با پیشرفت علم و تکنولوژی، ابزار و وسایل جدیدی کشف شد که استفاده از آن انجام کارهای انسان را سرعت می بخشد و یکی از این وسایل پر استفاده، کامپیوتر می باشد که با قدرت حافظه خود داده ها را ذخیره سازی می کند. برای استفاده از این وسیله، نیاز به صندلی مخصوصی می باشد که به صندلی کامپیوتر معروف می باشد. در مرکز ما، پخش بدون واسطه صندلی کامپیوتر آرسیت به مشتریان در سراسر کشور صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

پخش بدون واسطه صندلی کامپیوتر باکیفیت

بررسی ارگونومیک بودن صندلی کامپیوتر

بررسی ارگونومیک بودن صندلی کامپیوتر با کسب تجربیات بشر در زمینه مضرات نشستن طولانی مدت بر روی صندلی، متخصصان چاره ای اندیشیدند و به تولید صندلی هایی از نوع ارگونومیک پرداختند تا کاربر مورد نظر بتواند با استفاده از آن، کمی از این مشکل رها شده و امکان ایجاد شرایط بهتر برای نشستن فرد فراهم شود. این صندلی ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند که به ذکر آنها می پردازیم.

صندلی های مزبور قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه صندلی را دارا هستند و وجود این ویژگی سبب می شود که ارتفاع این صندلی متناسب با قد فرد، قابل تنظیم باشد. ویژگی دیگر آن قابلیت تنظیم عمق نشیمنگاه می باشد که با توجه به قد افراد، نشستن روی صندلی به گونه ای انجام می گیرد که بین لبه صندلی و پشت زانو دو تا سه سانتی متر فاصله ایجاد می شود.

عمق نشیمنگاه برای افراد قد بلند، بیشتر و برای افراد قد کوتاه کمتر بوده و این صندلی ها قابلیت تنظیم عمق را دارا هستند‌. صندلی کامپیوتر، قابلیت تنظیم شیب نشیمنگاه را دارد. نشیمنگاه این صندلی، صاف و یا کمی به طرف جلو می باشد و این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید به راحتی بر روی آن بنشینید.

همچنین دارای پشتیبان کمر قابل تنظیم بوده و از حالت نرمال s کمر پشتیبانی کرده و از کمر فرد، محافظت می کند. خصوصیت دیگر آن دارا بودن پشتی قابل تنظیم بوده و معمولا پشتی صندلی ها در حالت عادی بین ۹۰ تا ۱۰۰ درجه می باشد اما صندلی ارگونومیک بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ درجه زاویه دارند.

این صندلی، پایه چرخان داشته و وجود چرخ ها امکان چرخش به هر سمت را فراهم می نماید. همچنین وجود دسته های قابل تنظیم در آن، امکانی را فراهم می کند که با تنظیم آن، بدن فرد در حالت مطلوب قرار می گیرد. وجود پشت سری آن از گردن و سر کاربر محافظت می کند و چرخ متحرک صندلی ارگونومیک سبب می شود به راحتی بتوانید آن را جابه جا کنید.

توزیع مستقیم صندلی کامپیوتر باکیفیت

توزیع مستقیم صندلی کامپیوتر باکیفیت در مرکز ما، توزیع مستقیم صندلی کامپیوتر ارگونومیک با کیفیت توسط همکاران ما انجام می گیرد. آنها مستقیما به کارخانه مراجعه کرده و صندلی های مورد نظر را در تعداد زیاد و قیمت بسیار مناسب تهیه نموده و با حذف واسطه ها و هزینه های دیگر، اقدام به توزیع آن به مشتریان خود با قیمت مقرون به صرفه تر از قیمت بازار می کنند. شما نیز می توانید برای خرید آن در حجم عمده به صورت حضوری و یا اینترنتی به همکاران ما مراجعه و اقدام به خرید کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *