کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *