فروش بهترین صندلی محصلی ارزان که با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه تولید شده، توسط مجموعه ی آرسیت صورت می گیرد که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و توانسته کیفیت و مقاومت و دوام بالای کالای خود را به خریدارن خود که عمدتا صاحبان آموزشگاه ها و مدارس و دانشگاه ها هستند ثابت کند و سفارش های خرید بسیاری را دریافت کند. فروش این صندلی محصلی ارزان فقط و فقط در تهران صورت می گیرد و نیاز است که برای تهیه ی این محصول یا به صورت حضوری مراجعه کنید و یا نه اگر امکان ان را ندارید از طریق شماره های موجود با آنها در ارتباط باشید.

فروش بهترین صندلی محصلی ارزان

قابلیت جدید صندلی محصلی چیست؟

قابلیت جدید صندلی محصلی چیست؟ از آنجا که این صندلی ها در محیط های آموزشی استفاده ی فراوانی دارند و دانش آموز ها باید بیشتر روز خود را روی آن سپری کنند، این صندلی ها باید علاوه بر مقاومت و استحکام بالا، بسیار هم راحت باشند. چرا که دانش آموزان ساعت ها ی طولانی را روی آن می گذرانند و تقریبا بی حرکت هستند، بنابراین طراحی این صندلی ها باید طبق استاندار های لازم باشد به گونه ای باشد که کمترین آسیب را به کمر و ستون فقرات وارد کند و باعث نشود که دانش آموزان به سرعت احساس خستگی کنند.

صندلی های جدید محصلی علاوه بر طراحی خاص و زیبایی که دارند، بسیار راحت هستند و اندازه ها و جنس های متنوعی دارند، که در اینجا به توضیح مختصری درباره ی خصوصیات صندلی محصلی می پردازیم. اسکلت همه ی آنها فلزی و بسیار محکم و مقاوم است، در سال های قبل نشیمن و پشتی این صندلی بیشتر از جنس چوب بود اما امروزه برای ساخت آنها از فوم ها و ابر های نرم، پلاستیک های با کیفیت و با انعطاف بالا و…استفاده می شود. اکثر آنها تک دسته ی پهنی برای نوشتن دارند و در زیر قسمت نشیمن هم جایی برای قرار دادن کیف و وسایل محصل ها تعبیه شده است.

مراکز صادرات صندلی محصلی صدفی

مراکز صادرات صندلی محصلی صدفی

تولیدات صندلی محصلی صدفی، امروزه به صورت بسیار گسترده و با تنوع طرحی و سایزی و رنگی بسیار، صورت می گیرد و تولیدکنندگان آن با قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالای محصول خود و البته اضافه کردن آپشن هایی مثل: قلاب و سبد جا کیفی در زیر آن و همچنین افزودن جا قلمی توانستند توجه خریداران خارجی را هم به خود جلب کنند، وخوشبختانه به صادرات این محصول در مقیاس بالا برای سایر کشور ها دست پیدا کنند.

هدف این مجموعه ارائه ی محصول با کیفیت، کسب رضایت مشتری، ارائه ی محصول با قیمت مناسب و ارزان، و در نهایت ارسال بار در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتری است.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *