فروش عمده صندلی دانشجویی در انواع مدل های مختلف با تضمین در کیفیت؛ دوام عالی و قیمت مناسب، توسط مجموعه آرسیت به انجام می رسد. آن دسته از خریدارانی که دغدغه قیمت و کیفیت را داشته می توانند همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

طراحی محیط آموزشی در بالا بردن بهره وری آموزش بسیار مهم می باشد. صندلی ها از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در محیط کار می باشند.

این صندلی ها از چند جنبه مهم می باشند که عبارتند از:

  1. آموزشی نشان دادن بیشتر محیط
  2. این محصولات به دلیل این که تخصصی تولید شده اند بسیار مناسب برای نشستن طولاتی مدت و بی تحرکی دانشجویان می باشد.
  3. راحتی دانشجویان در حین آموزش
  4. بالا بردن راندمان آموزشی

فروش عمده انواع صندلی دسته دار دانشجویی فلزی

سفارش خرید صندلی دانشجویی عمده

سفارش خرید صندلی دانشجویی عمدهشاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا استفاده از صندلی های دانشجویی ضروری می باشد و باید شما برای مراکز آموزشی خود به سفارش عمده این محصول از نماندگی ها و مراکز معتبر بپردازید؟

در حال حاضر سلامتی و تندرستی نیرو های انسانی در پیشرفت یک جامعه و سازمان تاثیر بسیار زیادی می تواند داشته باشد.

برای سلامتی نیرو های انسانی که مهم ترین سرمایه یک جامعه و سازمان بشمار می روند باید از برنامه ریزی صحیح و درستی استفاده شود.

برنامه ریزی نیروی انسانی که باعث پیشرفت جامعه و سازمان می شود از همان دوره ابتدایی تحصیلی و تمامی دوره های آموزشی آن ها بر می گردد.

در تمامی دوران تحصیل برای فرد باید شرایطی را به وجود آورد تا بتوانند تمامی استعداد های خود را به خوبی شناسایی کنند و رشد نمایند.

و زمانی محصل به خوبی پیشرفت می کند که شرایط آموزشی برای آن کاملا فراهم شده باشد و نیاز های آن را به درستی پاسخ بدهد.

فراهم نمودن امکانات آموزشی طیف وسیعی دارد که عبارتند از:

  • معلم
  • شرایط کلاس
  • میز و نیمکت
  • صندلی آموزشی
  • امکانات رفاهی

مسئولین می توانند با مجهز نمودن کلاس های آموزشی طبق استاندارد تعریف شده برای پیشرفت دانش آموزان آینده کشور را رقم بزنند.

شرایط انحصاری فروش صندلی دانشجویی

شرایط انحصاری فروش صندلی دانشجوییقیمت تک صندلی مدرسه و همچنین قیمت صندلی دسته دار دانشجویی و سایر محصولات تولیدی برند های مختلف را می توانید از مراکز و نمایندگی ها و همچنین به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت های اینترنتی مطلع شوید و به خرید این محصولات بپردازید.

امروزه شرکت های تولید کننده در کشور توانسته اند محصولات با کیفیت خود را علاوه بر داخل کشور و تامین نیاز مصرف کنندگان به خارج کشور نیز صادر نمایند از جمله کشور های صادر کننده عبارتند از:

  • عراق
  • پاکستان
  • روسیه
  • ترکیه
  • ارمنستان

برای خرید صندلی دانشجویی باید شرایط و محیط آموزشی را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید صندلی آرگونومیک و مطابق به استاندارد بین المللی خریداری نماید.

بازار فروش صندلی دانشجویی دست دوم

بازار فروش صندلی دانشجویی دست دوماگر شما برای راه اندازی محل آموزش خود بودجه کافی برای خرید میز و صندلی نارید می توانید صندلی دانشجویی دست دوم خریداری نماید.

یکی از جمله بازار های فروش محصولات دست دوم که به صورت مجازی می باشد خرید آنلاین از برنامه دیوار است که روزانه هزار وسیله دست دوم در این برنامه که بر روی موبایل نصب می گردد وجود دارد.

بازار فروش تجهیزات آموزشی ئست دوم با وجود این امکانات به وجود آمد در حال حاضر بسیار زیاد می باشد.

صندلی دانشجویی دیوار با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود به دلیل این که واسط بین خریدار و مشتری وجود ندارد و شما به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را در میان تنوع بسیار بالا خریداری می نماید.

مرکز خرید صندلی دانشجویی چرمی

مرکز خرید صندلی دانشجویی چرمیدر حال حاضر بیشتر افراد در محل های آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس بیشتر زمان خود را بر روی این صندلی ها می گذرانند.

به هر نوع صندلی که مطابق استاندارد طراحی و تولید شده باشد ارگونومیک گفته می شود و می توانند سلامتی جسمی نیروی انسانی را تامین نماید.

نکته ای که بسیار مهم می باشد بعد از انتخاب صندلی دانشجویی مناسب برای دانشجویان نحوه درست استفاده کردن از صندلی ها نیز بسیار مهم است چرا که هرچه صندلی طبق اصول ارگونومیک طراحی شده باشد اما قواعد نشستن به درستی رعایت نشود باز می تواند به نیروی انسانی آسی وارد نماید.

صندلی دانشجویی چرمی، ساخته شده توسط تولید کننده صندلی آموزشی استاندارد را می توانید از مراکز خرید تجهیزات اداری و آموزشی خریداری نماید و در مورد مزایای هر کدام از صندلی های انتخابی خود می توانید ویژگی های آن را از مسئولین و کارشناسان فروش بپرسید.

معرفی برندهای معتبر صندلی دانشجویی

صندلی دانشجویی پلاستیکی تولید شده توسط برند های مختلف دارای ویژگی ها متفاوتی می باشد که شما هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود ابتدا باید از ویژگی ها و کیفیت محصول تولید شده هر برند اطلاعات کافی داشته باشید.

اگر شما هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود اطلاعات کلفی ندارید می توانید با مراجعه به مراکز و نمایندگی ها معتبر درباره هر محصول اطلاعات بگیرید و کاتولوگ های مربوط به هر برند را مطالعه نموده و سپس اقدام به خرید نماید تا پس از انتخاب و خرید پشیمان نشوید.

از جمله برند های معتبر صندلی دانشجویی می توان به شرکت حیدری و شیدکو اشاره نمود. هر چند در کشور ایران سایر تولید کننده های دیگری نیز می باشند که توانسته اند با دانش و تکنولوژی بروز محصولاتی در خور نیروی انسانی آینده تولید و به بازار عرضه نمایند.

صندلی دانشجویی چوبی ارزان

یکی از جمله محصولات تولید شده در شرکت شیدکو صندلی تک نفره MDF شیدکو می باشد. صندلی شیدکو دارای اسکلت فلزی می باشد که با ضمانت نامه سه ساله در مراکز فروش به عرضه می گردد. این نوع صندلی ها MDF شیدکو در مدل های دو، سه و چهار نفره نیز توسط این شرکت تولید می شود.

شما می توانید برای خرید محصولات تولیدی شرکت شیدکو به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش این محصول مراجعه نماید تا بتوانید ازقیمت صندلی دانشجویی چوبی و سایر محصولات تولیدی این شرکت مطلع شوید و همچنین با مراجعه به این نمایندگی ها می توانید درباره گارانتی محصولات، نحوه ارسال، خدمات پس از فروش نیز مطلع شوید و در صورت هر گونه سوال در انتخاب محصول می توانید از تیم مشاوره موجود در مراکز راهنمایی بگیرید.

قیمت صندلی دانشجویی تاشو

شرکت شیدکو می توان گفت بهترین تولید کننده تجهیزات آموزشی می باشد که توانسته است با طراحی منحصر به فردی که دارد بهترین محصولات را با استحکام و زیبایی بالا همراه ضمانت نامه برای فروش عرضه نماید.

یکی از محصولات با کیفیت تولیدی این شرکت صندلی فایبر گلاس داخل هم رو است که می توان گفت از جمله بهترین نوع محصولات آموزشی در کشور ایران می باشد.

صندلی دانشجویی تاشو دارای مزایای بسیار می باشد که عبارتند از:

  1. دارای ضمانت نامه سه ساله
  2. دارای طراحی جدید و منحصر به فرد
  3. قابلیت داخل هم رو تا 10 عدد
  4. استفاده در سالن های امتحانات
  5. مقاوم و مستحکم

شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت صندلی تاشو دانشجویی به نمایندگی و مراکز معتبر در سرتاسر کشور مراجعه نماید و یا به صورت اینترنتی از قیمت آن مطلع گردید.

 

صندلی دانشجویی تاشو

 

فروش صندلی دانشجویی تک دسته

صندلی های دانشجویی درجه یک تک دسته فایبرگلاس شیدکو که در مراکز و نمایندگی های عرضه صندلی فایبرگلاس دسته دار عرضه می شود دارای مزایای بسیاری می تواند برای دانشجویان علم و دانش داشته باشد که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود:

  1. تکبه گاه و نشیمن صندلی تولید شده این شرکت از جنس پلی پروپیلنی که قابلیت بازیافت مجدد دارد، تولید شده.
  2. نشیمن صندلی قابلیت توانایی بیش از 200 کیلوگرم را دارد.
  3. رنگ این صندلی ها الکترواستاتیک و کوره ای ضد خش می باشند.
  4. استراکچر فلزی این صندلی از جنس پروفیل بزرگ و ضخیم می باشد که همین امر باعث دوام و همر بیشتر صندلی است.
  5. دسته صندلی بزرگ و قابلیت تا شدن را دارد و قسمت تاشو آن از جنس mdf  است که وزن بیش از 150 کیلوگرم را تحمل می کند.
  6. این صندلی دارای چهار پاشنه پلاستیکی در اطراف خود می باشد که از آسیب و سر و صدا جلوگیری می کند.
  7. نکیه گاه صندلی دارای بافتی است که از تعریق جلوگیری می کند.
  8. طراحی این صندلی مطابق ارگونومیک ستون فقرات طراحی شده.

پخش عمده صندلی دانشجویی شیدکو

کارخانه شیدکو دارای قسمت های تحقیق، توسعه و همچنین با بهره گیری از بهترین طراحان و مهندسین مجرب در کشور توانسته است به طراحی و تولید لوازم مورد نیاز آموزشی با رعایت نمودن استاندارد ها محصولات بسیار با کیفیت و درجه یکی در خور دانش آموختگان علم و دانش تولید نماید.

انواع صندلی دانشجویی تولیدی شیدکو خوگر عبارتند از:

  • صندلی دانشجویی تک نفره روکش چرمی
  • صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو
  • صندلی دانشجویی سه نفره فایبر گلاس شیدکو
  • صندلی دانشجویی دونفره روکش چرم شیدکو
  • صندلی دانشجویی دو نفره فایبر گلاس شیدکو
  • صندلی دانشجویی دو نفره MDF شیدکو
  • صندلی دانشجویی تک نفره MDF شیدکو
  • صندلی دانشجویی داخل هم رو شیدکو
  • صندلی دانشجویی سه نفره MDF شیدکو

قیمت صندلی دانشجویی شیدکو که در نمایندگی ها و مراکز عرضه عمده شيدكو خوگر برای فروش عرضه می گردد بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد.

انواع صندلی دانشجویی فایبرگلاس

از جمله برندهای میز و نیمکت ارزان می توان به شرکت تولید کننده انواع صندلی دانشجویی حیدری اشاره نمود که محصولات تولیدی این شرکت دارای تنوع بسیار بالای است که شما می توانید با مشاهده محصولات این برند، محصول مورد ظر خود را متناسب به خواسته خود انتخاب نماید.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:

  • صندلی آموزشی تک نفرع کد 107D
  • صندلی آموزشی تک نفره کد 107C
  • صندلی آموزشی تک نفره سبددار کد 107A
  • صندلی آموزشی تک نفره 407C
  • صندلی آموزشی یک نفره B227C
  • صندلی آموزشی یک نفره B227al
  • صندلی آموزشی تک نفره لوزی کد B227
  • صندلی آموزشی تک نفره کد 115C

این شرکت علاوه بر تولید صندلی های دانشجویی فایبرگلاس سایر صندلی نیز تهیه می کند مانند صندلی استادیومريال صندلی انتظار، صندلی رستوران و آشپزخانه

میز و صندلی دانشجویی چرمی

صندلی دانشجویی چرمی اصل تولید شده در شرکت شیدکو با ضمانت سه ساله برای فروش عرضه می گردد. صندلی تک نفره فایبر با روکش چرمی این شرکت در سه رنگ در مدل های دو، سه و چهار نفره نیز تولید می گردند.

از جمله مزایا و ویژگی های قابل ذکر این محصول می توان به مواردی اشاره داشت که در ادامه بیان خواهیم نمود که عبارتند از:

  1. جنس تکیه گاه و نشیمن این مدل صندلی از پلی پروپیلن مستحکم است.
  2. نشیمن این مدل صندلی وزن بیش از 200 کیلوگرم نیز تحمل می کند
  3. اسکلت فلزی این صندلی از پروفیل های بزرگ و ضخیم تولید شده که همین امر باعث ماندگاری بیشتر این محصول است.
  4. در رنگ سورمه ای، زرشکی، طوسی عرضه می گردد.
  5. دارای قلاب برای آویز نمودن کیف
  6. دارای دسته تاشو از جنس MDF

 

صندلی دانشجویی چرمی

 

سفارش زیباترین صندلیهای دانشجویی

نیروی انسانی سالم و تندرست از جمله سرمایه های ارزشمند هر کشوری بشمار می رود و لازم است از همان سال های اولیه آموزش به آن توجه شود و همچنین باید به استاندارد های آموزشی نیز بها بدهند که نیروی انسانی به درستی تربیت نمایند.

یکی از مهم ترین فاکتور های که باید مسئولین آموزشی به آن توجه بسیار زیاد داشته باشند، فراهم نمودن میز و صندلی استاندارد می باشد. چرا که دانش آموختگان بیشتر ساعت خود را در کلاس ها درس و پشت این میز و نیمکت ها سپری می نمایند.

تهیه هر میز و نیمکتی که طبق اصول ارگونومی بدن انسان طراحی و تولید شده باشد برای هر محیط آموزشی ضروری است.

شما می توانید برای تهیه میز و صندلی دانشجویی مورد نیاز خود به صورت اینترنتی سفارش بدهی. خرید اینترنتی صندلی دانشجویی یکی از جدید ترین روش های خرید است که شما در هر کجای کشور باشید می توانید محصول مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هزینه های جانبی با قیمت مناسب خریداری نماید. مجموعه آرسیت انواع بهترین صندلی دانشجویی را با قیمت کاملا رقابتی به فروش می رساند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *