صندلی آموزشی درجه یک

انواع قیمت صندلی آموزشی ارزان مناسب نشستن طولانی مدت از بهترین و مدرن ترین صندلی هایی است که تولید شده و با ساختار خاص خود مانع از خستگی دانش آموختگان می شود.

 

قیمت صندلی آموزشی ارزان از بهترین و کاربردی ترین محصولات طراحی شده می باشد که ویژه دانش‌ آموزان و دانشجویان تولید شده است و کمک زیادی به بهبود عملکرد آنها حین آموزش می کند.

این صندلی با توجه به سنین مختلف دارای ابعاد و اندازه های بسیار گوناگون بوده که مخصوص کودکان نیز تولید شده است و از اندازه و ارتفاع کوچکتری برخوردار می باشد.

صندلی ها با توجه به ارگونومی و آناتومی بدن ساخته شده‌ اند که برای نشستن های طولانی مدت مناسب می باشد و از خستگی و آزردگی فرد در حین آموزش جلوگیری می نماید.

این صندلی دارای پایه های فلزی می باشد که نشیمنگاه و تکیه‌ گاه آن چوبی است و از ظاهر بسیار شیک و بادوام برخوردار می باشد؛ طراحی بسیار چشم نواز و مدرنی دارد که بر مبنای اصول طبی انجام شده است.

صندلی های آموزشی دارای دسته می باشند که به راحتی باز و بسته می شود و می توان وسایل خود مانند دفاتر و کتاب را بر روی آن قرار دارد و به راحتی به نوشتن پرداخت.

از با کیفیت ترین صندلی ها می توان به صندلی های ام دی اف اشاره کرد که با استفاده از روکش های چوبی پوشیده شده اند.

برخی از دیگر صندلی ها دارای جنس نئوپان می باشند که کیفیت آنها کمتر است ولی به نوبه خود بسیار مرغوب می باشند و برای محیط های بزرگ مناسب است؛ این صندلی وزن بسیار کمی دارد که می توان در صورت نیاز آن را جابه جا کرد و به محل دیگری انتقال داد.

از آن جایی که معمولا دانش آموخته ها سن کمی دارند از متریال سبک با وزن کم در ساخت آن استفاده شده است تا بتوانند به راحتی آن را جابجا کنند؛ البته ناگفته نماند کیفیت درجه یکی دارند.

برخلاف تصور دارای نشیمنگاه بسیار راحت و جادار بوده که بدن را اذیت نمی کند؛ این محصول رنگ بندی بسیار متنوعی دارد و امروزه به ظاهر آن توجه بسیار ویژه ای شده است به صورتی که ذوق دانش آموزان و دانشجویان را به دنبال دارد.

تحمل وزن بالای ۱۵۰ کیلوگرم را دارد که بسیار قابل توجه بوده و بنابراین می توان به راحتی و بدون نگرانی بر روی آن نشست.

صندلی های آموزشی به دو دسته صندلی ثابت و تاشو تقسیم می شوند که صندلی های تاشو حمل بسیار راحت تری دارند و جای بسیار کمتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

برخی از صندلی هایی که امروزه با فناوری روز و تجهیزات پیشرفته تولید شده اند دارای پایه های تنظیم کننده هستند که علاوه بر آن می توان ارتفاع پشتی صندلی را تنظیم نمود؛ این صندلی در ایران در تیراژ بالا تولید و به بازار داخلی و جهانی عرضه می شود.

صندلی آموزشی درجه یک

صندلی آموزشی درجه یک

قیمت صندلی آموزشی ارزان درجه یک از بهترین صندلی ها می باشد که امروزه در مراکز آموزشی و مدارس از آن به صورت عمده استفاده می شود؛ این صندلی بسیار کاربردی می باشد و با هدف آموزش راحت و بدون دغدغه دانش آموختگان تولید شده است.

با توجه به نام این صندلی قابلیت تا شدن دارد که از ویژگی ها و مزایای آن می‌ توان به عدم اشغال محیط اشاره نمود؛ در واقع با تا کردن صندلی می توان فضای بیشتری را ایجاد کرد.

این صندلی ها برای کلاس هایی که بسیار کوچک هستند مناسب بوده و می توان پس از اتمام کار آنها را تا نمود و در جای مشخصی قرار داد؛ رنگ بندی و مدل های بسیار متنوع و زیبایی دارد که با توجه به سبک و رنگ محیط می توان آنها را انتخاب و مورد استفاده قرار داد.

بدنه این صندلی ها معمولا از جنس چوب یا پلاستیک می باشد که برخی از مدل های جدید و امروزی آن دارای روکش های چرمی هستند که علاوه بر زیبایی می توانند راحتی بیشتری را برای فرد به وجود آورند و نسبت به صندلی های قدیمی بسیار راحت تر می باشند.

این محصول دارای پایه های کاملا فلزی بوده که با استفاده از یک تیوب پلاستیکی در انتها پوشیده شده اند و با قرار گرفتن بر روی زمین از صدای زننده جلوگیری می کند و همچنین باعث خراش بر روی زمین نمی شوند.

در مقابل بسیاری از عوامل مانند نور خورشید مقاومت، سرما، حرارت و رطوبت دارای مقاومت بسیار بالا بوده که منجر به افزایش طول عمر و دوام آن شده است و به راحتی آسیب نمی بیند.

این صندلی ها از استحکام کافی برخوردار می باشند که تا بیش از ده سال می توان از وجود آنها بهره مند شد؛ از امکانات این صندلی می توان به داشتن دسته جهت قرار دادن کیف یا وسایل خود بر روی آن اشاره نمود که بسیار محکم می باشد و به راحتی باز و بسته می گردد.

از رنگ های کوره های بسیار متنوع در بدنه و پایه های صندلی آموزشی استفاده شده است که با تماس آب یا نور خورشید از دست نمی روند و بوی بدی نمی دهند.

همچنین می توان با مواد شوینده گوناگون به تمیز کردن آلودگی ها از سطح آن پرداخت و در کل نگهداری و نظافت بسیار آسانی دارد.

مشتریان و مصرف کنندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات لازم و دقیق این محصول با مشاوران تماس بگیرند که در ادامه می توانید شماره های مربوطه را مشاهده کنید.

تمامی اطلاعات از قبیل قیمت و رنگ بندی مدل و طرح کالا در دسترس خریداران قرار داده می‌ شود و می‌ توانند با توجه به درآمد و سلیقه خود به انتخاب آن روی بیاورند.

مارک های بسیار گوناگونی برای عرضه این محصول در نظر گرفته شده است که به صورت مستقیم از کارخانه های مربوطه تعیین شده اند و دیگر نیازی نیست مشتریان هزینه های گزاف بابت واسطه‌ ها را پرداخت کنند.

امکان ارسال محصول به تمامی شهرها و روستاهای کشور وجود دارد که با استفاده از سیستم حمل و نقل حرفه ای صورت می پذیرد.

قیمت پایین و کیفیت بالا محصول موجب شده تا فروش بسیار زیادی را از آن خود کند و نه تنها مشتریان داخلی بلکه مشتریان خارجی به سفارشات عمده و گسترده این محصول طی سال اخیر پرداخته اند.

قیمت صندلی آموزشی

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *