صندلی لهستانی از جنس چوب است. در ساخت این صندلی چوب های خم به کار می رود. علت اینکه به این صندلی لهستانی گفته میشود این است که یک فرد مهاجر لهستانی بنام مایکل تونت برای اولین بار با این روش و سبک و تکنیک این صندلی را در ایران ساخت و به همین دلیل به آن صندلی تونت هم گفته می شود. 

مایکل تونت راه های زیادی را برای بکار بردن چوب خمیده برای ساخت صندلی بکار برد و در نهایت به یک روش جدید و نوین دست یافت. در این روش قطعات چوب را با بخار داغ و همینطور جوشاندن آنها با چسب در آب جوش، انعطاف پذیر و قابل شکل دهی میشوند. اگر ساکن شهر تهران هستید یا ساکن شهرهای دیگر و میخواهید صندلی لهستانی تهران خریداری کنید، ما اطلاعات کامل را به شما میدهیم و شما را راهنمایی میکنیم. 

خرید صندلی لهستانی تهران با قیمت ارزان

مشخصات صندلی لهستانی درجه یک

مشخصات صندلی لهستانی درجه یک صندلی لهستانی را بیشتر در کافه ها و رستوران ها استفاده میکنند البته بسته به سلیقه خودتان میتوانید در فضای خانه هم بعنوان صندل ناهارخوری یا صندلی گهواره ای استفاده کنید. قسمت پشتی این صندلی بگونه ای است که میتوان طوری طراحی و اجرا کرد که گودی کمر را پر کند و در این صورت میتوان از این نوع صندلی بعنوان صندلی مطالعه هم استفاده کرد. 

صندلی لهستانی از جنس چوب گردو، کیفیت و زیبایی بی نظیر دارد. این صندلی بسیار با دوام است. البته صندل های لهستانی از جنس چوب راش، توسکا و روس هم محکم و با دوام هستند و سالیان زیادی میتوانید بدون مشکل از آنها استفاده کنید.  

به طور کلی میتوان گفت با وجود امکان اینکه در طراحی و ساخت این صندلی ها تا جایی که میشود تنوع و خلاقیت بکار برد، اما با این حال چند اصل استاندارد باید در آنها رعایت شود از جمله مشخصات صندلی لهستانی این است که ارتفاع نشیمن از سطح زمین ۴۵ سانتی متر، قطر نشیمن ۴۰ سانتی متر و ارتفاع پشتی آن از سطح زمین ۸۰ سانتی متر باشد.   

سفارش صندلی لهستانی به صورت عمده

سفارش صندلی لهستانی به صورت عمده در بازار تهران میتوانید انواع صندلی لهستانی درجه یک را در انواع طرح ها و رنگ ها بیابید. این صندلی ها علاوه بر تنوع در طرح در کیفیت و قیمت هم با هم متفاوت اند.  اگر در این زمینه تجربه نداشتن باشید احتمال اینکه انتخاب اشتباهی داشته باشید بسیار زیاد است. 

ما در فروشگاه اینترنتی خود لیستی از با کیفیت ترین صندلی های لهستانی را به شما معرفی می کنیم که بسیار مقاوم و با دوام هستند. از طرفی سعی میکنیم صندلی های معرفی شده از تنوع کافی هم برخوردار باشند. ما در لیست فروش خود هم طرح های ساده و به اصطلاح مینیمال داریم و هم با طرح های کلاسیک و با ظرافت بیشتر و پیچیده تر. حتی شما میتوانید در لیست ما صندلی هایی را ببینید که رنگشان طبیعی و یا رنگ آمیزی شده است. 

کارشناسان فروش ما در تلاش هستند شما را در این زمینه راهنمایی کنند تا بهترین و به صرفه ترین انتخاب را داشته باشید. مسلما اگر ثبت سفارش خود را به صورت عمده انجام دهید سود بیشتری خواهید کرد و قسمت تمام شده برای شما زیر قیمت روز بازار خواهد بود. 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *