این نو کالا از دیر باز تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته و در این مدت در طرح و شکل آن تعقیرات صورت گرفته است صندلی تابوره در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود که با هر نوع سلیقه و بودجه هماهنگی دارد. انواع مختلف این صندلی ها برای مصارف اداری وشرکت های مختلفی این نوع صندلی های پر کاربرد را در دست ساخت و تولید دارند که درمدل و رنگ تنوع زیادی دارد. برای تهیه ی بهترین مارک و برند صندلی تابوره باید تحقیق و مشاوره گرفت تا به توان کیفیت خوب و مرغوب ، قابل شستشو، ثبات در رنگ، کیفیت فلز به کار رفته ج۰چح و استاندارد باشد.

شرکت بهترین صندلی تابوره

چرا صندلی تابوره شهرت بالایی دارد؟

چرا صندلی تابوره شهرت بالایی دارد؟ شهرت صندلی تابوره به خاطر راحت بودن و قابل چرخش بودن آن است که سیصدو شصت درجه می چرخد که برای دندانپزشکی ها و ادارات بسیار کاربردی می باشد و تنظیم ارتفاع داردو خیلی راحت و قیمت مناسبی دارد و همچنین شیک و زیبا می باشد که در اکثر ادارت و آرایشگاه ها و دیگر مکان ها نیاز به این محصول است، از آن استفاده می کنند.

این کالا جزو بهترین صندلی ها می توان نام برد.جنس صندلی از ابرهای فشرده ی نرم و پارچه یا چرم و یا برزنت استفاده شده است. قسمت تکیه گاه کوتاهی داردکه در هنگام نشستن می توان به راحتی تسلط به میز و بیمار و یا مشتریان داشت. پایه ها و ستون اصلی این صندلی ها از جنس فلز آهن، آلومینیوم و فنر می باشد.

این پایه ها از مقاومت و استحکام زیادی برخوردار می باشد. در این نوع صندلی ها چرخ های نرم و روانی نصب مشود تا در هنگام کار به توان به راحتی و سهولت جا به جا شد. این صندلی های تابوره از کیفیت های مختلفی برخوردار است و تنوع زیادی دارد، قیمت آن ها هم به نسبت کیفیت تولید و ساخت و معتبر بودن کارخانه ی آن تعیین و مشخص میشود‌.

بعضی از این صندلی ها دارای دو تا دسته می باشد و مدل های دیگر آن بدون دسته و یک تکه است. این نوع کالا بسیار کم حجم و سبک می باشد و فضای کمی را در بر می گیرد و طرفداران زیادی دارد. در ساخت یک سری از این نوع کالا ها از پارچه های ضد حریق استفاده می شود که به طبع قیمت بالاتری دارد.

نرخ انواع صندلی تابوره

نرخ انواع صندلی تابوره نرخ صندلی تابوره را نمی توان دقیقا مشخص کرد زیرا هر تولیدی با کیفیت های متفاوتی شروع و به ساخت و تولید می کنندو به بازار عرضه می شود. در صورتی که محصول مورد نظر خود را از درب کارخانه جات و تولیدی ها تهیه و خریداری کنیم برای حذف واسطه هاقیمت ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

برای تهیه ی این کالا می توانید به وب سایت ما مراجعه بفرمایید و از قیمت ها و کیفیت ها و مدل ها ی متنوع دیدن و ثبت سفارش کنید تا در سریع ترین زمان ممکن کالای شما به همراه َضمانت و گارانتی محصول به دست شما برسد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *