فروشنده صندلی کنفرانس قدیمیان می داند که وظیفه سنگینی به ایشان محول شده و در راستای بالا بردن حجم فروش، باید از بهترین آیتم ها و پارامترها بهره ‌گیری کند تا صندلی کنفرانس را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد. طبیعتاً در اتاق ‌های کنفرانس، حجم زیادی از این صندلی ‌ها وجود دارد که افراد باید در در ساعت های طولانی بر روی آن بنشینند و باید بهترین متریال ممکن در تولید این اجناس به کار رفته باشد تا آسایش و رفاه حال افراد را فراهم آورند.

فروشنده صندلی کنفرانس قدیمیان

بهترین نمونه صندلی کنفرانس

بهترین نمونه صندلی کنفرانس جنس فریم پشتی و جنس فریم کفی این صندلی ها از چوب اعلا تشکیل شده و پایه آنها نیز از آهن تولید شده است. این صندلی ها از قابلیت تنظیم پشتی برخوردار هستند و صد البته می ‌توان ارتفاع آنها را نیز تنظیم نمود.

وجود چرخ در این صندلی ‌ها به حرکت کردن آنها کمک ویژه ‌ای کرده و جنس این چرخ ‌ها نیز از پلاستیک است و به دلیل پلاستیکی بودن این چرخ ها از مقاومت خیلی خوبی برخوردار هستند.

صندلی‌ های کنفرانس با کیفیت، تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل می کنند و جنس روکش پشتی آنها هم از چرم مصنوعی تشکیل شده و این چرم مصنوعی در قسمت نشیمنگاه نیز لحاظ شده است.

حداقل ارتفاع صندلی کنفرانس با کیفیت در حدود ۴۵ سانتی متر است و حداکثر ارتفاع آن به ۶۰ سانتی متر نیز می رسد. ابعاد کفی این صندلی ها نیز در حدود ۵۰ در ۶۰ سانتی ‌متر بوده و ابعاد پشتی آن هم ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر می باشد.

بازار خرید صندلی کنفرانس چرخدار

بازار خرید صندلی کنفرانس چرخدار بازار خرید صندلی کنفرانس چرخدار امروزه به رونق بسیار مطلوبی رسیده است. زیرا افراد بر مزایای متعدد استفاده از این صندلی ها به طور کامل اشراف پیدا کرده اند. حجم فروش صندلی کنفرانس چرخدار در کشور ما نه تنها در بازار کشور ما بلکه در سطح خاورمیانه نیز به رونق بسیار خوبی رسیده و از طریق صادرات این صندلی‌ ها به کشورهای همسایه اقتصادمان از سود مالی خیلی خوبی بهره مند می شود.

شاید یکی از دلایل رونق داشتن این بازار، مبالغ مناسبی باشد که برای انواع صندلی کنفرانس چرخدار در نظر گرفته شده است.

قیمت این صندلی ها بر اساس عوامل مختلف تعیین شده و با بررسی کلیه این عوامل در نهایت یک نرخ واحد برای این کالاها مشخص خواهد شد و پس از مشخص شدن قیمت این اجناس، تمام خریداران با عنایت بر همین منوال نسبت به خرید خود اقدام می کنند. این صندلی ها دارای کاور ضد خش نیز هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *