هم اکنون فروش صندلی ازمایشگاه با شرایط ویژه و از طریق تخصصی ترین فروشگاه صندلی آغاز شده و می توانید صندلی مخصوص آزمایشگاه در رنگ و مدل های مختلف را سفارش دهید. برای آشنایی بیشتر با این محصول باید بگوییم که نام دیگر آن «تابوره آزمایشگاهی» نیز بوده و در انواع صندلی بدون پشتی و همراه با پشتی قابل ارائه می باشد، این صندلی با طراحی ارگونومی و استاندارد خود، تمرکز پرسنل آزمایشگاه را بالا برده و آنها را در انجام درست فعالیتهایشان یاری می رساند.

فروشگاه صندلی مخصوص آزمایشگاه

3 ویژگی مهم صندلی مخصوص آزمایشگاه

3 ویژگی مهم صندلی مخصوص آزمایشگاه یکی از تجهیزات بسیار مهم آزمایشگاهی که پرسنل با استفاده از آن می توانند وظایف خود را به شکلی بهتر و همراه با تمرکز بیشتر انجام دهند، صندلی آزمایشگاهی می باشد که موجبات راحتی کاربران را فراهم کرده و حس مطلوبی را به آنها انتقال می دهد.

حیات بیماران و سلامتی شان در گرو دستان پرسنل آزمایشگاه بوده و حتی یک تزریق اشتباه می تواند باعث مرگ آنها شود، پس برای جلوگیری از بروز چنین اشتباهاتی باید لوازم مورد نیاز برای آنها را در اختیارشان قرار داد تا بتوانند با سهولت هرچه بیشتر، وظایف محول شده را انجام داده و سلامتی بیماران را تضمین نمایند.

شاید صندلی آزمایشگاهی با سایر صندلی های اداری، شباهت ظاهری داشته باشد، اما در اصل بین آنها تفاوت های فاحشی وجود داشته و تنها کسانی که از صندلی، اطلاعات تخصصی ندارند، ممکن است آن را شبیه به انواع دیگر بدانند.

در ادامه به 3 ویژگی مهم و اختصاصی صندلی مخصوص آزمایشگاه خواهیم پرداخت:

  1. یکی از ویژگی های منحصر بفرد صندلی آزمایشگاه با سایر صندلی های موجود این است که جک تعبیه شده در آن از سایز 21 برخوردار بوده و بنابراین امکان تنظیم ارتفاع آن تا بالای 70 سانت هم وجود خواهد داشت.
  2. این صندلی مجهز به رکاب جا پا بوده و کارکنان می توانند پای خود را در آن قرار داده و حس بهتری داشته باشند.
  3. کفی آن از اسفنج درجه یک ساخته شده و حاوی راحتی و نرمی مناسبی است و پشتی صندلی هم با توجه به مراقبت درست از کمر، به صورت هلالی طراحی و تولید شده است.

خرید صندلی مخصوص آزمایشگاه استاندارد

خرید صندلی مخصوص آزمایشگاه استاندارد هم اکنون یک فرصت بسیار خوب برای خرید صندلی ازمایشگاه فراهم گشته و می توانید صندلی مخصوص آزمایشگاه استاندارد و همراه با بهترین طراحی و کیفیت را تهیه نمایید.
برای اینکار می توانید از طریق این مسیر که از مراکز فروش بزرگ و عمده صندلی به شمار می رود، اقدام کرده و نتایجی فراتر از انتظار را دریابید.
همچنین فرصت رویارویی با چنین صندلی های درجه یک و انتخاب آنها در سریع ترین زمان ممکن را هم خواهید داشت:

  • صندلی آزمایشگاهی در رنگبندی های مختلف
  • صندلی 4 پر و 5 پر با پایه های گردان یا استُپ
  • همراه با کفی متنوع از قبیل کف فلزی (دارای قیمت ارزان تر) و کف فوم
  • صندلی پیچی و جکدار
  • همراه با روکش وینیل مرغوب (مقاوم نسبت به نفوذ مایعات و قابلیت تمیز کردن آسان)
به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *