یکی از لوازم ضروری و ملزومات تجهیز یک دفتر کار صندلی های اداری أن است؛ صندلی هایی که طبی بودن آنها بسیار لازم و ضروریست. صندلی های اداری دائما در حال تغییر و تکامل بوده اند تا علاوه بر احساس راحتی سلامت بدن را تضمین نموده و ساعت های طولانی نشستن را لذت بخش نموده و کمترین فشار را به بدن وارد نمایند. صندلی طبی چرخ دار، یک نوآوری محسوب شده و در قسمت های بعد با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت انواع صندلی طبی چرخ دار

راهنمای انتخاب صندلی طبی استاندارد

راهنمای انتخاب صندلی طبی استاندارد

برای انتخاب صندلی طبی مورد نیاز خود باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید. اینکه آیا صرفا به بعد زیبایی می اندیشید یا استاندارد بودن و کارا بودن آن برایتان بیشتر اهمیت دارد؟ انتخاب صحیح یک صندلی طبی می توانید شما را از مواجهه با انواع درد های عضلانی، گردن درد و آسیب به ستون فقرات مصون نگه دارد.اما شاید از خودتان بپرسید چگونه می توان صندلی مناسب و استاندارد را انتخاب نمایید؟! در ادامه شما را برای یافتن پاسخ این سوال یاری می کنیم.

اولین مسئله مهم برای انتخاب صندلی طبی استاندارد قدرت تحمل وزن بالاست به گونه ای که برای افراد مختلف به صورت مطلوبی مفید واقع شود. در یک صندلی استاندارد هنگامی که بر روی آن می نشینید باید پاها و همچنین بازوها به صورت عمود قرار گیرد. وجود پشت گردنی مناسب در صندلی طبی باعث کاهش دردهای گردن و عرق کردن در این ناحیه و همچنین زیبا تر شدن صندلی می باشد. صندلی استاندارد باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد و کاربر بتواند آن را به دلخواه تنظیم نماید. پایه های صندلی مناسب بهتر است پنج چرخ و از جنس مطلوبی باشد تا طول عمر استفاده از صندلی را بیشتر کند. میدانیم که معمولا پشتی صندلی ها حالت منحنی و مطابق با ارگونومی ستون فقرات بدن انسان است، این پشتی منحنی بهتر است به گونه ای باشد که قابلیت تنظیم در انواع جهات را شامل شود.

موارد ذکر شده تنها گزیده ای از راهنمایی برای خرید یک صندلی طبی مناسب و استاندارد است و برای خرید با اطمینان کامل، نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتری می باشد.

فروش انواع صندلی طبی چرخ دار

فروش انواع صندلی طبی چرخ دار

اما برای خرید یک صندلی طبی استاندارد به کدام فروشگاه یا مرکز فروش می توان اعتماد کرد؟ امروزه فروش صندلی طبی در انواع مراکز فروش رونق دارد و با انواع رنگ و طرح های مختلفشان چشم خریدار را به خود جلب می کند اما در تعداد اندکی از آنها تمامی استانداردهای مورد نیاز لحاظ شده است. شما با خرید از این فروشگاه معتبر می توانید علاوه بر سلامتی زیبایی را به محیط هدیه دهید و از استفاده آن لذت ببرید. قیمت صندلی طبی در این فروشگاه مناسب تر از همه جا و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *