صندلی اداری از جمله موارد مهم در هنگام کار است زیرا کارمندان مدت زمان طولانی را روی آن سپری می کنند که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارد. تولیدات صندلی ثابت اداری دارای انواع صندلی کنفرانس، پذیرایی، کامپیوتر، اجرایی، انتظار و آموزشی است. شرکتهای بازرگانی زیادی در زمینه صادرات انواع صندلی اداری باکیفیت فعالیت دارد یکی از شرکت های موفق در این زمینه شرکت تک صنعت و آرسیت است.

شرکت بازرگانی صندلی ثابت اداری

ویژگی اصلی صندلی ثابت اداری

ویژگی اصلی صندلی ثابت اداری

صندلی ها را متناسب با نوع استفاده از آن متناسب با شغل خود انتخاب می کنند. صندلی کار برای افرادی که با کامپیوتر سرو کار دارند مهم و حیاتی است و از موارد مهم در سلامتی بدن هنگام کار کردن است. این صندلی باید طوری باشد که فرد هنگام نشستن طولانی مدت روی آن احساس راحتی کند. صندلی اداری دارای ویژگی های خاص و متمایز با سایز صندلی‌ ها است.

این نوع صندلی دارای یک پُشتی سری است تا فرد در هنگام استراحت کوتاه‌ مدت بتواند سر خود را به آن تکیه دهد بدون اینکه به گردن و سر و فشار بیاید. اندازه ارتفاع نشیمن صندلی باید متناسب و استاندارد باشد تا افراد هنگام نشستن جوری باشد که پاها به زمین برخورد داشته باشد و نباید طوری باشد که پا بیش از حد بالا بماند. برای این منظور صندلی هایی که امکان تنظیم ارتفاع باشد مناسب است و بهتر است دارای کف نشیمن راحت باشد تا هنگام نشستن فرد را اذیت نکند.

این نوع صندلی دارای انحنا است و به راحتی می توان به عقب خم شد تا از خستگی پشت کم شود و بتواند گودی کمر را در هنگام تکیه دادن حفظ کند و بتوان براحتی در هنگامی که با کامپیوتر کار نمی کند از دسته صندلی برای راحتی دست ستفاده کرد. یک نوع از این نوع کالا صندلی ثابت دانش آموزی است که بصورت تک نفره دارای یک دسته به صورت یک میز کوچک عمل می‌ کند و دانش آموز می توانند از آن برای نوشتن استفاده کنند.

عرضه کننده صندلی ثابت اداری

عرضه کننده صندلی ثابت اداری

عرضه صندلی های اداری در انواع مدل صندلی انجام می شود این نوع صندلی دارای انواع مختلفی است و با توجه به طرح و قیمت آن عرضه می‌ شود. تولید کنندگان عرضه کنندگان اصلی آن هستند و قیمت آن با توجه به مدل مورد نظر افراد متغیر است. شرکت‌ های مختلفی در زمینه تولید صندلی اداری فعالیت دارد که سایت ما بهترین مکان برای فروش این صندلی‌ ها است و می‌ توان به خرید ارزان بدون واسطه به صورت تکی و عمده آن را تهیه کرد که راحت ترین راه برای خرید آن است.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *