تقریبا همه افراد نام صندلی ارگونومیک به گوششان خورده است و یا از آن استفاده کرده اند. این نوع صندلی ها در انواع مختلفی به فروش می رسند که هر شخص بسته به نوع کار خود، یک مدل را انتخاب می کند. یک صندلی استاندارد باید فاکتورهایی داشته باشد تا بتواند کمترین آسیب را در نشستن های طولانی مدت به شخص وارد کند. از جمله ویژگی های مناسب، می توان به ارتفاع، مکان دسته، پشتی و نشیمنگاه اشاره نمود که باید براساس اندازه های استاندارد ساخته شود.

پخش کننده صندلی ارگونومیک کامپیوتر

با صندلی ارگونومیک بیشتر آشنا شوید

با صندلی ارگونومیک بیشتر آشنا شوید صندلی ارگونومیک بسته به نوع استفاده دارای تنوع های مختلفی است که براساس مکانی که فرد در آن قرار می گیرد، یکی از مدلها مورد استفاده وی قرار خواهد گرفت:

  • صندلی اداری: این نوع صندلی ها عمدتا برای استفاده کارمندان و مدیران اداره جات و شرکت ها می باشد که برای راحت تر جا به جا شدن افراد به صورت چرخ دار ساخته می شود.
  • صندلی آزمایشگاهی: همان طور که از نامش پیداست، از آنها در آزمایشگاه ها استفاده می شود.
  • صندلی دانش آموزی- دانشجویی: این نوع صندلی ها در مدارس یا دانشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد که دارای دسته ای متصل به صندلی می باشد و میزی کوچک به اندازه قرار دادن یک کتاب یا دفتر بر روی این دسته قرار دارد. در ساخت این نوع صندلی ها باید دقت کافی به خرج داده شود، چرا که ناراحتی بر روی آن، سبب خستگی زودرس و عدم یادگیری خواهد شد.
  • صندلی تاشو :این نوع صندلی ها نه تنها به صورت استاندارد ساخته شده اند بلکه قابلیت تا شدن دارند که باعث می شود جای کمتری را اشغال کنند.
  • صندلی انتظار: این نوع صندلی ها بیشتر در سالن های انتظار مشتریان در اداره ها،بیمارستان ها، بانک ها، مطب ها و… استفاده می شود که عموما فلزی و چسبیده به هم هستند. البته در مواردی هم می تواند به صورت تکی ساخته شود.

البته هر دسته از صندلی ها دارای زیرگروه هایی هستند که می تواند تنوع آنها را بیشتر کند. برای نمونه صندلی های اداری می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد. همچنین تفاوت های در نوع کارمندی(نوع کارمندی ارزان، نوع ثابت اداری ،صندلی جک دار اداری،صندلی اداری طبی و…) و نوع مدیریتی(صندلی مدیران،صندلی کنفرانس و…) را هم شامل می شود. نکته حائز اهمیت در خرید هر نوع صندلی، کیفیت ساخت و ضمانت آن می باشد که حتما باید به آن توجه داشت.

فروش مستقیم صندلی ارگونومیک

فروش مستقیم صندلی ارگونومیک آنچه تا به اینجا با آن آشنا شدید، توضیحاتی در مورد استاندارد بودن صندلی های ارگونومیک است که می توانید براساس آن خریدتان را انجام دهید. البته مهم است که چه مکانی را برای خرید گزینش نمایید. عمده فروشان پخش کننده صندلی ارگونومیک مناسب ترین گزینه هستند که می توانید بهترین نمونه های صندلی از آنان تهیه نمایید.

علاوه می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه صندلی ارگونومیک خرید خود را انجام دهید و در عرض مدت کوتاه آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *