صندلی تاشو چرمی به شرط استفاده از چرم مرغوب در آن از قیمت بالایی برخوردار است. انواع این صندلی ها به قیمت تولید عرضه می شوند. با صادرات آن به خارج از کشور، می توان ارز آوری مناسبی را عاید کشور کرد.

صادرات صندلی تاشو چرمی به قیمت تولید

همه چیز درباره خط تولید صندلی تاشو چرمی

همه چیز درباره خط تولید صندلی تاشو چرمی

از خصوصیات بارز صندلی تاشو، می توان به مناسب بودن آن برای سفر و استفاده کردن آن در حیاط و لب استخر نام برد. این صندلی ها سبک بوده و به علت کم جا بودنشان، در صندوق عقب ماشین جا داده می شوند تا در موقع سفر از آنها استفاده شود. صندلی تاشو مسافرتی نیز همین خصوصیات را دارد.

این محصولات در ابعاد کوچک ساخته می شوند و دارای پایه فلزی بوده که جمع می شود. همچنین، تکیه گاهی هم برای آن تعبیه شده و این صندلی تا 100 کیلو را تحمل می کند. از حمل و نقل آسانی برخوردار است و در مواقع مسافرت می توان از آن استفاده کرد. رویه آن چرم بوده و میتوان در دراز مدت رویه را عوض کرد. پایه های آن به هم وصل شده اند و این مزیت باعث محکم بودن آن می شود. در زیر پایه های آن پلاستیک کوچکی وجود دارد تا از لیز خوردن آن جلوگیری کند.

قیمت صندلی تاشو چرمی در بازار ایران

قیمت صندلی تاشو چرمی در بازار ایران

قیمت صندلی تاشو چرمی در بازار ایران از طریق همین مراکز تعیین می شود.

این محصولات در نوع کف گرد و کف مربعی تولید می شوند. در زیر هر کدام از پایه ها ضربه گیری کار گذاشته شده تا داخل موکت و یا فرش نشود. این صندلی ها جهت نشستن روی آن درست می شوند. اگر بر روی آنها بار سنگین گذاشته شود صندلی شکسته شده یا خم می شود. پشتی و زیره آن چرم بوده و این مزیت باعث راحت بودن شخص، هنگام نشستن روی آن می شود. 

صندلی چرمی تاشو، بسیار سبک بوده و برخی از آنها به علت استفاده از میله ها و لولاهای متحرک به انواع دیگر صندلی تبدیل می شوند.

ایراد کوچکی که براین نوع محصولات می توان گرفت کوچک بودن پشتی و نشیمنگاه آن است که شاید برخی از مشتریان در خریدن آن با مشکل مواجه شوند.

این صندلی ها بهتر است در مسافرت های بین شهری مورد استفاده قرار گیرد و در این صورت است که مشتری ها از آن راضی خواهند بود.

این صندلی ها در انواع و اقسام مختلف و رنگبندی های گوناگون تولید می شوند.

صندلی ها در مدل های مدیریتی، انتظار، کارمندی، آزمایشگاهی و اپراتوری تولید و عرضه می شوند و حتی می توان به خارج از کشور نیز صادرات داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *