صندلی محصلی در طرح ها، مدل ها و جنس های مختلفی وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده اند. این صندلی ها در کشور ما با کیفیت و استاندارد بالایی موجود می باشند و به همین دلیل صادرات آن به کشور های زیادی انجام می گیرد و بازار خارجی را به خوبی جذب کرده است و روزانه به صادرات آن افزوده می شود که سود زیادی برای فروشندگان و کشور ما دارد.

صادرات بهترین صندلی محصلی

صندلی محصلی چه مشخصاتی دارد؟

صندلی محصلی چه مشخصاتی دارد؟ محصلان اوقات زیادی را در کلاس ها سپری می کنند و از صندلی محصلی استفاده می کنند. این صندلی ها بیشتر در جنس های فلزی و چوبی، تولید می شوند که در تولید آن ها از روکش های با کیفیت استفاده کرده اند. سایز این صندلی ها به گونه ای است که وقتی محصلان روی آن می نشینند، راحت باشند و احساس تنگی نکنند و به گونه ای هستند که پای آن ها به زمین می رسد و اذیت نمی شوند.

این صندلی ها دارای دسته ی تحریر می باشند که به آن ها وصل است و نیازی به نیمکت های جداگانه ندارد و هر محصلی می تواند از دسته تحریر آن به تنهایی استفاده کند و راحت باشد. نشیمنگاه و تکیه گاه این صندلی ها کاملا صاف و طبق استاندارد می باشد و به همین دلیل افراد هنگام نشستن اصلا اذیت نمی شوند. روکش چرم یا روکش چوبی آن ها به گونه ای می باشد که اگر شخص زمان زیادی روی آن بنشیند، عرق نمی کند.

صندلی های محصلی برای افرادی که چپ دست هستند نیز تولید شده اند که دسته تحریر آن در سمت چپ قرار دارد و روکش آن به گونه ای است که دست محصلان سر نمی خورد. پایه های این صندلی ها کاملا به زمین می چسبند و تکان نمی خورند. این صندلی ها در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که می توانند کلاسی آرام و دلنشین برای محصلان فراهم کنند.

فروشنده انواع صندلی محصلی

فروشنده انواع صندلی محصلی فروشنده صندلی محصلی انواع مختلف آن را در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف به فروش می رساند. امروزه با توجه به رونق فروش اینترنتی، فروشنده نیز این صندلی ها را به روش اینترنتی توزیع می کند و دست دلالان را کوتاه کرده است تا صندلی ها را با قیمت ارزان به دست مشتریان خود برساند و در وقت و هزینه های جانبی مشتریان نیز صرفه جویی شود.

صندلی محصلی در کشور ما با مواد اولیه ی درجه یک تولید می شود، به همین دلیل صادرات صندلی محصلی نیز از کشور ما به کشور های دیگر انجام می گیرد و این صندلی بازار خوبی را در خارج از کشور ازآن خود کرده است. شما برای خرید صندلی محصلی به صورت عمده و جزئی می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید و صندلی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از ما تحویل بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *